Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

beste leden ik michel heb samen met niels van de megane club.
Een meeting georganiseerd.
We willen graag verzamelen op een groot plein in Oirschot bij de kerk, daar wat fotos maken en dan naar postel in belgie om wat te eten.
Vanuit daar met zijn allen binnendoor terug naar eindhoven natuurlijk film ik onderweg en maak fotos.
En stoppen we al laatst bij hezemans indoorkarting om afschijd te nemen en een potje te karten.
Laat even horen of je intresse hebt en om mee te gaan karten ivm reserveren we willen omgeveer om 11 verzamelen in oirschot.
GROETEN EN BEDANKT michel en niels (megane club)
Jeroen
Contacteer:

Eeuh, misschien een rare vraag, maar wanneer.
Anonymous

Heb wel interesse maar inderdaad, wanneer???
Anonymous

10 november naar het weekend van een evenement in belgie
Jeffrey E.

Als 10 November op zondag valt(wat ik wel denk:cool: Ben ik ook hier v/d party..

Worden nog een hoop meetings laatste paar maanden:lol: Maar dat is alleen maar leuk:lol:
Anonymous

nee dat is een zaterdag vertelde het verkeerd maar je komt wel he en iedereen moet komen feesten !!!!!!!
Anonymous

heeft er nou niemand intresse de renault megane club komt ook dus laat weten of je zin hebt ivm de reserveringen.
Anonymous

ik heb wel interesse
Jeroen
Contacteer:

On 2001-10-10 09:46, michel21
wrote:
heeft er nou niemand intresse de renault megane club komt ook dus laat weten of je zin hebt ivm de reserveringen.
Michel,

Ik denk toch dat je ff alles duidelijk en op een rijtje moet zetten wat de plannen zijn.

Je roept wel dat de Mégane Coupé Club ook komt, maar wat ik van Niels begrepen hebt is het voor hem ook nog niet zo duidelijk.

Dus zet alles ff goed op een rijtje (datum, tijd, plaats, wat je wil gaan doen enz,enz)en mail dat door naar Chris en mij.

Dan kunnen wij de leden informeren.

Begrijp me goed ik ondersteun je plannen, maar breng het overzichtelijker.
Het is nu een beetje een rommeltje, waardoor denk ik nog niet veel mensen gereageerd hebben.

grtz,
Jeroen
Plaats reactie