<font color=blue>Wou net ff kijken op de website van jero tuning, <a href="http://www.jero.nl" target="_blank" target="_new">http://www.jero.nl</a>
Maar volgens mij is ie gehackt of zo, staat allemaal knoei op!? RAAR
-
Die is zeker weten goed gehackt ja!
-
Bij mij doet ie het gewoon
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
en bij mij ook.
maar op die site van makers staat dat ze alles naar een nieuwe server aan het overgooien zijn....
MIsschien een beetje last van Nimda?
maar op die site van makers staat dat ze alles naar een nieuwe server aan het overgooien zijn....
MIsschien een beetje last van Nimda?

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
<font color=blue>Nu doet ie het inderdaad.
Voor 18:25u deed ie raar, stond allemaal kneut op in slecht engels of iets en iemand bedankte allerlei lui, het waren allemaal van die nicknames...
Maar hij werkt weer...
Voor 18:25u deed ie raar, stond allemaal kneut op in slecht engels of iets en iemand bedankte allerlei lui, het waren allemaal van die nicknames...
Maar hij werkt weer...
Ik was het niet 
(zie topic verlagen/schokbrekers)

(zie topic verlagen/schokbrekers)
Iets van <a href="mailto:poeder@binladen.com" target="_new">poeder@binladen.com</a> ofzo.
Nee, meer <a href="mailto:engelseles@voorbeginners" target="_new">engelseles@voorbeginners.yug</a>.
<font size=1>[ This message was edited by: turbo_arie on 2001-10-20 22:06 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: turbo_arie on 2001-10-20 22:06 ]</font>
Het was toch van <a href="mailto:spijkerschrift@voorbeginners.org" target="_new">spijkerschrift@voorbeginners.org</a>