-
Nee, ik had al met Maus afgesproken. Ik dacht dat wat leuker zou zijn, ook met een Renault! Ik zie nu dat er ook nog wel wat andere merken meerijden, volgende keer beter 
Maus, het is een half uurtje rijden naar de Meern, dus als je 6:00( wat een H**rentijd
) bij het politiebureau bent dan komt het goed.
Ja Andre je kan met mij meerijden naar DE MEERN ( daarvandaan vertrekken we ) ik haal je iets over 6:00 op, ok?
<font size=1>[ This message was edited by: Tackinardie on 2001-10-09 22:04 ]</font>

Ja Andre je kan met mij meerijden naar DE MEERN ( daarvandaan vertrekken we ) ik haal je iets over 6:00 op, ok?
<font size=1>[ This message was edited by: Tackinardie on 2001-10-09 22:04 ]</font>
Welke Tijden?On 2001-10-09 22:01, Chris
wrote:
Tack heb je de tijden gelezen?
ok heb ze gezien 6:30 in De Meern fff de post aanpassen.
<font size=1>[ This message was edited by: Tackinardie on 2001-10-09 22:03 ]</font>
ik geloof best dat ik leuk mee kom met de 21 (nu nog meer vermogen met meer turbodruk en sodemo chip
)maar zou ook erg bang zijn dat ie plat gaat, vanwege snelheid en non-circuit remmen. Clio lijkt me leuker voor op de baan.

rev it like a rental
Ik, uh we, zullen er zijn om 06.00 uur bij het politiebureau. (Als ik 'm daar maar niet gelijk achter hoef te laten...)On 2001-10-09 22:01, Tackinardie
wrote:
Maus, het is een half uurtje rijden naar de Meern, dus als je 6:00( wat een H**rentijd) bij het politiebureau bent dan komt het goed.
A-man, heb je 't gelezen? Dat betekent zo'n 05.45 uur vertrekken. Ik denk dat we de Maasvlakte ook maar over moeten laten gaan.

Mijn 5 staat momenteel op de brug!!

Dus dan ga ik er vanuit dat hij vandaag, zoniet het einde van deze week klaar is, en ik dus zondag met de 5 naar Duitsland kan!!!!!
Hoewel Dieselen me ook wel interessant lijkt.....
Nhee, de 5 natuurlijk!!

-
Mijne staat morgen op de brug, krijgt nog even een flinke beurt
zaterdag zal ie klaar zijn 
Hoe wordt het weer zondag, en...gaan we nog als het flink regent?
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-10 15:24 ]</font>

Hoe wordt het weer zondag, en...gaan we nog als het flink regent?
<font size=1>[ This message was edited by: Stefijn on 2001-10-10 15:24 ]</font>
Dat is heel mooi Chris!!!!
Heeft 't duimen toch geholpen
Aanvankelijk zou vandaag de Remus er bij mij onder gaan, blijkt er op de plek waar je de originele door moet zagen 1 of ander dempertje te zitten. Nu moet tie precies in 't bochtje (over de achteras) doormidden. Blijkt ook nog eens de diameter iets te verschillen.
Heeft 't duimen toch geholpen

Aanvankelijk zou vandaag de Remus er bij mij onder gaan, blijkt er op de plek waar je de originele door moet zagen 1 of ander dempertje te zitten. Nu moet tie precies in 't bochtje (over de achteras) doormidden. Blijkt ook nog eens de diameter iets te verschillen.

Beter Chris 
, Nee dieselen is niet tof !
Gewoon met de 5
,
Je had gisteren nog gebeld zag ik.. belangrijk?

Gewoon met de 5

Je had gisteren nog gebeld zag ik.. belangrijk?
-
Ja, geweldig, bedankt enzovoort. Om 06:00On 2001-10-09 22:01, Tackinardie
wrote:
-

Groot gelijk hoor Chris!
Ik had nog een 5 GT Turbo gespot vanmiddag, ik hing toevallig met Maus aan de telefoon. (ikw as lekker aan het werk, en moest effe wat ophalen en wegbrengen)