Turboman_Cat, oftewel Catrinus, is het geen goed idee om de meeting op 3 november te houden?
CRS houdt dan tegelijkertijd een circuitdag in Assen!
eerst even daar kijken en daarna een mooie rondrit door Groningen en Dreente!
En zaterdagavond ergens eten en karten ofo.
Ik ben even aan het denken geweest en kwam op een volgend idee voor de meeting.
1: Bij mij thuis koffie drinken en wat ouwehoeren, even de 2e gt van mij bekijken.
2: Naar het marktplein toe om wat groepsfoto`s te maken en even wat crxjes en golfjes uitzwaaien
3: een rondtochtje door de provincie met wat leuke weggetjes.
4: Naar de kartbaan even bewijzen wie goed kan sturen.
5: daarnaa wat gaan eten en desnoods nog wat bij mij thuis wat ouwehoeren.
Dit is zomaar een idee wat bij mij opkwam. Het is eigenlijk de bedoeling dat iedereen het naar zijn zin heeft. Als er dingen zijn die jullie liever anders zien dan hoor ik het wel. Wij kunnen desnoods bij mij thuis eten maar we kunne ook uit eten gaan. Er is ook nog een andere optie en dat is:
Iedereen komt bij mij thuis en bespreken dan wat we gaan doen. Ik lees de reacties wel en kan daarvan iets proberen te regelen.
Groet van catrinus
There will be plenty of time to rest when your dead
On 2001-10-02 21:41, Chris wrote:
Turboman_Cat, oftewel Catrinus, is het geen goed idee om de meeting op 3 november te houden?
CRS houdt dan tegelijkertijd een circuitdag in Assen!
eerst even daar kijken en daarna een mooie rondrit door Groningen en Dreente!
En zaterdagavond ergens eten en karten ofo.
Is ook wel een goed idee maar op 3 november kan ik niet. Ik wil zelf namelijk meedoen aan die circuitdag van crs. Is alvast een mooie oefening voor als ik op het circuit ga racen. Ik wil zelf ook gaan racen met een gtt samen met een maat van me
There will be plenty of time to rest when your dead
Sorry agent maar kijk dan wat voor mooie 3d beelde ik kon zien.
Maar je krijgt hem wel tezien. Wou alleen nog even kijken om me playstation ook intebouwen maar mis een scherm en toebehoren maar laten we deze tropic houden voor de meeting
3 nov wil ik zelf meedoen met die circuitdag en ik denk als dat is afgelopen dat ik dan als een zak zout in de auto zit. Even off topic. Ik lees in de nieuwsbrief van crs dat er een welbekende van rtc is lidgeworden. Hij heeft het lidnummer L0550 en is lid geworden met een clio. Rara wie is het. Als u het raad dan kunt u een rondrit winnen in een flintstone gt.
On 2001-10-02 22:06, Chris wrote:
Menno, heeft hij als cadeau van zijn broer tyrbo_Arie gekregen, en die had het lidmaatschap van CRS weer van Menno gekregen.
Huh, als ik het goed heb begrepen heb ik Menno een lidmaatschap gegeven dat ik eerst van hem heb gehad ?
Ik ben zelf lid eens lid geweest. Zo'n 6 jaar geleden. Maar om begrijpelijke redenen ben ik daarmee gestopt. Maar ik heb Menno inderdaad lid gemaakt van de CRS. (hij had een aantal avonden tot diep in de nacht staan arbeiten om alle klepjes van de 19 weer oke te maken, vandaar)
On 2001-10-02 22:05, turboman cat wrote:
3 nov wil ik zelf meedoen met die circuitdag en ik denk als dat is afgelopen dat ik dan als een zak zout in de auto zit.
Je gaat zekers genieten en reken er maar op dat je van de hele dag oefenen en vrij rijden moe wordt, kan het weten heb vorig jaar meegedaan en waarschijnlijk dit jaar weer.
Het geeft echt de grootste kick als je volgas over de TT aan het scheuren bent.
On 2001-10-02 21:43, turboman cat
wrote:
Ik ben even aan het denken geweest en kwam op een volgend idee voor de meeting.
1: Bij mij thuis koffie drinken en wat ouwehoeren, even de 2e gt van mij bekijken.
2: Naar het marktplein toe om wat groepsfoto`s te maken en even wat crxjes en golfjes uitzwaaien
3: een rondtochtje door de provincie met wat leuke weggetjes.
4: Naar de kartbaan even bewijzen wie goed kan sturen.
5: daarnaa wat gaan eten en desnoods nog wat bij mij thuis wat ouwehoeren.
Dit is zomaar een idee wat bij mij opkwam. Het is eigenlijk de bedoeling dat iedereen het naar zijn zin heeft. Als er dingen zijn die jullie liever anders zien dan hoor ik het wel. Wij kunnen desnoods bij mij thuis eten maar we kunne ook uit eten gaan. Er is ook nog een andere optie en dat is:
Iedereen komt bij mij thuis en bespreken dan wat we gaan doen. Ik lees de reacties wel en kan daarvan iets proberen te regelen.
Groet van catrinus
Zo aan de reacties te zien is iedereen het eens met dit voorstel en kan ik alles gaan regelen. Ik wou om +/- 11.00 afspreken bij mij thuis. De koffie, soep en broodjes staan dan klaar. Ik zal de kartbaan gaan reserveren, tenminste als iedereen wel wil gaan karten. Ik hoor de reacties wel.
Ik ben ook niet van plan om te lang blijven. Als jullie de provicie gevaarlijk gan maken dan ga ik weer op huis aan. Ik wou me gewoon ff voorstellen. lijkt me leuk. Ik zie wel kan nog 10 veranderen.
Ja vooruit Sjors..... Maar we kennen je dan niet hoor... Graag even achter aansluiten ofzo....
<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-10-06 01:09 ]</font>