Nadat ik een aantal weken geleden mŽn uitlaat heb vervangen, lag ik tijdens een testritje in eens op de achterbank.... stoel gebroken!
Imiddels heb ik voor het moment de rechtse stoel links gezet en vv.
Nu ben ik altijd in de veronderstelling geweest dat ik voor 2 linker stoelen had. Waarom?? Omdat de hendels voor het stellen de rugleuning in beide gevallen aan de rechter kant zitten!
Nu zag ik laats weer iets anders, dus....
Zover ik weet horen die hendels altijd aan de "binnenkant" te zitten, oftewel naast je handrem.
Als dat anders is hoor ik dat natuurlijk graag van jullie.
Overigens las ik die kapotte stoel gewoon.
-
Lag je wel lekker verder?
Bij mijn weten zitten die hendels origineel aan de buitenkant? Bij mij iig aan de binnenkant, iets beter bereikbaar. Je moet dan alleen wel uitkijken dat je gordelgepsen niet telkens tegen de handels aanslaan, anders gaan die kapot
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-17 16:15 ]</font>
Bij mijn weten zitten die hendels origineel aan de buitenkant? Bij mij iig aan de binnenkant, iets beter bereikbaar. Je moet dan alleen wel uitkijken dat je gordelgepsen niet telkens tegen de handels aanslaan, anders gaan die kapot
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-17 16:15 ]</font>
had ik ook in mijn 5, ff achteruit inparkeren: leg ik gelijk in de kelly bundy stand !!
<font size=1>[ This message was edited by: ploegah on 2001-10-17 16:17 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: ploegah on 2001-10-17 16:17 ]</font>
-
Oplossing: draai de bouten van je gordelgepsen los (op de vloer) en druk de gepsen tegen elkaar, draai dan de bouten weer los. Doordat ze flexibel zijn kun je ze gewoon gebruiken, maar omdat ze indien ze niet gebruikt worden weer tegen elkaar aan "veren" komen ze niet in conflict met de rugleuningverstelling op het moment dat ze niet gebruikt worden (anders sloop je heel de behuizing van die dingen door de stoel naar voren en naar achteren te zetten)On 2001-10-17 18:14, Rudeboy
wrote:
Goof, ze zitten standaard aan de binnenkant, dus bij je handrem, en inderdaad hebben ze regelmatig ruzie met je "gordelbevestigingskliksysteem"
(dat woord staat overigens niet in de Van Dale)

<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-17 18:43 ]</font>