Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Jeffrey E.

Weet nie maar is wel een goed idee..
Anonymous

Tuurlijk is het een goed idee.
Ik heb het bedacht:lol:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

On 2001-10-09 19:22, Chris
wrote:
René dus een meeting in de regio Utrecht, of wat is voor jou/jullie centraal.:smile:
Ehm, ergens in de buurt van Harderwijk is wel aardig centraal denk ik? :smile:
Jeffrey E.

:cool:
Tijn
Contacteer:

De Meern ligt vlak bij Utrecht en is dus redelijk centraal, met ruime gelegenheid tot koffieleuten. Niet ver verderop ligt maarssen waar een absolute topkartbaan ligt (le fabrique) wat wellicht leuk is voor het middagprogramma ?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Le Fabrique is inderdaad een hele mooie kartbaan.
Tijn we zouden daar de hele meeting wel kunnen houden, kun je nog met alle Renaults binnen staan ook! :wink:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Nijmegen was tof. Voor mij was het net zover rijden als de mensen uit het noorden (blasto en cycomiko uit drachten).

Ik vindt nijmegen een hele goede optie, misschien dat we een grotere parkeerplaats moeten zoeken maar dat maakt niet uit. (Ik wil graag een grotere parkeerplaats op zoeken want ik verwacht echt iedereen die hier op de site vaak rond hangt)

Het idee om een mailtje te sturen naar alle clubs lijkt me niet zo goed idee (zie opsomming van chris). Maar wat me wel tof lijkt is dat de RMCC er wel bij is, waarom? Omdat die jongens ook redelijk vaak bij ons rond hangen en ik vindt dat twee "beginnende" Clubs mekaar moeten steunen.

Mensen let wel dit is DE meeting van het jaar. Hiermee sluiten we het RTC jaar af.
Dus wat verzoek ik jullie? Kom allen naar deze meeting. We gaan er een zeer vette dag van maken...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tino, inweze is het parkeerterrein Nijmegen groot zat, als je het nog voor je kunt halen. :smile:
En op de Maasboulevard kunnen nog wel wat meer auto's staan! :grin:

Maar inderdaad, KOMT ALLEN! :smile:

We weten nog niet wanneer, maar dat horen jullie hopenlijk snel. :smile:
Anonymous

Nijmegen is wel een eind rijden, maar dat maakt mij toch niet veel uit.

als ik maar met mijn 5 kan komen
Tino
Erelid - RvT

On 2001-10-10 11:19, Chris
wrote:
Tino, inweze is het parkeerterrein Nijmegen groot zat, als je het nog voor je kunt halen. :smile:
En op de Maasboulevard kunnen nog wel wat meer auto's staan! :grin:

Maar inderdaad, KOMT ALLEN! :smile:

We weten nog niet wanneer, maar dat horen jullie hopenlijk snel. :smile:
Dat weet ik wel maar toch. Ik vondt het een apart parkeerterrein met die boompies en zo je zou gewoon een parkeerterrein bij een stadion ofzo moeten hebben dus alleen maar parkeerplaatsen zonder boompies en shit like that..
Anonymous

Hoezo ?

je moeten toch ergens tegenaan kunnen pissen ?
Tino
Erelid - RvT

er was een tankstation in de buurt en ook een ijsjes haal winkel
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik denk dat ik wel weet waarom 10o een kaal terrein wil.
Dan kan die even raggen met zijn 5, burnouts, vol gas achteruit, dan in zijn 1 en even roken.
Is goed 10o, hoewel, je kon wel goed slalommen daar! :grin:
Tino
Erelid - RvT

Precies, chris begrijpt hem :smile:

Nee jongens ik doe niet aan verkrachting van auto's ...
Tijn
Contacteer:

Misschien iets voorbarig ofzo, maar aangezien ik al het hele jaar allerlei lol mis wegens de autosportkalender, kan het op een dag in december? Dan is alle rally voorbij.
mario

On 2001-10-10 09:52, Tijn
wrote:
De Meern ligt vlak bij Utrecht en is dus redelijk centraal, met ruime gelegenheid tot koffieleuten. Niet ver verderop ligt maarssen waar een absolute topkartbaan ligt (le fabrique) wat wellicht leuk is voor het middagprogramma ?
dat is zeker een goed idee !
en erg dicht bij VOORMIJ :grin:
Never drive faster than your angels can fly
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

En ver weg VOOR ONS :wink:
Jesper16v
Contacteer:

Nijmegen is bij mij naast de deur, daar heb je ook een aardig groot meer bij "de groene Heuvels" met enorm veel parkeerruimte, is vlakbij nijmegen alleen dan een stuk meer afgelegen. (leuk voor de sporters :lol: ) Ik kan proberen er een paar foto's van bij te zetten om te oordelen. Het is 3 km ten westen van Nijmegen, naast Beuningen.

Greetz Jesper
<font size=1>[ This message was edited by: Master on 2001-10-10 13:43 ]</font>
Jesper16v
Contacteer:

+ er is ook nog een kartbaan (7km ervandaan) bij.
Jeroen
Contacteer:

On 2001-10-10 10:53, 10o
wrote:

Het idee om een mailtje te sturen naar alle clubs lijkt me niet zo goed idee (zie opsomming van chris). Maar wat me wel tof lijkt is dat de RMCC er wel bij is, waarom? Omdat die jongens ook redelijk vaak bij ons rond hangen en ik vindt dat twee "beginnende" Clubs mekaar moeten steunen.
Wij zijn erbij, zekers te weten.:cool:

Misschien ook wel een idee om de CRS ook uittenodigen, die jongens zijn ook zeer enthousiast (als er maar een meeting is komen ze allemaal opzetten):grin:

grtz,
Jeroen
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jeroen, als jullie soms nog een goede lokatie weten, laat het dan uiteraard even weten.
En natuurlijk zijn jullie welkom! :grin:
Hopenlijk een goede opkomst&goed weer en een mooie plek, en dan komt het allemaal best voor mekaar.

Tijn prefereerde een meeting in de maand december ivm zijn ralley activiteiten, zijn er nog meer mensen die wensen hebben met betrekking tot de data?
Dan kunnen we even wat mogelijkheden gaan bekijken, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen komen en het een onvergeetelijk dag wordt! :smile:
Roy
Moderator

Waarom niet weer gewoon in Nijmegen? Was wel een mooie locatie vond ik :smile:. Maar het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit waar het is. (wel in Ned. natuurlijk)
5 GT Turbo '88 GT5
Jeroen
Contacteer:

De datum maakt ons nu nog niet zoveel uit.
Het is wel zo dat wij in December een ALV moeten houden. (in pricipe 9 december).

Tja, een lokatie. In het midden van het land heeft de voorkeur.
Wij proberen altijd een locatie te vinden waar ook een ruimte is om binnen wat te drinken en te zitten.
Hierbij doen wij een beroep op de leden.

Dit kan dus zijn in een clubhuis, kantine, manege enz,enz.

Ik zal eens navragen, één van ons kan misschien het clubhuis van zijn vader zijn duivenvereniging regelen.
Dit clubhuis is echter wel in Den Bosch.

Maar kunnen we anders niet bij een MacDonald doen.
Dan verzamelen we daar, kunnen eventueel wat drinken. Dan een mooie route rijden en terug om weer te kletsen en een hamburgertje te eten.

Het leuke van bijv. een Mac is dat passanten hun ogen uitkijken als er opeens een zootje "dezelfde" auto's staan.

Dus in het midden van het land een Mac met een grootte parkeerplaats en een leuke omgeving.
Wie weet er één en is bereid om een leuke route uit te zetten?

Ik denk wel dat het van belang is om snel een datum en locatie te hebben, dan kan iedereen daar rekening mee houden (december is een drukke maand).

grtz,
Jeroen
Anonymous

Dat is wel heel erg relaxt ja, als je ff binnen kan zitten.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Is er een Mac in Nijmegen? :smile:
Roy
Moderator

Vraag het ff aan Paul zou ik zeggen die weet door heel Nederland de Mac te vinden :wink:.
Ja je hebt daar een Mac want daar zijn we bij de eerste meeting ook geweest :smile:
5 GT Turbo '88 GT5
Anonymous

On 2001-10-10 18:23, Roy Steenland
wrote:
Vraag het ff aan Paul zou ik zeggen die weet door heel Nederland de Mac te vinden :wink:.
Ja je hebt daar een Mac want daar zijn we bij de eerste meeting ook geweest :smile:
Doet u mij maar een VDO dayton MS-6000 systeem met een euh... cd van alle macs ?
:lol::lol:
mark -19- 16v

het maakt mij niet uit waar als het maar gehouden wordt toch?

i'll be there with the renault 19 16V

see front page
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik vind een meeting in december pas wel weer laat hoor, kun je je oorkleppen, wanten, en moonboots uit de kast gaan trekken wil je nog even gezellig buiten auto's gaan kijken.
Koud, brrr.

Tijn, is er elke week een ralleyrace dan?
Ik bedoel, we zouden het ook iets eerder kunnen houden toch?

En een tourtocht rijden met een sneeuwschuiver voor op mijn 5, en erachter een aanhangwagentje met een pekelstrooier erop zie ik persoonlijk ook niet echt zitten.

Het idee van Jeroen zou een leuke oplossing kunnen zijn, bij iemand in een schuurtje ofzo, of inderdaad bij een grote Mac.
Mac Bodegraven? :wink:

Nog genoeg te regelen. :smile:

Maar nogmaals december klinkt me errug laat in de oren. :smile:
Jeffrey E.

On 2001-10-10 14:49, Chris
wrote:
Jeroen, als jullie soms nog een goede lokatie weten, laat het dan uiteraard even weten.
En natuurlijk zijn jullie welkom! :grin:
Hopenlijk een goede opkomst&goed weer en een mooie plek, en dan komt het allemaal best voor mekaar.

Tijn prefereerde een meeting in de maand december ivm zijn ralley activiteiten, zijn er nog meer mensen die wensen hebben met betrekking tot de data?
Dan kunnen we even wat mogelijkheden gaan bekijken, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen komen en het een onvergeetelijk dag wordt! :smile:
Ik kan niet de 23 ste van december want ik ben 22 ste jarig:cool: en daar moet op gedronken worden:lol:

Nee maakt mij nix uit:lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Da's mooi Jeffrey, komen we gezellig met zijn allen naar jou toe! :wink:
Roy
Moderator

Chris bijna 4500 :grin:
5 GT Turbo '88 GT5
Rudo

Ik kan niet de 23 ste van december want ik ben 22 ste jarig:cool: en daar moet op gedronken worden:lol:

Nee maakt mij nix uit:lol:
Hé Jeffrey, in de Bonte Koe aan de Koemarkt?!
Hebben ze goed bier :smile:
Zj*rZ

ja, echt wel heel erg veel posts! Als je voor elke post nu een tientje kreeg :smile:
Jeffrey E.

Dat is waar kan je een hoop reno's:cool: kwijt maar of het ook centraal is??

Maar wel lekker dichtbij:cool:
Plaats reactie