-
- Berichten: 1894
- Lid geworden op: do 19 jul 2001 0:00
- Locatie: Westerbork
Ok dan, Om 10:00 bij de Mac in Geleen. Daar met z'n alle even ochtendgymnastieken op Roy zijn geboenkeboenkeboenk. (leuk voor de video) Dan in lange rij Fordjes (voorafgegaand door evenzoveel Renaultjes) richting Nurbergring. Leuke foto's in de pits maken. Ik zoek een leuke camerepositie bij een chicane of zo (hebben ze die daar ?) Dit wordt een vet gave fillum!!!!!!!!
Ja en hup 1,2,3,4 en hup 1,2,3,4On 2001-10-01 19:40, tervelde wrote: Daar met z'n alle even ochtendgymnastieken op Roy zijn geboenkeboenkeboenk. (leuk voor de video)

Doe jij dan trouwens ook mee opa? Of kan je dat niet meer op die leeftijd
5 GT Turbo '88 GT5
Zozo Roy, dus je gaat toch maar mee!?On 2001-10-01 19:51, Roy Steenland wrote:Hoe laat??????On 2001-10-01 12:17, Marius wrote:
Ja, wij gaan hier tussen 5:30 en 6:00 weg.
Dat wordt echt veel koffie!
Dat word dus niet stappen en erg veel Red Bull![]()
Wel met de 5!
Gister viel het me echt tegen dat je niet met de 5 was.....

-
- Berichten: 1894
- Lid geworden op: do 19 jul 2001 0:00
- Locatie: Westerbork
Is dat om 09:00 bij de Mac in Bodegraven of de Mac in Geleen ?
Ja mij ook niet maar Opa had toch het liefste Geleen ipv Heerlen ivm Ford meeting?
Maar gaan deze ford rijders dan ook de Eiffel route rijden die wij doen?
Maakt mij niet uit hoor, maar als dat niet zo is kunnen we volgens mij beter Heerlen doen anders krijg je weer verwarring.
Maar gaan deze ford rijders dan ook de Eiffel route rijden die wij doen?
Maakt mij niet uit hoor, maar als dat niet zo is kunnen we volgens mij beter Heerlen doen anders krijg je weer verwarring.
Inderdaad Marius, en op zulke plekken kun je gelijk ook leuk filmen en foto's maken.
Die Eiffel-route maakt de dag gewoon gelijk leuk&compleet.
- Verzamelen. (veel koffie)
- Toertocht. (touren&snackbar)
- Circuit. (racen&snackbar)
- Terugreis. (rijden&snackbar)
-ahum- dit wordt wel gezellig,
Die Eiffel-route maakt de dag gewoon gelijk leuk&compleet.
- Verzamelen. (veel koffie)
- Toertocht. (touren&snackbar)
- Circuit. (racen&snackbar)
- Terugreis. (rijden&snackbar)
-ahum- dit wordt wel gezellig,

i kheb geen idee hoe en wat maar ik vindt het leuk klinken die eiffel route.
Ik stel me er zo bij voor dat we bomen en bergen enzo te zien krijgen. En dat is best wel eens leuk voor zo'n stadsmens als ik !
Ik stel me er zo bij voor dat we bomen en bergen enzo te zien krijgen. En dat is best wel eens leuk voor zo'n stadsmens als ik !
Die foto's op pagina 3 zijn BTW van mij, maar goed, bedankt dat iemand mij ook een mailtje stuurt dat ze geplaatst zijn (Bas?).
Als je naar de Ring gaat om hard te rijden (oftewel graag harder dan 200 rijden) is het beter om op de Duitse snelweg te blijven.
Op de Ring kun je ingehaald worden door van alles en nog wat, zoals motoren die zichzelf snel vinden en graag hard rijden, Porsche 911 GT3s, Westfield, Mazda MX-5 van iemand die er al 10 jaar rijdt, en ga zo maar door. Het belangrijkste is om daar niet met iemand proberen "mee" te rijden, en elkaar zeker niet gaan zitten opjagen. Op de "gewone" weg doe je dat misschien wel, maar hier niet aan beginnen. Als jij op een recht stuk zit, met een heuvel in het midden (Schwedenkreuz), en je weet niet dat er na de heuvel meteen een scherpe bocht komt, tja, da's toch zonde dan.
Van de mensen die hier willen gaan, hoeveel hebben er trouwens aangepaste remmen op hun auto?
Overigens maakt het mij allemaal niet zo veel uit, doe waar je zin in hebt. Ik kan het nu nog navertellen.
Ik rijd overigens ongeveer 60.000 km per jaar in mijn (nieuwe) Mégane , en heb mijn race-licentie, dus ik kan van mijzelf zeggen dat ik het een en ander aan rij-ervaring heb. En ook dan kun je fouten maken, of pech hebben. Even als reactie op het "shit... asshole-verhaal" van iemand hier.
Als je naar de Ring gaat om hard te rijden (oftewel graag harder dan 200 rijden) is het beter om op de Duitse snelweg te blijven.
Op de Ring kun je ingehaald worden door van alles en nog wat, zoals motoren die zichzelf snel vinden en graag hard rijden, Porsche 911 GT3s, Westfield, Mazda MX-5 van iemand die er al 10 jaar rijdt, en ga zo maar door. Het belangrijkste is om daar niet met iemand proberen "mee" te rijden, en elkaar zeker niet gaan zitten opjagen. Op de "gewone" weg doe je dat misschien wel, maar hier niet aan beginnen. Als jij op een recht stuk zit, met een heuvel in het midden (Schwedenkreuz), en je weet niet dat er na de heuvel meteen een scherpe bocht komt, tja, da's toch zonde dan.
Van de mensen die hier willen gaan, hoeveel hebben er trouwens aangepaste remmen op hun auto?
Overigens maakt het mij allemaal niet zo veel uit, doe waar je zin in hebt. Ik kan het nu nog navertellen.
Ik rijd overigens ongeveer 60.000 km per jaar in mijn (nieuwe) Mégane , en heb mijn race-licentie, dus ik kan van mijzelf zeggen dat ik het een en ander aan rij-ervaring heb. En ook dan kun je fouten maken, of pech hebben. Even als reactie op het "shit... asshole-verhaal" van iemand hier.
Hi 8200 rpm'ers,
fijn dat jullie de eerlijke en nuchtere verhalen hier komen vertellen. Dat is 10x beter dan alleen termen gebruiken als " het is er levensgevaarlijk" en "je rijdt je auto er geheid total-loss."
Van jullie verhalen kun je tenminste leren.
fijn dat jullie de eerlijke en nuchtere verhalen hier komen vertellen. Dat is 10x beter dan alleen termen gebruiken als " het is er levensgevaarlijk" en "je rijdt je auto er geheid total-loss."
Van jullie verhalen kun je tenminste leren.
Laatst gewijzigd door Marius op di 2 okt 2001 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.