het is inderdaad ontzettend duur ... helemaal met je eens
maar zoals ik al heb gezegd is het echt een pure hobby van me en tjah als ik eerlijk mag zijn ... ik ben gewoon verliefd op het wagentje ...
RWND! --- drum 'n bass ---ask for info.
heheheOn 2001-10-17 21:24, Job-turbo
wrote:
Als je het toch plenty hebtWat ik een beetje de inruk krijg
Van mij hoeft het ook weer niet zo ver tegaan maar well aardig die kant op.

lid van de renault sportives ?
vast wel ... dus ken je ook de 2 heren uit den haag en het verhaal erachter ??
die jongens hebben nog niet eens de helft van dit en zijn al meer dan 10000 piek kwijt (dacht ik) dusjah ... zelfs in de buurt komen is al behoorlijk pittig ...
ennuh ... ik heb echt niet plenty ... ook mijn wekker gaat weer iedere ochtend ... ggrrr ...

OI,
Die auto heb ik laatst nog in het echt gezien, hij is van Roland Gardner, de eigenaar van GTTuning ....... Ze heeft 340 pk en zit in 4.5 seconden op de 60 mile! (subaru impreza 5.8 sec. op de 60, even ter vergelijking). De kwart mile doet ze in 12.942 sec.
Dus zo overdreven vin ik dat blokkie nog niet, gezien de prestaties!
Groeten!
Die auto heb ik laatst nog in het echt gezien, hij is van Roland Gardner, de eigenaar van GTTuning ....... Ze heeft 340 pk en zit in 4.5 seconden op de 60 mile! (subaru impreza 5.8 sec. op de 60, even ter vergelijking). De kwart mile doet ze in 12.942 sec.
Dus zo overdreven vin ik dat blokkie nog niet, gezien de prestaties!
Groeten!
gheghe....... echt niet? op zich wil ik het wel precies zo! Van mij hoeft er alleen niet per defenitie GTTuning of Samco op te staan.On 2001-10-17 21:24, Job-turbo
wrote:
Als je het toch plenty hebtWat ik een beetje de inruk krijg
Van mij hoeft het ook weer niet zo ver tegaan maar well aardig die kant op.
Maar met de concours de elegance krijg je wel een 10+ op je motor compartiment als je hiermee aan komt zetten. (als ik in de juri zit in ieder geval

4.5 vind ik erg snel voor een autootje van 800 kilo en 1.4 motortje .... laten we eerlijk zijn
ze worden al 10 jaar niet meer gemaakt en als je dan een nieuwe subaru er makkelijk uittrekt ben ik niet ontevreden
ze worden al 10 jaar niet meer gemaakt en als je dan een nieuwe subaru er makkelijk uittrekt ben ik niet ontevreden
Nog effe over bedrading.
Ik heb eens gebeld met de onderdelen lijn,daar vroegen ze al 500 piek,dus ik heb de bedrading zelf nieuw aangelegd.
Dat is best te doen met een kluwer boek erbij,tevens is het meestal alleen de bedrading onder de kap die stuk gaat door vocht en hitte.
Ik heb eens gebeld met de onderdelen lijn,daar vroegen ze al 500 piek,dus ik heb de bedrading zelf nieuw aangelegd.
Dat is best te doen met een kluwer boek erbij,tevens is het meestal alleen de bedrading onder de kap die stuk gaat door vocht en hitte.
hey bedankt voor het advies man 

-
Nieuwe kabelboom zal niet te betalen zijn, denk ik. Gaat, denk ik ook, richting de 1500 voor de hele auto. Kun je beter met een soldeerbout en krimpkous aan de gang gaan. Werkt zeer goed, is stevig, gaat niet oxideren en de draad wordt maar een beetje dikker. Iig geen kroonsteen bobbels ed.
Oké Peter, daar komt ie!
Zit je goed??!!!!
Hou je goed vast!!!!!!!!!!!!
Heb even Renault gebeld:
Het gedeelte van de kabelboom in de auto: FL. 900,00
Het gedeelte onder de motorkap: FL. 725,00
EXCLUSIEF BTW!!!!!!!!!!!
Dus: FL. 900,00 + FL. 725,00 = FL. 1625,00 x 1,175 = FL. 1909,00 incl. BTW voor de complete kabelboom!
(Exclusief montage!)
(Dus succes met het Kluwerboek!!
)
-----------------
Renault; Créateur D'Automobiles
<font size=1>[ This message was edited by: Rudeboy on 2001-10-19 12:52 ]</font>
Zit je goed??!!!!
Hou je goed vast!!!!!!!!!!!!
Heb even Renault gebeld:
Het gedeelte van de kabelboom in de auto: FL. 900,00
Het gedeelte onder de motorkap: FL. 725,00
EXCLUSIEF BTW!!!!!!!!!!!
Dus: FL. 900,00 + FL. 725,00 = FL. 1625,00 x 1,175 = FL. 1909,00 incl. BTW voor de complete kabelboom!
(Exclusief montage!)
(Dus succes met het Kluwerboek!!
-----------------
Renault; Créateur D'Automobiles
<font size=1>[ This message was edited by: Rudeboy on 2001-10-19 12:52 ]</font>
-
Zegt Lowieke dan: CHING CHING!!!!!!!!
-

-
Whatever, maar Lowieke zegt: Gniffel Gniffellllll!!!