Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Daaf (Davy)

Ben ik weer.....hehe

Met wat voor een stuk gereedscahp maak ik mijn carterpan open. Er zit een soort schroef/plug in. Maar je kan hem volgebs mij niet met standaard gereedschap openmaken.
Hoe doe je dit en hoe heeet het gereedschap waarmee je dit doet?

Alvast bedankt
Zj*rZ

nope.. moet je idd even een speciaal gereedschappie voor hebben. Het is net geen inbus maar lijkt er wel erg op. Je kan bij veel automaterialen hadelaren wel zoiets halen voor een tientje ofzo..
Menno

een vierkant plugje? hebbie een speciale sleutel voor nodig, te verkrijgen bij onder andere brezan. De "buitenvierkant" past ook een sleuteltje 10 op.
rev it like a rental
Wouter.

Klopt is een vierkant, Kan je ook zelf even maken als je nog een oud verlengstuk hebt kan je die afslijpen tot de passende maat
Zj*rZ

ja, dat heb ik ook geprobeerd. Maar zoiets draai je toch al snel kappot (ikku wel in ieder geval :smile: ) Ik heb nu een heel mooi stukkie gereedschap ervoor gekocht waar ik waarschijnlijk nog wel heel wat jaren van kan genieten :smile:
Wouter.

Kan wel dat je het kapot krijgt want alles is kapot tekrijgen maar je moet het ook met beleid doen :smile: maar bij mij werkt het prima
Zj*rZ

Je hebt warschijnlijk een betere slijper dan ik :smile:
Wouter.

Weet niet wat je hebt gebruikt (handvijl) maar gewoon even langs de slijptol halen en klaar hoeft maar een klein stukje af
Plaats reactie