-
Verrot man
-
Is idd zwaar verrot (zonder roest).
Ze zijn ook idd een off. Renault dealer.
Ze schijnen daar wel aardig goed te boek te staan.
Gr. Bas.
Ze zijn ook idd een off. Renault dealer.
Ze schijnen daar wel aardig goed te boek te staan.
Gr. Bas.
Je woont niet in de buurt, maar de volgende keer even naar Drogtrop in Beverwijk, heb ik goede ervaringen mee!
En NIET naar Finesse in Haarlem en Nieuwendijk in Hoofddorp en Boon & v.d. Graaf in Hillegom!!!!!!!!!! = allemaal K*T!!
En NIET naar Finesse in Haarlem en Nieuwendijk in Hoofddorp en Boon & v.d. Graaf in Hillegom!!!!!!!!!! = allemaal K*T!!
-
Zozo das duidelijke taalOn 2001-10-18 23:20, Rudeboy
wrote:
Je woont niet in de buurt, maar de volgende keer even naar Drogtrop in Beverwijk, heb ik goede ervaringen mee!
On 2001-10-15 19:25, Rudeboy
wrote:On 2001-10-13 14:25, VAmP|E
wrote:
tja. ..
liep wel vreemd,
kon kiezen uit 2 leidingen, (verschillende prijzen) (achteraf bleek om 2 verschillende wartels te gaan. Je krijgt bij renault netjes tekening te zien met deze slang, ik aangewezen welke het was. (rubberen slang). ik kom een week later weer terug. slang binnen, is het een stalen slang. ik zeg dat dat niet de goede is en dat ik de rubberen slang wil hebben die ik heb aangewezen. moeilijk, moeilijk, ze zouden hem proberen terug te sturen, en andere slang bestellen. nu belden ze op dat ie niet retour kon. Komt er dus op neer dat zij er ook niks aan hadden dus ik had volgnes hun het verkeerde onderdeel besteld...grrrrrrrr
wie zit er fout??? ik weet het niet meer..... ben alleen 200 gulden armer voor verkeerde slang waarvan ik niet weet dat ie is, en zou nog eens 260 gulden moeten betalen voor het andere slangetje dat ik moet hebben (de juiste)
help:sad:
Hhmmm, ik heb gelukkig een hele andere ervaring met Renault (Benelux in Amstelveen).
Een maat van mij had de zijkant in mekaar gereden van zijn blauw GTT phase 2 (zeg maar de "licht"-blauwe kleur). Hij naar de dealer om een nieuwe set zijstickers te halen. Hij nog laten zien welke het moest zijn (de andere zijde zat er natuurlijk nog gewoon op) en vervolgens de stickers besteld. Het weekend erop zou ik Žm er voor hem opplakken, maar toen hij er eenmaal op zat, bleek het niet de goede te zijn!!!!
Hij natuurlijk met de andere sticker weer terug, en zŽn auto meegenomen om te laten zien dat ze toch echt de verkeerde hadden geleverd! Ze deden er niet moeilijk over! Hij kon de andere inleveren en kreeg het complete aankoopbedrag terug!Ze zeiden dat ze dan de juiste niet meer konden leveren, dus nu rijdt hij noodgedwongen maar zonder stickers.
(voor hetzelfde geld zeggen ze: maar meneertje, dat had u toch al kunnen zien voordat u de sticker opplakt! Maar dat deden ze gelukkig niet!!)
Wat vragen ze voor zo'n setje stickers bij de dealer?
Hallo allemaal,
Ik blij dat ik bij Van Heck werk.......
Alle onderdelen voor inkoop + 10 %
Helaas wel een limiet van 1500,- ( per jaar )
Anders had ik het wel geweten.
Ik blij dat ik bij Van Heck werk.......
Alle onderdelen voor inkoop + 10 %
Helaas wel een limiet van 1500,- ( per jaar )
Anders had ik het wel geweten.
Heb gisteren bieuwe bumper opgehaald bij de dealer in groningen. Ik had daar eergisteren heen gebeld. Uitgelegd welke type, de vberkoper zecht die kost 289,--. Ik had vorig jaar een immitatie bumber gekocht voor 150,-- dat vertelde ik hem en zei ik ga wel weer op zoek naar een immitatie. toen begon hij over korting. kreeg ik 20% korting. Dus dat scheelt op de rekening ongeveer 75,-- wel lekker he. 
Kappote aandrijf as. paar maand geleden. 1 besteld en naar de garage gegaan om dat ding op te halen. na het monteren bleek deze dus toch niet stuk te zijn. (was maar een jaar oud) dus andere kant ook besteld, en een dag later gemonteerd. alleen de stukke kant terug gebracht en de ander mocht ik wel houden. De dealer krijgt hier toch 70,-- voor terug hoor.
dus mij horen jullie niet klagen.

Kappote aandrijf as. paar maand geleden. 1 besteld en naar de garage gegaan om dat ding op te halen. na het monteren bleek deze dus toch niet stuk te zijn. (was maar een jaar oud) dus andere kant ook besteld, en een dag later gemonteerd. alleen de stukke kant terug gebracht en de ander mocht ik wel houden. De dealer krijgt hier toch 70,-- voor terug hoor.
dus mij horen jullie niet klagen.
-
Toch niet Renault De Groot in Groningen?
Het meest arrogante stelletje bogt wat ik ooit meegemaakt heb.
Geldt trouwens ook voor de rest van de De Grootjes (o.a. Roden)
Ik ga altijd naar Postema in Haren.
Klantvriendelijk en ze weten tenminste waar ze over praten.
Bas.
Het meest arrogante stelletje bogt wat ik ooit meegemaakt heb.
Geldt trouwens ook voor de rest van de De Grootjes (o.a. Roden)
Ik ga altijd naar Postema in Haren.
Klantvriendelijk en ze weten tenminste waar ze over praten.
Bas.
-
moijo!
Zou het misschien een idee zijn om het probleem van mij en de renault dealer voor te leggen aan het tv-programma Verboden in te rijden?
Dit programma behandeld en bemiddeld bij problemen met garagebedrijven.
Is dit een idee?
Gr. Bas.
Zou het misschien een idee zijn om het probleem van mij en de renault dealer voor te leggen aan het tv-programma Verboden in te rijden?
Dit programma behandeld en bemiddeld bij problemen met garagebedrijven.
Is dit een idee?
Gr. Bas.
-
Denk het wel ja, je kan het altijd proberen.. suc6
-
moijo!
Ik word er zo langzamerhand stront ellendig van. Ik heb al een half jaar geen auto meer en ik vind dat er nu maar eens harde maatregelingen moeten komen.
Gr. Bas.
Ik word er zo langzamerhand stront ellendig van. Ik heb al een half jaar geen auto meer en ik vind dat er nu maar eens harde maatregelingen moeten komen.
Gr. Bas.
-
Wat je ook kan doen is Breekijzer, bij je hulp troepen roepen.. Komen ze mooie met hun bek op tv en wedde dat ze dan snel wat regelen..
Ben weer eens naar de renault gegaan om wat spullen tebestellen omdat het weer eens kapot moet. De bout van de ophaning van de versnellingsbak was gebroken in de steun dus ik heb besteld:
- Steun 35.66
- Bout 24.42
- Ophangrubber 69.88
Dit keer vond ik het dus wel meevallen wat ik er voor moest betalen (prijzen zijn inc. btw en korting)
- Steun 35.66
- Bout 24.42
- Ophangrubber 69.88
Dit keer vond ik het dus wel meevallen wat ik er voor moest betalen (prijzen zijn inc. btw en korting)
-
Valt weer mee... Maar leuk is anders...
FF voorstelle,
Mijn naam is sven en ik ben werkzaam
bij de renault dealer te groningen.
De prijs van het kabelsetje is juist,
de prijs van het verdelerkapje+rotor
is onjuist.dit moet zijn ongeveer f50,
de gehele verdeler kost f250.
Mijn naam is sven en ik ben werkzaam
bij de renault dealer te groningen.
De prijs van het kabelsetje is juist,