Toen ik vanochtend mijn 19 weer startte (na een week stilstaan), hoorde ik een hoop lawaai en kwam er allemaal grijs pluis uit de ontwasemingsopeningen. Zit fucking Mickey Mouse vast in mijn ventilatormotor.
Ik kan zijn koppie net zien, maar hij zit helemaal tussen de spijlen van de fan. Ik weet dat de fan er van boven uitkan, maar weet iemand ook welke kant op hij eruit moet ? Ik heb namelijk ook nog een verdamper tegen het schutboord aanzitten, dus ik hoop naar rechts.
Als je lang genoeg wacht droogt hij uit en is hij een stuk kleiner, had ik ook bij een klant maar die muis zat tegen het carter aan. Zou je wel willen vertellen hoe het los moet maar zou het niet weten dus kan je niet helpen sorry
-
Als je een tijdje wacht dan loopt tie uit zichzelf weer weg of je wacht een dag of 2, want als het goed is droogt het bloed in de muis op en wordt het ook niet zo'n bloederig zooitje.
Veel plezier, rattevanger van Hammelen
Veel plezier, rattevanger van Hammelen

-
- Contacteer:
Lekker goor Arjen! :-* Was hopelijk niet je huisdier die als enige je problemen snapte?
-
Krijg ik toch inees trek een een Saté'tje! 
Vermist:
Sinds een week is mijn kleine zusje haar huisdier kwijt! Het gaat hier om een lief muisje, kleur grijs.
Heeft iemand dit beestje, luisterend naar de naam Mickey gezien (omgeving Wezup), neem dan alsjeblieft contact met ons op want ze is ontroostbaar!!!!
Alvast bedankt!
-----------------
Renault; Créateur D'Automobiles
<font size=1>[ This message was edited by: Rudeboy on 2001-10-15 21:35 ]</font>
Sinds een week is mijn kleine zusje haar huisdier kwijt! Het gaat hier om een lief muisje, kleur grijs.
Heeft iemand dit beestje, luisterend naar de naam Mickey gezien (omgeving Wezup), neem dan alsjeblieft contact met ons op want ze is ontroostbaar!!!!
Alvast bedankt!
-----------------
Renault; Créateur D'Automobiles
<font size=1>[ This message was edited by: Rudeboy on 2001-10-15 21:35 ]</font>
On 2001-10-15 21:33, Rudeboy
wrote:
Vermist:
Alvast bedankt!
-
Wat heeft Mickey allemaal doorgeknauwd??? Ook je turboslangen?? Dan is het zn verdiende loon 

Kan je niet ff een paar foto's op het forum zetten ?On 2001-10-15 21:11, turbo_arie
wrote:
Toen ik vanochtend mijn 19 weer startte (na een week stilstaan), hoorde ik een hoop lawaai en kwam er allemaal grijs pluis uit de ontwasemingsopeningen. Zit fucking Mickey Mouse vast in mijn ventilatormotor.
Ik kan zijn koppie net zien, maar hij zit helemaal tussen de spijlen van de fan. Ik weet dat de fan er van boven uitkan, maar weet iemand ook welke kant op hij eruit moet ? Ik heb namelijk ook nog een verdamper tegen het schutboord aanzitten, dus ik hoop naar rechts.
Tis wel een mooi verhaal
-
On 2001-10-15 21:11, turbo_arie
wrote:

-
- Contacteer:
Ja, die muis ook........... 
-
Hee Arie, ik heb trouwens uit een dubieuze bron (een RTC member) vernomen dat jij de broer/broertje van Menno bent. Klopt dat???
-
Heb je nog gereanimeerd????
Zou maar een luchtverfrisserdje in je auto hangen/leggen of die muis ff je deo lenen:lol:
Zou maar een luchtverfrisserdje in je auto hangen/leggen of die muis ff je deo lenen:lol:
Klinkt alsof ik het verzonnen heb, niet ?
Dat is dus echt niet zo. Die muis heeft vast gedacht dat het een tredmolen was, want het ziet er net zo uit. Ga eerst maar ff met de stofzuiger aan de gang.
p.s. iemand nog interresse in een etui van ECHT muizenleer ?
Dat is dus echt niet zo. Die muis heeft vast gedacht dat het een tredmolen was, want het ziet er net zo uit. Ga eerst maar ff met de stofzuiger aan de gang.
p.s. iemand nog interresse in een etui van ECHT muizenleer ?
Het was net of ik bij de chinees was. Ben een tijd met 2 stokjes bezig geweest om hem uit het schoepenrad te krijgen. Na een kwartier had ik hem. FF de stofzuiger erop en PFOEPPPP..... dat was hem. Zodoende ben ik tot het volgende recept gekomen:
Je hebt nodig een licht verschrompelde muis (omgeveer 2 dagen oud). FF snel aanbraden in wat olijfolie. Teentje knoflook en wat peterselie erbij en smullen maar. Vooral lekker op een crackertje.
Eet smakelijk !!!!!!!!!!!!
Je hebt nodig een licht verschrompelde muis (omgeveer 2 dagen oud). FF snel aanbraden in wat olijfolie. Teentje knoflook en wat peterselie erbij en smullen maar. Vooral lekker op een crackertje.
Eet smakelijk !!!!!!!!!!!!
-
Bezorg je ook
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Contacteer:
Nou, als het een kamikaze aktie was, dan heeft die arme muis ook nog een week moeten wachten...... is ook zielig..... -snik-On 2001-10-16 15:20, Marius
wrote:
Is dit nu wel of niet een officiele "Road Kill" ?
Of is het een kamikaza actie?
-
Maak van dat overgebleven stukje bont een leuke sleutelhanger. Net als Sjonny van de Flodders. 

En bind Žm aan je antenne, net als in de overbekende Duitse superserie "Manta, Manta"On 2001-10-16 20:49, Alex A-man
wrote:
Maak van dat overgebleven stukje bont een leuke sleutelhanger. Net als Sjonny van de Flodders.![]()