Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

WIE HEEFT ER INTRESSE IN EEN LEUKE MEETING IN DE OMGEVING VAN VALKENSWAARD EINDHOVEN BV HET EUROCIRCUIT VAN VALKENSWAARD WIE ZOU DAAR INTRESSE IN HEBBEN EN WANNEER MAIL OF JE INTRESSE HEBT OM TE KOMEN EN WELKE DATUM JE HET BESTE KUNT EN ZO DAN KUNNEN WE EEN DATUM PRIKKEN GAAN WE DAAR MOOI MET ZIJN ALLLEEN DOOR DE SMOKKELROUTE VAN BELS SPORTEN!!!!!!!!!!
Tijn
Contacteer:

ehm... je capslock staat nog aan.
Jeffrey E.

Lijkt me wel kicken:cool: maar dan moet mijn auto het wel doen:sad:.
Mark
Contacteer:

daar heb ik wel interesse in want ik woon in valkenswaard. dan is er eindelijk een meeting in de buurt van mij

greetz
Anonymous

ja moeten we toch eens regelen x karten op hezemans en de smokkelroute of zo kicke weggetjes daar allemaal wie heeft intresse ik neem de film camera mee en de digitale camera
Jeroen
Contacteer:

Leuk, om zo'n meeting te organiseren.
Alleen eerst even een tip, ga niet vragen of iedereen een datum wil posten waarop zij kunnen. Voor je het weet staan hier 50 data en weet je het nog niet.

Bepaal gewoon zelf een datum en wie niet kan heeft pech.

Ik hoor wel welke datum je prikt, en als ik kan dan ben ik erbij met eventueel nog een aantal Mégane Coupé's.

grtz,
Jeroen
Anonymous

nou wat dachten jullie van zondag 28 oktober of de zondag daarna kunnen we mischien afspreken bij bv de lansard is een cros kartbaan of bv bij het eurocircuit en vanuit daar mooi via de smokkelroute of zo stukje touren en daarna mooi nog een potje karten of zo neem film camera meen en digitale camera voor een paar mooie pics iedereen intresse mail even op welke van de 2 je kunt en je naam maak ik een lijst en wat zullen we zeggen 12 uur op de plaats van bestemming
Marius

Michel,

qua datum moet je denk ik even afstemmen met de meeting bij Catrinus, dus overleg even met hem.
Marius

Nou die wil op dezelfde data als jij in gedachten hebt ook een meeting in het noorden houden.
Misschien willen mensen wel naar <b>en</b> jouw meeting <b>en</b> de zijne.
Wouter.

Lijkt me wel leuk maar in ga ook naar het noorden dus dat zou niet zo mooi uitkomen dan maar ik lees wel welke datum het wordt
NielsN
Contacteer:

Hehe, ik woon in Valkenswaard...........dus ik kom dan zeker ook ff kijken. en waarschijnlijk ben ik niet de enige van de megane club! ps als je nog hulp nodig hebt mail dan ff.

Niels
André ter Velde

Als ik niets te doen heb dat weekend, kom ik ook wel ff langs. Greetings, Opa
Chris
Erelid - Moderator - RvT

André, dus je gaat naar Groningen en naar Valkenswaard?
André ter Velde

Ik zie wel waar ik heen ga. Het kan best zijn dat ik die dagen bij mijn ouders in Delfzijl ben. Dan ga ik dus naar Groningen. Als ik thuis ben in Pape-City ga ik naar Valkenswaard.
Anonymous

nou dat vind ik niet eerlijk voor die andere die was eerder met zijn datum en daar heb ik niet op gelet nemen wij toch gewoon de week ernaar.
En ja, ik wil graag je hulp hebben.
Van de megane club kunnen we een mooie grote meeting opzetten hebben die ook een ijgen site zetten we het daar ook neem en moooi veel fotos en filmpjes maken dan wordt het echt lachen. iedereen met de week ernaar eens van de andere meeting of nog een week er tussen om te rusten en de renaultjes te laten afkoelen lol
Jeroen
Contacteer:

FF kijken, heeft die Megane Coupe Club een site.
Dacht het wel ja.
Klik maar ff op homepage, hierboven.

Maar als je nu echt een datum hebt, dus 100% zeker en de plaats van de meeting dan ga ik mijn leden wel informeren.

Ik hoor het wel van je, stuur me anders maar een mailtje.

Grtz,
Jeroen
(voorzitter Renault Mégane Coupé Club)
Laatst gewijzigd door Jeroen op di 2 okt 2001 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Heb ook wel interesse in een meeting in brabant
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Michel, neem het anders even met Chris op. Hij regelt de "officiele" RTC meetings, het is altijd handig om dit soort meetings aan Chris door te geven, dan blijft er ook wat overzicht en worden er geen dingen naast elkaar georganiseerd.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
NielsN
Contacteer:

sorry was mijn mail adres vergeten:

n.nederlof@chello.nl
Anonymous

ja heb je net een mailtje gestuurd hoor wel wat van je mzzzl
NielsN
Contacteer:

hmmmmm, heb nog niks ontvangen......ligt dat aan mij of..................?
Rudo

On 2001-10-02 18:58, Bas
wrote:
Michel, neem het anders even met Chris op. Hij regelt de "officiele" RTC meetings, het is altijd handig om dit soort meetings aan Chris door te geven, dan blijft er ook wat overzicht en worden er geen dingen naast elkaar georganiseerd.
Deze boodschap is tot op heden nog niet helemaal doorgekomen! :sad:
robert

Tis maar dat je het weet, de woutjes lezen dit forum ook hoor. Dus als je (vooral na maasvlakte/rotterdam enzo) lekker door kleine weggetjes wil gaan sporten moet je dat vooral hier melden.
r

edit: ah, ik werd er net op gewezen dat dit al een oud onderwerp is, dat had ik nog niet gezien.

-----------------
*** no cash - no problem ***
<font size=1>[ This message was edited by: robert on 2001-11-29 16:59 ]</font>
Plaats reactie