Ben al zenuwachtig als ik er aan denk 

Xedrah,
16V MOTORBLOKKEN OOK MET COSWORTKOPPEN
VOOR KADETT GSI
VECTRA 2000
CALIBRA
OOK VOOR INBOUW VOOR MANTA, ASCONA,KADETT,GT
TEVENS BIJNA ALLE DELEN VOOR OPEL CALIBRA/
VEEL DELEN VOOR OPEL MANTA A [HELEES GEEN DEUREN] OVERZETPLAATWERK VEEL KLEINE DELEN
BEL VOOR INFO 0186654927 OF 0655550245
Iets voor jouw?
Groeten
Voor het geval dat je het nog niet gezien had in dei andere post Xedrah!
16V MOTORBLOKKEN OOK MET COSWORTKOPPEN
VOOR KADETT GSI
VECTRA 2000
CALIBRA
OOK VOOR INBOUW VOOR MANTA, ASCONA,KADETT,GT
TEVENS BIJNA ALLE DELEN VOOR OPEL CALIBRA/
VEEL DELEN VOOR OPEL MANTA A [HELEES GEEN DEUREN] OVERZETPLAATWERK VEEL KLEINE DELEN
BEL VOOR INFO 0186654927 OF 0655550245
Iets voor jouw?
Groeten
Voor het geval dat je het nog niet gezien had in dei andere post Xedrah!
Turbo-Arie heeft gelijk!!!
Ik heb 6X gesprint tegen die V-Tec van een vriend van mij.
Heb hem er 5X uitgetrokken.
Laatst op de autobaan een Civic V-Tec zoek gereden.
Dat heb ik mee gemaakt.
Ik heb NOOIT gezecht dat ik ze allemaal zoek rij.
Dus niet direct zo denken van hij heeft een grote mond, ik zij alleen maar wat ik had meegemaakt en nix anders.
Verder even goede vrienden
Ik heb 6X gesprint tegen die V-Tec van een vriend van mij.
Heb hem er 5X uitgetrokken.
Laatst op de autobaan een Civic V-Tec zoek gereden.
Dat heb ik mee gemaakt.
Ik heb NOOIT gezecht dat ik ze allemaal zoek rij.
Dus niet direct zo denken van hij heeft een grote mond, ik zij alleen maar wat ik had meegemaakt en nix anders.
Verder even goede vrienden
Mensen laten we het ff gezellig houden hiero. ~Respect is everything~.
Ik wil mij helemaal niet bemoeien met deze discussie wil alleen ff mijn ervaring vertellen.
Ik ben op de Maasvalkte een keer meegereden met Hans van HG Trading. Die heeft een golf 1 G60 met (inmiddels 270) 230 pk. Ben toen met heem meegereden om een on-board video te maken van hem die tegen een Soeb rijd. Die subaru had een paar kleine aanpassingen en had ook 230 pk. Met de start was die golf net iets eerder weg maar daarna kwam die Subaru langzaam maar zeker voorbij.
Maar die golf spoot echt ongelooflijk hard weg bij de start. Zo hard had ik echt nog nooit meegemaakt. Ik rijd zelf in een gtt met 1.2 bar maar vergeleken met dat geweld is het echt penauts. Ik heb dit alles op video voor degenen die het niet geloven.
Mijn conclusie met een 5 is een soeb echt niet bij te houden. Zo'n ding hoeft maar gas te geven en je spuit echt weg. Vraag maar eens aan Chris, die heeft er weleens 1 van ze werk meegenomen
Ik wil mij helemaal niet bemoeien met deze discussie wil alleen ff mijn ervaring vertellen.
Ik ben op de Maasvalkte een keer meegereden met Hans van HG Trading. Die heeft een golf 1 G60 met (inmiddels 270) 230 pk. Ben toen met heem meegereden om een on-board video te maken van hem die tegen een Soeb rijd. Die subaru had een paar kleine aanpassingen en had ook 230 pk. Met de start was die golf net iets eerder weg maar daarna kwam die Subaru langzaam maar zeker voorbij.
Maar die golf spoot echt ongelooflijk hard weg bij de start. Zo hard had ik echt nog nooit meegemaakt. Ik rijd zelf in een gtt met 1.2 bar maar vergeleken met dat geweld is het echt penauts. Ik heb dit alles op video voor degenen die het niet geloven.
Mijn conclusie met een 5 is een soeb echt niet bij te houden. Zo'n ding hoeft maar gas te geven en je spuit echt weg. Vraag maar eens aan Chris, die heeft er weleens 1 van ze werk meegenomen

5 GT Turbo '88 GT5
Op zich zit er ook wel wat in wat jerk zegt. Ik ga ervanuit dat iedereen heier de wwarheid spreekt maar win je op de maasvlakte dan win je 'echt'. Dus tegen mensen die echt in hun snelle auto kunnen rijden. Das toch het coolste, toch ?
Ps uitkijken voor die witte laguna bij het stoplicht...

ik laat nu ook een sticker maken:
"U werd ingehaald door Ploegah !"
:lol::lol:
"U werd ingehaald door Ploegah !"

Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 1 okt 2001 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja inderdaad op de Maasvlakte win je echt. Want degene die naast je staat, staat ook te popelen om jou zoek te rijden, terwijl bij het stoplicht je nog net met je radio zit te spelen of iets dergelijks.On 2001-10-01 18:19, ploegah wrote:
Op zich zit er ook wel wat in wat jerk zegt. Ik ga ervanuit dat iedereen heier de wwarheid spreekt maar win je op de maasvlakte dan win je 'echt'. Dus tegen mensen die echt in hun snelle auto kunnen rijden. Das toch het coolste, toch ?
Ps uitkijken voor die witte laguna bij het stoplicht...![]()
Ik ben nog nooit in Drachten dus kan niet echt oordelen wat er nu beter is.
Ik weet wel dat er een hoop verschillende auto's rijden op de Maasvlakte. Afgelopen zaterdag waren er ongeveer 150 auto's(niet overdreven ik heb het op video

Maar we komen zekers nog een keer kijken in Drachten. Is dat alleen op vrijdag?
5 GT Turbo '88 GT5
Drachten is niet beter of slechter maar Drachten haalt het qua bezoekers nog niet bij de maasvlakte maar we zijn aardig op wegOn 2001-10-01 18:31, Roy Steenland wrote:Ja inderdaad op de Maasvlakte win je echt. Want degene die naast je staat, staat ook te popelen om jou zoek te rijden, terwijl bij het stoplicht je nog net met je radio zit te spelen of iets dergelijks.On 2001-10-01 18:19, ploegah wrote:
Ps uitkijken voor die witte laguna bij het stoplicht...![]()
Ik ben nog nooit in Drachten dus kan niet echt oordelen wat er nu beter is.
Ik weet wel dat er een hoop verschillende auto's rijden op de Maasvlakte. Afgelopen zaterdag waren er ongeveer 150 auto's(niet overdreven ik heb het op video
Maar we komen zekers nog een keer kijken in Drachten. Is dat alleen op vrijdag?

En vorige keer heeft Chris een keer zo'n Subaru van zijn werk meegenomen en die ff uitgetest op een landweggetje in Oudewater.
Daar stonden ze op een bruggetje en dan vol gas weg en dan kijken hoe hard je rijd zodra je langs een stroomkast kwam.(stond langs de weg aan de rechterkant) Later hebben ze het nog een keer gedaan maar dan met een Renault 5 GT Turbo met 1.4 bar. Die redde die snelheid dus echt niet.

Tot nu toe is het idd alleen nog maar op vrijdag- avond geweest Roy, maar wat mij betreft doen we zoiets ook een keer op een zaterdag/zondag middag.
Lijkt me eigenlijks veel leuker en kunnen we veel beter filmen!
Groeten!
Groeten!
-
- Contacteer:
Yep, een keer op een zaterdag- of zondagmiddag, zie andere topic. Wel zo leuk als er gasten willen komen die verder weg wonen. Chris enzo wilden ook nog steeds eens komen.
Bovendien kun je de auto's dan ook wat beter bekijken
Bovendien kun je de auto's dan ook wat beter bekijken

Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op ma 1 okt 2001 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Natuurlijk Jerk, maar dat kan toch ook wel op een normale manier ? Gewoon niet meteen zo hoog van de toren beginnen te blazen. dat lijkt me niet echt een juiste manier van discussieren. je ziet wat voor reakties je oproept. Maar wanneer je je aangevallen voelt; dit was niet mijn bedoeling.On 2001-10-01 18:33, Jerk wrote:
He turbo Arie waarom zeur je nou weer over waarschuwingen? Dat vind ik een beetje raar hoor. Ik mag toch wel mijn mening geven?
Het is met dat sprinten gewoon zo dat heel veel afhangt van de rijder. De ene ziet het als een lolletje (zoals ik) en de ander is bloed fanatiek. We hebben in Drachten een keer meegemaakt dat een 205 (XS of GT) een Golf VR6 redelijk lang bij kon houden. En zeg nou zelf, op papier zou zo'n VR6 met 2 vingers in de neus moeten winnen ?
-
On 2001-10-01 18:38, ZjorZ wrote:
Tot nu toe is het idd alleen nog maar op vrijdag- avond geweest Roy, maar wat mij betreft doen we zoiets ook een keer op een zaterdag/zondag middag.
Groeten!
Als dat nou kan, dan kan ik ook een x komen kijken.. Let wel kom alleen kijken.. Wil wel een x meemaken(moet altijd werken vrijdag avond..
je bent verslaafd jobOn 2001-10-01 18:09, Job-turbo wrote:
Ben al zenuwachtig als ik er aan denk![]()
ja toch

In het motto "Respect is everything" zal ik niet reageren zoals ik dat normaal zou doen. Ik weet wat ik heb meegemaakt. Die Subaru trok me eruit ja, toen we over de 150 gingen. Daarvoor kwam die me echt niet weg, terwijl die me op papier het ligt uit de ogen moet rijden. In de bocht kwam ik dichterbij. Maar als je goed had gelezen, had je wel gezien dat hij geen held in de bochten is, en ik nogal prettig gestoord.On 2001-10-01 17:53, Jerk wrote:
Jullie hebben hierzo nou ALLEMAAL wel een grote mond over een Subaru zoek rijden dit en dat. Maar als het erop aankomt (MAASVLAKTE) dan zien we jullie nergens!!!!!!!! En een Subaru in de bochten bij houden met je voorwiel aangedreven auto kan al HELEMAAL NIET!!!!! (Mc Lain) Maar ik verwacht jullie nu met al je grote monden toch aanstaande zaterdag toch wel op de Maasvlakte. Ik regel iemand met een Subaru 555 GT Turbo en iemand met een CRX V-Tech (speciaal voor Arjan 19) En ga nou niet zeggen van mijn kat is ziek of mijn schoonmoeder is jarig.
Met die blauwe heb ik er wel meerdere weg geblazen. Er was zelfs eens iemand uit mijn klas die mij uitdaagde. Hij had een Golf II met een Golf III motor erin en die was getuned tot 190 PK. Die hield mij ook niet bij. Ik had toen 1.0 bar, maar wel geen achterbank erin en geen vloerbedekking.
Maar om terug te komen over die subaru. Ik weet niet of je bekend bent met het fenomeen Grijze R21 Turbo. Die heeft wel spannendere auto's als die subaru weg getrokken. En kom niet van dan heeft die geen vol gas gegeven, dat is precies diezelfde gast. Die wilde mij toen inhalen, en ik was te laat met reageren. voordat ik hem in de 4 had zat die al voorbij mijn deur. En toen die precies naast mij zat begon de 21 te brullen en ik trok hem gewoon vet eruit. En als iemand je bruut wilt inhalen, dan weet je zeker dat die vol op het gas zat.
En die subaru is niet het spannendste wat die heeft weg gereden. Ik denk het spannendste was een M3. Dat scheelde niet erg veel, maar dan nog.
Als jij niet gelooft dat ik met mijn GT Turbo een subaru bij hield, mij best, maar dan hoef je nog niet zo te reageren. Dat kun je best op een andere manier brengen. En wat betreft die maasvlakte begin ik nog niet aan. Maar zodra ik mijn 5 klaar heb dan kom ik zeer zeker langs. Misschien als ik de witte 5 zo snel krijg als mijn blauwe was, dan kom ik wel eens langs. En dan zullen we het nog wel eens zien.
groetjes.
Weet iemand wat een frod probe turbo doet?
Reed laatst op de ring van groningen en bij een stoplicht stond zo'n ding naast mij,bij groen scheurde hij er met gierende banden vandoor dus ik dacht Oh gaan we sprinten?
Nou peanuts,met een knie aan het stuur en een sjekkie draaiend reed ik 'm voorbij,verder nog niet zoveel gesprint met de turbo er rijden hier meestal van die golfjes en kadetjes met veel rees plastic erop dus das niks.Wel met de williams van m'n zwagertje doei M3 doei doei impreza.
Reed laatst op de ring van groningen en bij een stoplicht stond zo'n ding naast mij,bij groen scheurde hij er met gierende banden vandoor dus ik dacht Oh gaan we sprinten?
Nou peanuts,met een knie aan het stuur en een sjekkie draaiend reed ik 'm voorbij,verder nog niet zoveel gesprint met de turbo er rijden hier meestal van die golfjes en kadetjes met veel rees plastic erop dus das niks.Wel met de williams van m'n zwagertje doei M3 doei doei impreza.
Ik rook nietNou peanuts,met een knie aan het stuur en een sjekkie draaiend reed ik 'm voorbij,

hahaha
mzzl
Is goed dan wil ik dat wel es uitproberen (die CRX dan) Zien dan wel wat er gebeurt (Zeg niet dat ik zal winnen maar ik zeg ook niet dat ik zal verliezen)On 2001-10-01 18:47, Jerk wrote:
Laat het maar ff een keertje weten want dan ben ik ook aanwezig en dan neem ik wel ff iemand met een Subaru en een CRX V-Tec mee naar Drachten.
voorbij,verder nog niet zoveel gesprint met de turbo er rijden hier meestal van die golfjes en kadetjes met veel rees plastic erop dus das niks.Wel met de williams van m'n zwagertje doei M3 doei doei impreza.
Dus tot op een vrijdag??
Dan zijn er genoeg die het wel eens willen proberen.!
Dus tot op een vrijdag??
Dan zijn er genoeg die het wel eens willen proberen.!
Ik regel iemand met een Subaru 555 GT Turbo en iemand met een CRX V-Tech (speciaal voor Arjan 19)
Hey Dombo...doe eens ff beetje normaal... en trouwens het is V-TEC!!!!!!!!!!! VTECH?? hahahahahah
Hey Dombo...doe eens ff beetje normaal... en trouwens het is V-TEC!!!!!!!!!!! VTECH?? hahahahahah
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 2 okt 2001 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja inderdaad op de Maasvlakte win je echt. Want degene die naast je staat, staat ook te popelen om jou zoek te rijden, terwijl bij het stoplicht je nog net met je radio zit te spelen of iets dergelijks.On 2001-10-01 18:31, Roy Steenland wrote:On 2001-10-01 18:19, ploegah wrote:
Beetje BULLSHIT, dat je op de MAASVLAKTE echt wint... overal waar gesprint wordt wil men winnen, waarom sta je anders naast elkaar?????...anders kun je net zo goed in je eentje gaan sprinten.. om te sprinten ergens heb je zeker geen MAASVLAKTE nodig..
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 2 okt 2001 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote]
On 2001-10-02 14:34, PAULGTR wrote:
Ik regel iemand met een Subaru 555 GT Turbo en iemand met een CRX V-Tech (speciaal voor Arjan 19)
Ik bedoelde natuurlijk V-Tec maar ik had een typfoutje gemaakt. Dat kan de beste overkomen.

On 2001-10-02 14:34, PAULGTR wrote:
Ik bedoelde natuurlijk V-Tec maar ik had een typfoutje gemaakt. Dat kan de beste overkomen.

Laatst gewijzigd door Jerk op di 2 okt 2001 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
omdat het stoplicht rood is, lampie. Ik bedoel natuurlijk niet SPECIAAL de maasvlakte maar speciaal een sprint terrein tegen een sprint 'zomaar' ergens in de stad.Beetje BULLSHIT, dat je op de MAASVLAKTE echt wint... overal waar gesprint wordt wil men winnen, waarom sta je anders naast elkaar?????
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 2 okt 2001 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo, genoeg gezeurd!!!
Laten we A.U.B. het hele Sub en V-Tec gedoe vergeten, want de stemmingen onderling worden er niet beter op.
En daar zit ik niet op te W88.
Dus....
Wat een rot weer vandaag he?
Mzzl...
Laten we A.U.B. het hele Sub en V-Tec gedoe vergeten, want de stemmingen onderling worden er niet beter op.
En daar zit ik niet op te W88.
Dus....
Wat een rot weer vandaag he?
Mzzl...