Omdat hier blijkbaar ook veel mensen net als ik gamen, zijn we een LAN party aan het voorbereiden! Gesponsord door door Datarack en renault-tuning.com !
http://woldlan.datarack.nl is het adres van de internetpagina (er staat nu nog niet veel op, gaat veranderen.. hou hem dus in de gaten!)
We gaan eerst peilen als er genoeg belangstelling voor is, anders heeft het natuurlijk geen zin om alles op te zetten. Er zal ongeveer plaats zijn voor 300 gamers max, maar we gaan voor 100/150.
zijn er mensen van hier die mee willen gamen? (het zal waarschijnlijk 2 dagen duren).
<font size=1>[ This message was edited by: dapozza on 2001-10-08 13:07 ]</font>
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
I'm in, maar dat wist je natuurlijk al 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Contacteer:
Ik heb het gelezen, lijkt me cool! 
Ps: Misschien moet je de titel van deze topic veranderen voor meer lezers?
<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-10-07 23:52 ]</font>

Ps: Misschien moet je de titel van deze topic veranderen voor meer lezers?
<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-10-07 23:52 ]</font>
Welke games? Tactical Ops 2?
-
- Contacteer:
Met het oog op de meeting van 28 okt. heb ik ook geen tijd. Vraag me trouwens af hoe groot de belangstelling zal zijn voor deze LAN-party, aangezien het vrijwel steeds hetzelfde clubje is wat over online gamen zit te chatten..
<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-10-08 13:17 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-10-08 13:17 ]</font>
Het is pas ergens in begin 2002, dus tijd zat. In principe kan je er spelen wat je wilt. Plus dat we een grote ftp server gaan opzetten.
Tevens komen er nog veel meer mensen van andere sites.
Tevens komen er nog veel meer mensen van andere sites.
-
- Contacteer:
Oh, het is pas in 2002 

he menno.
gele accu erin gezet en werkt prima !
Ik merk nog niet veel verschil met vorige accu maar hij zal wel ff hebben stilgestaan en dus nog niet al z'n power gebruiken.
gele accu erin gezet en werkt prima !
Ik merk nog niet veel verschil met vorige accu maar hij zal wel ff hebben stilgestaan en dus nog niet al z'n power gebruiken.
FF om te kijken hoe en wat 
Welke gamez worden veel gespeeld door de bezoekers van RTC ? Kan ik deze er bij zetten tussen de lijst met spellen.
Dit aangezien ik een aantal mensen hoor die het lijstje met gamez zien en roepen "HUH alleen maar duffe schietspellen, dat is niks voor mij!!!"
Aangezien ik toch een beetje een beeld wil kunnen gaan geven welke gamez men kan verwachten (buiten de schietspellen
).
SpadeAce

Welke gamez worden veel gespeeld door de bezoekers van RTC ? Kan ik deze er bij zetten tussen de lijst met spellen.
Dit aangezien ik een aantal mensen hoor die het lijstje met gamez zien en roepen "HUH alleen maar duffe schietspellen, dat is niks voor mij!!!"
Aangezien ik toch een beetje een beeld wil kunnen gaan geven welke gamez men kan verwachten (buiten de schietspellen

SpadeAce
Lanparty?? Zei iemand lanparty. Count me in. en Sanne ook. Wij gaan al een ruime tijd naar de lanparty van CCA. Kijk maar eens op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.ccacross.nl" TARGET="_blank">www.ccacross.nl</A><!-- BBCode End -->
Als iemand intresse heeft om aan deze lan deel te nemen, kan natuurlijk ook.
Kijk anders maar eens op de pagina, en als je vragen hebt, dan hoor/zie ik het wel.
mzzl
<font size=1>[ This message was edited by: Mclain on 2001-10-13 00:26 ]</font>
Als iemand intresse heeft om aan deze lan deel te nemen, kan natuurlijk ook.
Kijk anders maar eens op de pagina, en als je vragen hebt, dan hoor/zie ik het wel.
mzzl
<font size=1>[ This message was edited by: Mclain on 2001-10-13 00:26 ]</font>
crewl,
lan party!
altijd voor in!
is het puur voor gamerzzz????
of wordt er ook wat gedaan aan demo's???
en natuurlijk beetje leeche

kom dan natuurlijk langs met de R5GTT
lan party!
altijd voor in!
is het puur voor gamerzzz????
of wordt er ook wat gedaan aan demo's???
en natuurlijk beetje leeche

kom dan natuurlijk langs met de R5GTT
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
R5GTT f1 1986Project info