Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Jesper16v
Contacteer:

Deze topic is AUB alleen bestemd om bovenstaande in te vullen. kijk voor meer informatie de topic "idee, collectieve verzekering"

Greetz,
Jesper
Abel
Über-Spammer

Ik heb mijn auto een dikke 2 jaar. Ik heb van mijn schade nooit verzekerings werk gemaakt. (eenzijdig - bochtje rechtdoor bij glad wegdek.)

dus 2 schade vrije jaren. :smile: van de 2 :wink:
Anonymous

over 1 maand 2 jaar schadevrij. (van de twe jaar)

Khed wel klappers gemaakt maar die waren steeds niet mijn schuld dus ik bouw die no-claim lekker op.

Colectieve verzekering is voor mij niet handig ik krijg al 40% korting via me werk (plus 2 bonus trede)
<font size=1>[ This message was edited by: ploegah on 2001-10-12 15:30 ]</font>
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

0 vrije jaren , mijn nieuwe bak op mammie naam :smile: dus ik minder te betalen ander is het niet te doen :sad:

maar als ik wat ouder ben vrije jaren opbouwen.
Anonymous

kan je beter nu doen want als je ouder ben ga je (tenminste dat hoop ik voor je) duurdere zwaardere auto's rijden dus zonder no-claim korting word dat alleen maar nog duurder.
Stefijn

29 jaar oud, 6 jaar schadevrij met mijn eigen auto's (daarvoor in auto van mammie gereden en zo)

Svp alleen gegevens hier, geen blabla, want dan kan Master ze netjes ordenen en aan de maatschappij aanbieden :smile:

<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-12 15:57 ]</font>
Jesper16v
Contacteer:

Update topic:

De collectieve verzekering word pas interessant als er 150 of meer auto's komen. :sad:
Tijn
Contacteer:

En ik vind het prettiger als dat collectieve ook centraal geregeld word (?) of ben ik de enige...
Menno

?=t
rev it like a rental
Marius

>-)
Anonymous

3 schade vrije jaren van de 3 met mijn auto's.
Heb wel klappers gemaakt, maar was mijn schuld niet.

Mzzl...:wink:
Anonymous

On 2001-10-12 17:29, ArjanR19
wrote:
3 schade vrije jaren van de 3 met mijn auto's.
Heb wel klappers gemaakt, maar was mijn schuld niet.

Mzzl...:wink:
Ik ook, ben er alleen maar rijker van geworden :smile:

van mij mogen ze me nog wel eens aanrijden
Anonymous

:lol:

Maar mijn laatste klapper was wel een echte.
Dus die wil ik wel weer.

Maar kleintje wil ik wel, lekker verdienen:lol:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

26 jaar, 2 schade met schuld, 5 schade zonder schuld:

19e: eerste auto, R11GTX (lekker vlot), kostte fl 1500
1e: branddeur in auto, fl 1865 vergoed gekregen
2e: achterop auto geklapt bij stoplicht (sprong op rood, kerel had 2 boetes voor door rood rijden, zou geen 3e keer gebeuren, en inderdaad :sad: ) -> uitbetaald door verzekering fl 1200
3e: Achterop mithsinixi lancer gegleden dankzij 2 a 3 cm ijzel. -> fl 450 zelf betaald.
4e: BX in linker zijkant (auto stond 1m naar rechts), de BX had een eikehouten kast achterin, anders was dat nooit gelukt :smile:, fl 1500 vergoed gekregen, auto economisch total-loss

21e: tweede auto, R9GTX, met bak van R11 heirboven, kostte fl 200
5e: geen voorrang gekregen van volvo 760, midden er in. Auto economisch total-loss (geen wonder :wink: ), fl 1000 vergoed gekregen

24e: polo 6N 1997 van de zaak
6e: Tijdens inparkeren langs de weg rijdt een mongool achteruit over de parkeerstrook, de zijkant er uit. Schade fl. onbekend, wel vergoed
7e: Tijdens voorsorteren op linker rijstrook voor linksaf bedenkt een medeweggebruiker zich, en wil ook op de meest linkse strook gaan rijden zonder om te kijken. Voorspatbord aan puin, schade fl. onbekend, wel vergoed.

Dat was het gelukkig tot nu toe. De brokken die ik maakte, maakte ik toen ik 19 was. De 2e was de enige waar ik eigenlijk wat aan kon doen, dat was best wel dom.

En laten we de topic voor de gegevens alleen houden. Ouwehoeren svp in de maasvlakte topic ofzo.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Driekus

24 jaar, 2 jaar schadevrij op mijn eigen polis gereden. :cool:
Plaats reactie