Volgens mij zijn mijn remlichten en 58 (stads-, achter, kenteken- en dashboardverlichting) samengesmolten ofzo. Als ik rem gaan mijn stads-, achter, kenteken- en dashboardverlichting branden en als deze aanstaan branden mijn remlichten ook.
Ik heb er nog niet echt goed naar gekeken, maar misschien heeft iemand van jullie dit weleens meegemaakt???
-
Meestal een massa probleempje
-
- Contacteer:
Heb je niet net een achter lampje vervangen ?
Een kennis van me had dit ook en die had een verkeerd achter lampje gemonteerd ( met 1 pooltje onder op ipv 2 pooltjes 21/5 w ) als je deze monteer dan verbind je de kontakten door en gaan de lampen branden als je remt .
Een kennis van me had dit ook en die had een verkeerd achter lampje gemonteerd ( met 1 pooltje onder op ipv 2 pooltjes 21/5 w ) als je deze monteer dan verbind je de kontakten door en gaan de lampen branden als je remt .
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Voordat we naar nijmegen gingen (een poosje geleden
), reed ik 's nachts van huis naar sommelsdijk toen vondt ik het zo raar dat ik zoveel licht had aan de achterzijde. Ik kom in sommelsdijk aan en ga eens op inspectie uit. Wat bleek ik had de lampies er niet goed ingedaan dus mijn remlichten stonden aan en mijn lampen gingen branden als je remde.... Dus denk dat het daar aan licht grossie.