On 2001-10-18 14:01, Rudeboy
wrote:
Maar wit is niet altijd wit!
Bijvoorbeeld die van Roy is witter dan de kleur die Chris, Vincent en ik hebben
En nog meer onder ons waarvan ik niet precies weet welke van wie is.
Dat komt omdat Chris vincent en jij origineel renault creme wit hebben (heb ik ook). Roy heeft hem laten spuiten in .. *kuch*.. uhm krijg het niet over m'n lippen, laten we maar zeggen anderautomerkwit
On 2001-10-18 14:01, Rudeboy
wrote:
Maar wit is niet altijd wit!
Bijvoorbeeld die van Roy is witter dan de kleur die Chris, Vincent en ik hebben
En nog meer onder ons waarvan ik niet precies weet welke van wie is.
Dat komt omdat Chris vincent en jij origineel renault creme wit hebben (heb ik ook). Roy heeft hem laten spuiten in .. *kuch*.. uhm krijg het niet over m'n lippen, laten we maar zeggen anderautomerkwit
348 is het nummer! zet mij ook maar bij het rijtje van witte 5-en in die kleur
GreetZ!
Na alles goed nagelezen te hebben zie ik dat Roy het ook al gepost had..... Hij heeft in ieder geval gelijk!
GreetZ again!
<font size=1>[ This message was edited by: ZjorZ on 2001-10-18 17:55 ]</font>
On 2001-10-18 17:19, Maus
wrote:
Heb je die tatoo (op je tankklepje) toen ook gelijk laten zetten?
Nee die heb ik tijdens speed 2001 erop laten spuiten . Ik had het al eens rond gevraagd wat de prijs was van zoiets, maar hoorde steeds bedragen van rond de 2 a 300 gld.
Vond dat een beetje duur en toevallig stond er bij Speed iemand die het terplekke deed voor 75,-
Bedankt Vincent, ik mag er nu toch wel van uit gaan dat dat inderdaad de kleur is!
Ik laat het morgen (vrijdag) mengen en als het dan even mee zit kan ik zaterdag er mee aan de slag. Heb namelijk de onderzijde van mijn voorbumper gerepareerd met polyester matjes en ben nu bezig met het plamuren en schuren.
Dus zondag ben ik in ieder geval met een complete voorbumper in Sappemeer!