nou heb hem eronder hoor miijn peco uitlaat
wat een herrie .
heb nu remus sebring gehad maar niks vergeleken bij peco
moest trug rijden van tiel naar enschede ben nu nog doof :d:d
zijn er ongeveer een uurtje mee bezig geweest niets paste (universeel)
(lassen )(kloppen)pijpje hier pijpje daar maar hij zit .dat alles voor 550
dus PECO toppertje
bedankt voor de tips
trouwens jammer dat ik een balk er achter had van de afneembare trekhaak anders had ie mooi in de achterspoiler gekunt , nou hangt ie er gewoon onder maarja
-
Sorry das toch niet leuk meer dan? Een sportief geluidje is leuk, zeker met gepruttel bij gaslos, maar herrie waar je doof van wordt...moet er niet aan denken daar een half uur in te rijden zeg.
Mijn Gt heeft de originele uitlaat en ik vind het juist vet dat ik bij 160km/h de motor NIET hoor (oke, da's dan weer het andere uiterste)
alleen maar een mening hoor
Mijn Gt heeft de originele uitlaat en ik vind het juist vet dat ik bij 160km/h de motor NIET hoor (oke, da's dan weer het andere uiterste)
alleen maar een mening hoor
Laatst gewijzigd door Stefijn op wo 3 okt 2001 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaaf man!!!!
Ik hou wel van zo'n geluid...
Maare EX... als je een keer tijd heb, kom is ff lang om het geluid te laten horen.
Mzzl...
Ik hou wel van zo'n geluid...
Maare EX... als je een keer tijd heb, kom is ff lang om het geluid te laten horen.
Mzzl...
kom zeg , geluid is zeker gaaf. is ook niet continu ,als je laag in de toeren rijd is het een stuk minder
en arjan denk dat ik vanavond laat wel even langs kom scheuren
en arjan denk dat ik vanavond laat wel even langs kom scheuren
ik heb ook een pecotje en dat is zekers een lekkere geluidje. hij komt vooral lekker in bij 3500 toertjes
-
hee experience.
Heb je hem toevallig gehaald bij ron van empel in Tiel. Daar heb ik hem namelijk vandaan. Zijn relaxte lui daar vondt ik. Bakkie koffie erbij en zo. Het geluid is zeker bruut. Met optrekken en zo. Als ik op de snelweg. +/- 120 rij hoor je hem goed. Maar rij ik iets harder ongeveer 140 wordt het geluid een stuk minder en is ie mooi rustig!!
ik heb zelf een originele voor de clio 16v. Zat er met 20 minuten onder.
Heb je hem toevallig gehaald bij ron van empel in Tiel. Daar heb ik hem namelijk vandaan. Zijn relaxte lui daar vondt ik. Bakkie koffie erbij en zo. Het geluid is zeker bruut. Met optrekken en zo. Als ik op de snelweg. +/- 120 rij hoor je hem goed. Maar rij ik iets harder ongeveer 140 wordt het geluid een stuk minder en is ie mooi rustig!!

hoe meer geluid hoe beter....zie de mensen op de ring aan de kant maar eens kijken als je langs komt blazen
snel gaat het wel niet, maar het klink wel leuk

klopt illuminator daar heb ik hem vandaan .
ze deden er zo,n drie kwartier over ,omdat ie universeel was . zeg wat heb jij er voor
betaald ,en wat voor een heb je.
ze deden er zo,n drie kwartier over ,omdat ie universeel was . zeg wat heb jij er voor
betaald ,en wat voor een heb je.
-
Ik heb een einddemper met 102 mm eindstuk.
alleen de achterdemper is vervangen met dat bochtje erbij. kostte 475 piek.
Voor een remus einddemper met 100mm eindstuk bij mij in de buurt ((apeldoorn)) zou ik 860 gulden kwijt zijn. Hiervoor zat er een 90 mm remus onder. Maar die Peco is echt wel heftiger
alleen de achterdemper is vervangen met dat bochtje erbij. kostte 475 piek.
Voor een remus einddemper met 100mm eindstuk bij mij in de buurt ((apeldoorn)) zou ik 860 gulden kwijt zijn. Hiervoor zat er een 90 mm remus onder. Maar die Peco is echt wel heftiger

-
maakt niet uit volgens mij. het is alleen het eindstuk. Mijn clio heeft wel een katalysator. en bouwjaar is van 1993.
Dus zonder katalysator kunnen ze moeilijk doen met keuren
Als je geen katalystator hebt heb je dezelfde einddemper.
<font size=1>[ This message was edited by: illuminator on 2001-10-06 17:24 ]</font>
Dus zonder katalysator kunnen ze moeilijk doen met keuren
Als je geen katalystator hebt heb je dezelfde einddemper.
<font size=1>[ This message was edited by: illuminator on 2001-10-06 17:24 ]</font>
ja maar scheelt dat veel zonder kat.
Heb er wel al een K&N onder zitten open luchtfilter.
Maar als ik er een peco onder leg.
Schilt dat veel met of zonder kat.
Heb er wel al een K&N onder zitten open luchtfilter.
Maar als ik er een peco onder leg.
Schilt dat veel met of zonder kat.
-
De kat er afhalen scheelt altijd. of je wel of geen grotere uitlaat er onder zet. Zet je er dan ook nog een peco einddemper onder dan zul je waarschijnlijk nog één of misschien 2 pk 'stjes erbij krijgen. Maar ik denk niet dat je dat merkt. En ik hoorde van sommige luitjes dat het mooier is om ipv van een katvervanger er een buis tussen te zetten. Dan moet je dus een stuk buis hebben ( of kopen - b.v brezan-) en twee flensen maken. Dit geheel in mekaar lassen (bakken) en dan eronder zetten. Een andere middendemper (of geen demper
) geeft ook ietsjes pk erbij.
PS. Ik heb de uitlaat gekocht omdat er een mooi geluidje in zit en niet echt voor die 1 pk extra
alhoewel een pk erbij natuurlijk noooooit kwaad kan 

PS. Ik heb de uitlaat gekocht omdat er een mooi geluidje in zit en niet echt voor die 1 pk extra