Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Zoals jullie wel weten zit Grossie momenteel op de IVA. Voor een 'schoolrace' is hij op zoek naar een gtt'tje dat nog 1 maal zichzelf kan bewijzen. De staat van de auto boeit verder niet, hoe leger van binnen, hoe beter. Uiteraard moet motorisch nog het 1 en ander haalbaar zijn :smile:

Wie heeft er nog iets in de achtertuin staan? :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
catrinus

Marius heeft een mooie zwarte gt turbo. Helemaal leeg van binnen, zelfs geen dashboard meer.
Bas
Bestuurslid

Euh
er moet nog wel een motor in zitten :smile:
Of gaan we met zijn allen een gtt voor Grossie bouwen?
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
catrinus

Tja maar hij is wel licht van gewicht. En de motor wordt ook niet warm wand overal zitten koelgaten. Zelfs op plekken waar niets te koelen valt :smile:
Michel S.
Contacteer:

Ik weet misschien nog een GT-tje te koop. is niet moeder mooiste, maar doet het wel prima. Was wel het 1 of ander mis mee. Ik geloof dat de koelvin niet aansloeg ofzoiets. zal eens navragen.

je hoort het wel

groetjes
canonballman

Ik weet er nog 1 te koop: Zie topic in Te Koop: GTT fase 2 motor: IEMAND INTERESSE??

Motor loopt zeer goed op eerste gezicht, maar proefrijden is mogelijk. Geen APK vanwege slecht stuurhuis en verotte remleiding achter. Moet 700 kosten, maar ik wil de uitlaat, voorbumper, grille, en veerpootbrug (one way or another!) Dus 400 piek voor de iets kalere auto is mogelijk!

groeten Reinier

En heeft ie een circuitdag met zn school???? Waarom zijn wij ook niet uitgenodigd??? Heb daar ook wel anderhalve meier voor over!!!
Goof

Renault 5 GT turbo , te koop wegens aanschaf nieuwe auto, 1987 apk tot december 2001,
f 250,-
moet zo snel mogelijk weg,...
0900-0215 code 827420
(FL. 1,50 of € 0,68 p/m)

Stond vorige week hier in de ViaVia, hiero: <a href="http://www.viavia.nl/Advertenties/buy/b ... UMBER=0003" target="_blank" target="_new">http://www.viavia.nl/Advertenties/buy/b ... ER=0003</a>
canonballman

Das nie veel als ie nog rijdt!
Bas
Bestuurslid

Cannonballman,
Het is voor de IVA studenten geloof ik, als je met 1 bepaalde auto rijdt, moet die bestuurder ook de resterende 3 ronden uitrijden. Ik weet niet of je met dat brik ook mee kunt doen.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Volgens mij herinner ik me van mijn IVA tijd dat de auto wel eengeldieg APK moest hebben, maar dat weet ik niet zeker.
Weer op Zandvoort Grossie?
Pieter
Contacteer:

hee mensen,

ik ga inderdaad vier races winnen:wink: op 20 November aanstaande op het circuit van Zandvoort met een mooi wit GT'tje die anders toch gestript en gekilled zou worden.

Alles is rond. Als jullie zin hebben om te komen kijken (demonstraties met EVO VI en lotus superseven/ races van 9:00 tot 15:30) ken ik wel kaartjes regelen. Ik geloof dat ze maximaal 15,- gaan kosten ofzo.
Anonymous

Koning !!

Ik ben erbij !
Pieter
Contacteer:

het is wel op een dinsdag...
Anonymous

sjeezes

das ff minder, gelukkig bestaan er vrije dagen.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Grossie ik ben vij op dinsdag!! :grin:
Regel jij het even, EX-Iva, dus moet wel lukken! :smile:
canonballman

En wat ga je er allemaal aan doen Grossie, motorisch???
Ook verlagen...???? Dan zou ik maar alvast beginnnen :smile:

Succes en laat die balletjes (ff kijken wie er hapt :smile:smile: maar eens zien wat er in een GTT zit!!!!

groeten
Pieter
Contacteer:

Ik ga er niet al te veel aan doen.

- Intercooler freeflowen
- carterventilatie anpassen
- onsteking vervroegen 4 graden (en mijn RE209 ff gebruiken)
- ook mijn magnecor bougiekabeltjes en dump-valve even erop
- (open)luchtfilter verplaatsen richting wielkast en een mooie kelk (die ik in de schuur heb liggen) (koplamp eruit tijdens de ace)
- turbodruk +/- 1.0 bar
- sproeier 135mm
- ruitensproeierinstallatie (of iets met een injector ofzo maken voor de intercooler (plassen water boeien toch niet)
- zorgen dat er heel veel koele lucht in de motorruimte komt
- mijn huideige uitlaat eronder (volgende week komt mijn nieuwe binnen)
- versnellingsbak vervangen
- interieur helemaal eruit (incl dashboard) ala XR2
- als het even kan een paar stijgerpijpen inlassen voor de veiligheid en stevigheid.

onderstel laat ik gewoon zo denk ik, ik kan een winding van de veren afzagen en achter weer mijn best doen om die torsiestaven eruit te mikken, maar dat gaat niet zo lukken zonder het juiste gereedschap en zonder dat ik er geld aan hoef uit te geven.
Bas
Bestuurslid

Wil cannonballman assisteren bij het verlagen anders?
Jan-Geert (Momentsleutel)

is dit bassie zijn oude gt waar dit alles mee gaat gebeuren?
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Op marktplaats staat 1 van 1250 piek. Zie ook topic R5 GTT te koop.
canonballman

Hou op hou op Bassie, ik heb nog nachtmerries van van de vorige verlaging!!

En Grossie, heel wijs dat je die L. koplamp eruit schupt. Als je het dashboard ook eruit haalt (Allah XR 2 :smile: ) moet je wel zorgen dat er voorruitventilatie op blijft zitten. Altijd makkelijk als je iets ziet op Zantvoort, bijv. wanneer er een bocht aankomt :smile:
Ook verplicht voor eventuele APK. Laat je hem trouwens gewoon op kenteken staan en wegenbelasting/verzekering/apk gezeik houden?? Ik weet anders hier in Tilburg nog een adres die de auto vrijwaart als ze het uitgehakte chassisnummer en kentekenplaten krijgen. Als je er naar vraagt kun je ook nog wel 50 piek beuren. Die sloperijen krijgen voor elke auto die ze `slopen` (=vrijwaren) namelijk 180 gulden van 1 of andere Nationale Slopersvereniging.

succes ermee

groeten Reinier
Goof

En, is er al een GTT gevonden?
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Hier een GT met rijdbare schade, technisch goed:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?code ... 14LJ801338" TARGET="_blank">www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3 ... J801338</A><!-- BBCode End -->

750,-
Plaats reactie