Het was zeker de koeite waard Rudeboy, en het weer was fantastisch, stiekem hadden we gehoopd dat je toch nog zou komen.
Ik wist zeker dat het Martijn was, jammer dat hij mij niet zag, het was bij een kruising met de Haarlemse Auto Centrale, ik stond verachterin een file en hij passeerde de kruising.
Gelukt met je uitlaat?
Ik wist zeker dat het Martijn was, jammer dat hij mij niet zag, het was bij een kruising met de Haarlemse Auto Centrale, ik stond verachterin een file en hij passeerde de kruising.
Gelukt met je uitlaat?
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Chris ik was er dus wel maar hier komt het waarom ik niet het circuit ben op gegaan.On 2001-09-30 22:03, Chris wrote:
Alleen jammer dat ik 10o, en Jeroentje niet meer heb kunnen zien, mijn telefoon was op een gegeven moment ook leeg, er zat wel een briefje op mijn GTT van Jeroen, jammer, maar volgende keer spreken we beter af.![]()
Ik moest 25 piek betalen i.p.v. 15 gulden ze naaide me voor een tientje voor een parkeer plaatsje. (de mijne stond links voor de jouwe en de laguna van paul) Je ken niet pinnen bij het circuit (ouderwetse kutzooi) dus moest ik een pin gaan zoeken. Ik had een briefje onder je ruitewisser willen doen maar mijn pen was leeg. En mijn humeur was naar de klote omdat het nergens op sloeg. Ik heb je nog gebeld maar ik kreeg je niet te pakken.
Ik zag bij de ingang naar het circuit twee blauwe clio's staan volgens mij was dat een williams en een 16v.
Voor de rest baalde ik er verschrikkelijk van dat het me zo tegen zat. Ik ben toen naar het strand gegaan waar mijn vriendin de finale moest raften en ben daar blijven hangen.
Wij gaan weg uit zandvoort staat er op de N201 een fucking file tot aan de snelweg daar werdt ik helemaal niet vrolijk van..
De volgende keer spreken we inderdaad beter af want dit zuigde aan alle kanten..
Inderdaad die Ploegah ging weer lekker tekeerOn 2001-10-01 00:53, ploegah wrote:
jammer dat we niet elkaars tel.nr. hadden...
Nadeel van zo'n dagje is alleen dat je ZOVEEL zin hebt om zelf te scheuren. Vandaar dat ik me even heb uitgeleefd in de waddinxveense bochten![]()

5 GT Turbo '88 GT5
-
Ik zag bij de ingang naar het circuit twee blauwe clio's staan volgens mij was dat een williams en een 16v.
Voor de rest baalde ik er verschrikkelijk van dat het me zo tegen zat. Ik ben toen naar het strand gegaan waar mijn vriendin de finale moest raften en ben daar blijven hangen.
]He Tino stonden ze naast een trailer?? Die 16V had ie luchtbellen onder de lak en een zwart linker spatbord(zo ja dat was die van mij:sad: )
En heeft je vriendin gewonnen??
]He Tino stonden ze naast een trailer?? Die 16V had ie luchtbellen onder de lak en een zwart linker spatbord(zo ja dat was die van mij:sad: )
even de laguna dwars door de bocht gooien.On 2001-10-01 19:34, Roy Steenland wrote:Inderdaad die Ploegah ging weer lekker tekeerOn 2001-10-01 00:53, ploegah wrote:
jammer dat we niet elkaars tel.nr. hadden...
Nadeel van zo'n dagje is alleen dat je ZOVEEL zin hebt om zelf te scheuren. Vandaar dat ik me even heb uitgeleefd in de waddinxveense bochten![]()
. Maar vooral die laatst burnout was totaal nutteloos
:lol:
eh paul er is hier geen bocht !
Oh. Maar het is wel leuk en het maakt wel herrie !

Nee, het is helaas nog niet gelukt, de trilling zit er nog steeds inOn 2001-10-01 11:08, Chris wrote:
Het was zeker de koeite waard Rudeboy, en het weer was fantastisch, stiekem hadden we gehoopd dat je toch nog zou komen.
Gelukt met je uitlaat?

En ja, ik was wel van plan om Žs middags even naar Zandvoort te rijden, maar het is er niet van gekomen helaas.
Volgende keer beter.
Ik hou even de topic over de meeting bij Turboman Cat in de gaten en als dat op een gunstige datum is kom ik misschien wel langs.
(Alstie het maar niet gelijk met de toertocht in N-Holland doet!)
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ja die stonden naast een Rode trailer en die trailer stond op het gras bij het hek dat je door moet om bij de poort te komen waar die suffe gasten zitten om te vragen "mag ik uw kaartje even zien??"On 2001-10-01 19:41, Jeffrey Clio16V wrote:
Ik moet toegeven dat ik ze vluchtig gezien heb was eigenlijk drukker met het zoeken naar de kaart verkoop. Maar ik heb 'm wel gezien.
Nee ze hebt niet gewonnen helaas had wel tof geweest nederlands kampioen van de vrouwen in de Panorama klasse
Chris, die toertocht is 28 oktober.
Ik was gisteravond even wat oude topics aan het doorneuzen, en toen stuitte ik ook op een topic over de Club Renault Sportives. Daar kwam onder andere de kritiek naar voren dat ze hun site zelden updaten. En dat klopt!
Net even de datum opgezocht van de toertocht, en als je dan bij de kalender kijkt, en je klikt op Lustrummeeting Twello, dan staat er: De Informatie Over De Lustrummeeting Volgt (!!!!!!!!!!!) En die meeting was twee weken geleden!!!!!!!!
:lol::lol:
Vinden ze het gek dat er afgezien van de RTC en de Megane Coupe Club geen hond was???!!!
Ik was gisteravond even wat oude topics aan het doorneuzen, en toen stuitte ik ook op een topic over de Club Renault Sportives. Daar kwam onder andere de kritiek naar voren dat ze hun site zelden updaten. En dat klopt!
Net even de datum opgezocht van de toertocht, en als je dan bij de kalender kijkt, en je klikt op Lustrummeeting Twello, dan staat er: De Informatie Over De Lustrummeeting Volgt (!!!!!!!!!!!) En die meeting was twee weken geleden!!!!!!!!

Vinden ze het gek dat er afgezien van de RTC en de Megane Coupe Club geen hond was???!!!

leuk voor onze vriend Ploegah :
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.dutchsupercar.nl" TARGET="_blank">www.dutchsupercar.nl</A><!-- BBCode End -->
Oja Paul, in het programma Toys for boys van SBS 6 op 21 decenber zie je een repportage over de Dutchsupercar competitie waarin Dirk-Jan Hofmans en Nico Beens on de schijnwerper gezet worden.
Bron nieuwsbrief CRS, 16-10-2001.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.dutchsupercar.nl" TARGET="_blank">www.dutchsupercar.nl</A><!-- BBCode End -->
Oja Paul, in het programma Toys for boys van SBS 6 op 21 decenber zie je een repportage over de Dutchsupercar competitie waarin Dirk-Jan Hofmans en Nico Beens on de schijnwerper gezet worden.
Bron nieuwsbrief CRS, 16-10-2001.
De route voor de rit zelf staat er niet bij.
De start is bij restaurant De Wegwijzer in Watergang.
Dan rijden ze over dijken en ringdijken in de Purmer, Beemster en Schermer. En ze gaan een watermolen bekijken.
De rest zie je morgen wel in je bus verschijnen.
Denk dat ik ook wel even kom, niet helemaal zeker, morgen hoor je het even.
De start is bij restaurant De Wegwijzer in Watergang.
Dan rijden ze over dijken en ringdijken in de Purmer, Beemster en Schermer. En ze gaan een watermolen bekijken.
De rest zie je morgen wel in je bus verschijnen.
Denk dat ik ook wel even kom, niet helemaal zeker, morgen hoor je het even.

Jep, het is dus in mŽn achtertuin!
Ik heb het inmiddels gelezen, het bleek dat mŽn vriendin Žm al had gepakt en mee naar bed had genomen om Žm te lezen (even een middagdutje!)
Degene van de RTC die meerijden zijn einde dag van harte welkom om bij ons te komen eten!!
Dus Chris, mis het niet! (niet alleen in Groningen kunnen ze frikadellen bakken!
)
Laat het wel even vantevoren weten, dan kan ik er rekening mee houden.
Ik heb het inmiddels gelezen, het bleek dat mŽn vriendin Žm al had gepakt en mee naar bed had genomen om Žm te lezen (even een middagdutje!)
Degene van de RTC die meerijden zijn einde dag van harte welkom om bij ons te komen eten!!
Dus Chris, mis het niet! (niet alleen in Groningen kunnen ze frikadellen bakken!
Laat het wel even vantevoren weten, dan kan ik er rekening mee houden.
Dit klinkt een beetje vreemd rudeboy.....On 2001-10-16 21:49, Rudeboy
wrote:
Ik ben geen lid en mag dus niet meerijden (en ik wil ook geen lid worden en ik wil ook niet meerijden). Zit ik alleen nog met die kroketten...On 2001-10-17 18:26, Rudeboy
wrote:
Hmmm, schijnbaar niet zo'n aanlokkelijk aanbod?! We hebben ook kroketten hoor!![]()
Jep, dat is precies het probleem waar ik ook mee zit!On 2001-10-17 19:26, marco
wrote:
hee rudeboy,hier is pat speaking,heb ff een vraagje of je dat gelukt was met de clio achterruitwisser want bij mij draaide deze van het raam af.oftewel hij paste niet.
Iemand anders riep al dat je de arm zou kunnen buigen, dus dat ga ik eerdaags maar eens proberen. Maar tot nu toe past hij dus nog niet!

Ploegah, zo vreemd is dat bij ons niet hoor.On 2001-10-17 18:30, ploegah
wrote:Dit klinkt een beetje vreemd rudeboy.....On 2001-10-16 21:49, Rudeboy
wrote:
Mijn vriendin was eerder thuis en ze wil nog wel eens een uurtje in bed gaan liggen als ze uit dŽr werk is. Dat had ze nu ook gedaan, maar ze had de nieuwsbrief meegenomen!! EN DAT KAN NATUURLIJK NIET!!!!!!!!!!!!

Maar verder is ze wel lief hoor!
Kijk dat je met de kliteratuur van grossie naar bed gaat dat begrijp ik. Maar met de nieuwsbrief van CRS ??On 2001-10-17 20:26, Rudeboy
wrote:
"nieuwsbrief" is my second name!![]()
![]()