Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Hey luitjes, ik heb een probleem met mn vriendin's nieuwe "autotje".
Vorige week zaterdag hebben we een fiatje 500 gekocht uit 1973. Motortje liep als een trein en "reed" goed. In vergelijking met mn GTT 2 keer niks maargoed. Nu is alleen het probleem dat ie sids gisteren alleen nogmaar stationair wil lopen, zodra ik gas geef smoort ie en slaat uiteindelijk uit. Alleen met de choke volledig uit kan ik voorzichtig gas geven. Ik weet dat dit het verkeerde forum is maar het fiat forum ziet er ook redelijk verjaard uit.
Mischien zou een van jullie me hiermee kunnen helpen.
Zou wel tof wezen want kan ook niet echt veel info vinden.
Mzzzls,
Jeroen
catrinus

Bouw er een v8 in. kun je nog lachen bij het stoplicht. maare zonder gekheid heb je al naar het luchtfilter gekeken. kan best wezen dat ie verstopt is. Dat is het eerste waar ik naar kijk. dat komt omdat wij met trilplaten werken en als het luchtfilter verstopt is gebeurt het precies hetzelfde
canonballman

Hey Cat, heb jij die creme witte 500 met V8 en driespaaks wielen ook ooit gezien?
Anonymous

Luchtfilter is inderdaad aardig smerig maar heb em ook getest zonder luchtfiler ervoor.
Deed ie hetzelfde.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 1 okt 2001 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
catrinus

Ik heb de meest vreemde auto`s gezien met een v8 waaronder een eend en een lada
catrinus

On 2001-10-01 22:48, CycoMiko wrote:
Luchtfilter is inderdaad aardig smerig maar heb em ook getest zonder luchtfiler ervoor.
Deed ie hetzelfde.
Euh en het co2 schroefje. Ik zou het zo niet kunnen zeggen. Ik moet hem zien en horen dan kan ik echt wat zeggen wat er mee is.
Menno

Klinkt als gevalletje hoofdsproeier verstopt. Heeft ie lang stilgestaan?

ff alle ontbijtkoek uit de carburateur halen, en je bent weer de man
rev it like a rental
Anonymous

Eyy Menno. Heb vanavond de carborateur vanavond al uit elkaar gehad. Weet alleen niet hoe ik die sproeiers schoon moet maken.
Kan ik deze er gewoon uitschroefen??
het is supersimpele techniek en best wel grappig naar mijn mening. Telt maaarliefst 23 Paardekrachten hehhehe.
Anonymous

Ennehh, en vanaf maart stond ie stil.
Daarvoor elke dag gebruikt.
Plaats reactie