Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

zijn er ijgenlijk ook mensen uit eindhoven of omgeving hier ik vroeg me dat af zie vaak clio 16v rijden en ook best vaak 5 jes turbo en zo maar vraag me af of die personen hier ook op deze pagina zitten vertel dat eens
Mark
Contacteer:

ik woon in valkenswaard is dicht bij eindhoven

ik heb mijn clio16v gekocht van iemand uit eindhoven het is een rode met 17" velgen
Anonymous

ik heb er ooit 2 zien rijden hier 1 met een devil uitlaat en die reed richting geldrop/neunen met 4 man er in en ik heb er 1 gezien met lere bekleding er in is 1 van deze van jou we moeten toch eens een x een meeting maken in eindhoven of omgeving met een afsluiting van een x karten op hezemans en een mooie route bv de smokkelroute mooie bosroute
Anonymous

ja nu weet ik denk ik welke het is jij hebt op je hoedeplank een clio v6 staan je hebt een traanplaat afwerking om je schakelpook en een brandblusser bij de pasagierskant en leren bekleding.en hoe kan dat 17inc velgen onder dat ding van jou
Anonymous

Kom uit Roosendaal, uurtje rijden van eindhoven.
Anonymous

zie meeting brabant
Mark
Contacteer:

Dat DING is nog altijd een RENAULT ja
maar verder die velgen passen gewoon en ja het klopt dat ik leren bekleding en een brandblusser heb

van die meeting is wel een goed idee heb ik ook al gezegd op meetings in brabant
Anonymous

o sorry hoor wist niet dat je boos werd nee ik had die RENAULT in woensel zien staan vlak bij de rollerskate baan daar op dat pleintje
Mark
Contacteer:

oh dat kan ik heb hem nog niet zo lang en ik weet niet waar de vorige coereur allemaal heen is geracet
NielsN
Contacteer:

ik kom dus ook uit valkenswaard, en ik heb een groene megane cabrio met 7,5 en 9jx16 velgen....verlaagd...rode achterlichten...sparco kuipjes...enz...

volgens mij heb ik jou ook wel eens zien rijden maar zeker weet ik dat niet!

Niels
Anonymous

wie ooit gezien mij of de rooie clio ik woon in gestel
Anonymous

Vergeet geen ........ he!

Mzzl...:wink:
Plaats reactie