vraagje voor dat ik naar de zon ga .
zijn er nog andere dealers van peko uitlaten dan die in lelystad graag in de buurt van overijssel
of is hij de enige
graag adres telefoonnm
-
Het is inderdaad Peco. In Tiel worden ze ook verkocht. Maar dat zal je wel te ver zijn.
het adres is in ieder geval :
Oude MedelseStraat 36-38
4005 EK Tiel
0344-623636
het adres is in ieder geval :
Oude MedelseStraat 36-38
4005 EK Tiel
0344-623636
Is dat een goed merk???
Want, die zat/zit onder mijn r19 16v TJE, Heb er nog geen km mee gereden dus kan hem ook nog niet beoordelen.........
dus...
Grtz Paul
Want, die zat/zit onder mijn r19 16v TJE, Heb er nog geen km mee gereden dus kan hem ook nog niet beoordelen.........
dus...
Grtz Paul
Peco is zeker goed.
Vooral voor het geld wat ie kost, veel minder dan een Sebring of Remus.
Het geluid is ook beter(vind ik) van de Peco.
Maar dat is dan wel mijn mening.
Ze willen alleen wel gauw gaan roesten.
Mzzl...
Vooral voor het geld wat ie kost, veel minder dan een Sebring of Remus.
Het geluid is ook beter(vind ik) van de Peco.
Maar dat is dan wel mijn mening.
Ze willen alleen wel gauw gaan roesten.
Mzzl...
-
IDD is ook mijn ervaring, snel roesten. Kheb er ooit enkele gemonteerd onder andere Renaults, en de passing valt ook best vaak behoorlijk tegen. Ooit moet je zelf nog gaan slijpen en lassen om m een beetje aardig eronder te krijgen en dat ie nergens tegenaankomt.
had vandaag een zelfbouw uitlaat in mijn handen: een peco middendemper met een 110m bocht eraan gelast. Kwam onder een MR2 vandaan, paste wel onder een vijfje stak alleen een beetje uit 

Beter.... Kan ik die lekker laten zitten. Mijn peco is inderdaad ook behoorlijk aan het roesten, maar dat boeit ni
Mzzlz Paul
Mzzlz Paul
-
Peco klinkt mooier en is hol van binnen. Onder mijn clio 16V zat eerder ook een Remus.
Maar peco is mooier. En die peco 102 mm is vergeleken met de Remus 260 gulden goedkoper.
Maar peco is mooier. En die peco 102 mm is vergeleken met de Remus 260 gulden goedkoper.
Grappig, tijd geleden werd een soortgelijke discussie gevoerd, geschikte uilaat voor onder een 5GTT.
Sowieso is duidelijk dat hier nogal wat Devil-aanbidders
rondzwerven.
Peco werd aardig de grond in geboord, hoewel wel half England er meer rond rijdt.
Zelf heb ik hier bij Veban 's een afspraak willen maken om te kijken hoe, wat en hoe duur. Veban werkte niet echt mee, dus lama....
Ben nu zeer blij met mijn Powersprint!!!
Sowieso is duidelijk dat hier nogal wat Devil-aanbidders

Peco werd aardig de grond in geboord, hoewel wel half England er meer rond rijdt.
Zelf heb ik hier bij Veban 's een afspraak willen maken om te kijken hoe, wat en hoe duur. Veban werkte niet echt mee, dus lama....
Ben nu zeer blij met mijn Powersprint!!!
En hier is de link van die discussie:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 70&forum=6
Heb zelf blijkbaar nog 's wat prijzen naast elkaar gezet, die elkaar overigens nauwelijks ontlopen.
<font size=1>[ This message was edited by: Goof on 2001-10-05 14:35 ]</font>
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 70&forum=6
Heb zelf blijkbaar nog 's wat prijzen naast elkaar gezet, die elkaar overigens nauwelijks ontlopen.
<font size=1>[ This message was edited by: Goof on 2001-10-05 14:35 ]</font>
Kep zelf al 4,5 jaar een komplete Peco BB4 2" systeem onder m'n 5 GT-S hangen. Dit is de tweede, want ze gaan ongeveer 3 jaar mee (dit type). Het heerlijkste vind ik ook als je er net een nieuwe onder hebt, ruikt erg lekker. Ook het geluid is bruut. Onder die van mij komt zeker 90 db vandaag, misschien wel meer. Kep het systeem via Veban in Rijswijk, nabij Den Haag. In Groningen i geloof ik de Peugeot dealer in de driebond de plaatselijke dealer.
-
Onder mijn eerste GTE heb ik destijds ook een Peco einddemper (BB2) laten monteren. Ging niet van een leien dakkie. Ze hebben een overzet stuk moeten maken, maar die begon na een dag al te lekken, hebben ze dag erna dicht gelast. Het geluid was wel goed, maakte een flinke pot herrie, maar niet zo mooi als Devil. Onder mijn huidige GTE zit nu een Remus 110mm (2e handsje