Las op http://www.renault1916v.nl een verhaaltje over een 5e injector. De choke die op het inlaatsspruitstuk zit wordt afgekoppeld en vervolgens doe je daar een nieuwe stekker op welke je doorlust naar een schakelaar binnenin je auto. Vervolgens kun je bij vollast deze schakelaar aan zetten/ indrukken en heb je een extra injector waardoor een snellere acceleratie mogelijk zou moeten zijn. Heeft er iemand ervaring met deze constructie???
ja daar heb ik het verhaal ook vandaan, het klinkt allemaal heel logisch en momenteel heb ik ook geen choke erop dus wil ik het wel proberen maar wil eerst wat ervaringen van anderen horen
Hi,
Ik kan mij niet voorstellen dat ome Renault niet zijn best heeft gedaan om de maximale acceleratie uit de motor te peuteren. Wanneer het blok verder origineel is, lijkt het mij dan ook bijzondere onzin om er maar een ongedefinieerde hoeveelheid brandstof bij in te mikken.
Gegroet, Folkert.
Ik kan mij niet voorstellen dat ome Renault niet zijn best heeft gedaan om de maximale acceleratie uit de motor te peuteren. Wanneer het blok verder origineel is, lijkt het mij dan ook bijzondere onzin om er maar een ongedefinieerde hoeveelheid brandstof bij in te mikken.
Gegroet, Folkert.
Renault 4 Alpine Turbo's are fun
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1
Ik heb bij die 5e injector niet echt een fijn gevoel.
Ik doe liever wat anders om hem sneller te krijgen.
Mzzl....
Ik doe liever wat anders om hem sneller te krijgen.
Mzzl....