Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

DRIEBERGEN - Een bizarre achtervolging heeft gisteren op de snelweg A12 plaatsgevonden, waarbij niet de politie de boef achterna zat, maar andersom.

Twee agenten van het Korps Landelijke PolitieDiensten (KLPD) kregen een doldrieste en vuurwapengevaarlijke wegpiraat achter zich aan. De man, een 38-jarige Marokkaan uit Utrecht, draaide volgens de KLPD door omdat de agenten hem even tevoren op de A2 wegens een verkeersovertreding hadden bekeurd.

In zijn supersnelle Mitsubishi 3000GT, waarin nog twee mannen zaten, zette de man de achtervolging in op de ook al niet kinderachtige Volvo V70 Turbo van de KLPD. Via de vluchtstrook probeerde de man naast de politiewagen te komen rijden en deze te snijden.

De agenten voelden zich bedreigd, zeker toen zij informatie kregen dat de achtervolger als vuurwapengevaarlijk te boek staat. Onmiddellijk werd ter versterking een tweede wagen opgeroepen. Bij de afslag Driebergen kon de sportwagen worden klemgereden.

Met getrokken pistool werd de man gesommeerd uit zijn voertuig te komen. Hij werd gefouilleerd en in de boeien geslagen. Hij bleek geen vuurwapen op zak te hebben. Samen met zijn twee inzittenden is hij ingesloten op het politiebureau in Zeist, waar contact met de vreemdelingenpolitie is opgenomen.
Jeffrey E.

Ike benne niette boef ..:lol:

Het wordt ook steeds gekker:cool:
jnjansen_r5gtturbo

En dat moet ons beschermen tegen de "De Badguys"???
Jeffrey E.

:lol:
Abel
Über-Spammer

Whoehoe :lol: wat zou dat een gaaf gezicht zijn geweest.
Stefijn

Ze hadden gewoon gelijk moeten schieten :sad: (op zijn minst op de banden)

Da's het hele probleem, ze mogen niks, dus gaan er maar vandoor.
Michel S.
Contacteer:

Vraag je je toch af hoe die personen aan een 3000GT komen. Dat is best een duur bakkie.

De wereld is een vreemde plaats.

mzzl
dennis16v

en vooral die gatsten uit driebergen mogen ze van mij flink aanpakken fuile nazies,.
meer van die hassans op de weg in dat soort karren
Stefijn

On 2001-10-11 10:23, kliko16v
wrote:
en vooral die gatsten uit driebergen mogen ze van mij flink aanpakken fuile nazies,.
meer van die hassans op de weg in dat soort karren
Ja, dáár wordt je vrolijk van zeg ! :sad: Wat denk je dat die doen als jij ze per ongeluk snijdt of niet voorlaat terwijl jij van rechts komt? Dan mag je blij zijn als die "nazi's" van je komen, want iemand anders zal het ZEKER niet doen! :sad:
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-11 11:11 ]</font>
Anonymous

Ik was echt niet weggereden met mijn Volvootje..maar gewoon dat ding van weg afdrukken, die Politie hier worden echt mietjes,,,God#@$%#$% ik had die dikke V70 ervoor geklapt en als die kamelenneuker dan een grote bek had.. gewoon ff die Walther in zijn smoel drukken...

Het moet toch niet raarder worden...

Stelletje mietjes zijn het,...
Anonymous

Whoooeeee hij heeft een pistool !

Rijden bert rijden !! Help ! Moeder !!

Wees blij dat ze hem nog gepakt hebben die kameleneuker (goed woord paulGTR). De Nederlandse politie zou voor de grap eens een weekje met de new yorkse politie mee moeten draaien...
Stefijn

On 2001-10-11 11:17, PAULGTR
wrote:
Ik was echt niet weggereden met mijn Volvootje..maar gewoon dat ding van weg afdrukken, die Politie hier worden echt mietjes,,,God#@$%#$% ik had die dikke V70 ervoor geklapt en als die kamelenneuker dan een grote bek had.. gewoon ff die Walther in zijn smoel drukken...

Het moet toch niet raarder worden...

Stelletje mietjes zijn het,...
Ik denk dat ze dan voor moeten komen wegens vernieling van staatseigendom. Dit is nederland, you know!

Mietjes zullen het wel worden onderhand, dat worden ze gemaakt door de politiek :sad:
Anonymous

wordt tijd dat ik maar eens solliciteer... want het gaat de verkeerde kant op... BAM volvo erin beuken ( toch een TANK ) die kamelenneukers eruit schoppen/slaan met de knuppel.. meteen de Walther in hun smoel drukken.. en meteen terug laten zwemmen naar hun eigen land!!!

Zelfde als 2 weken geleden bij een wedstrijd van FC GRoningen.. werdt ff een Motomuisagent inelkaar gebeukt door 20 man... ik was alang gaan schieten!!!!

GEwoon MIETJES zijn het!!
Anonymous

Ik vind het wel een tof verhaal:lol:
Ze moeten hem een vliegticket kado geven.
Een enkele naar Marokko:grin:
Maus

:lol:

Het wordt inderdaad (helaas) steeds triester. >-)
Gisteren in H.I. Ambacht, een 11 jarig knulletje wordt op het schoolplein dmv deoderant en een aansteker in de fik gestoken door een plaatsgenoot. Je zou de dader toch terplekke z'n nek omdraaien...
Jeffrey E.

1 woord: MONGOLEN zijn het
Plaats reactie