Ik heb een of twee originele Renault vlaggen te koop (misschien wel meer), 200x125 cm (ongeveer). Gele vlag met zwarte opdruk. Iemand interesse???
Vanalles maar niet in RTC verband.
Zaterdag overdag ben ik aan mijn 5 aan het sleutelen
Zaterdag overdag ben ik aan mijn 5 aan het sleutelen
Ik werk in delft doordeweeks dus misschien kunne we ergens daartussen afspreken ? Pakken we bijvoorbeeld een lunch op het rotterdam airport ergens volgende week ?
Waarschijnlijk heb ik er nog meer dus, indien nog meer mensen geinteresseerd zijn...laat maar horen
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Zeeuw, ik heb ook wel interesse.
Laat maar horen of je er meer hebt.
Laat maar horen of je er meer hebt.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Dat zou HELEMAAL top zijnOn 2001-09-28 15:47, Tackinardie wrote:
HE, ik zit bij Zeeuw op school, ik kan ze wel meenemen voor Ploegah.
Ik zit er alleen op woensdag ochtend, donderdag en vrijdag. De rest is afstuderen in Rotterdam, dus ik zit wel de gehele week in rdam. Maandag, dinsdag en woensdag ben ik om 1730 thuis, de rest van de week varieert het. Noem maar een dag en tijd en dan zeg ik wle of het kan.
Dat zou wel gaaf wezen ja. Als je er nog meer hebt moet je het maar ff laten wetenOn 2001-09-28 16:02, Zeeuw wrote:
Waarschijnlijk heb ik er nog meer dus, indien nog meer mensen geinteresseerd zijn...laat maar horen

5 GT Turbo '88 GT5
hey heb je ook iets met naakte wijven??????
past namelijk beter bij mijn PLAYBOY kalender

Laatst gewijzigd door Anonymous op za 29 sep 2001 0:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja gaaf, heb je er ook ééntje voor opa? Die wil ik over mijn afdekhoes van de kofferbak spannen. Da's een beter gezicht dan dat standaard grijs.
-
Ja gaaf, heb je er ook ééntje voor opa? Die wil ik over mijn afdekhoes van de kofferbak spannen. Da's een beter gezicht dan dat standaard grijs.
FF het volgende, de vraag overtreft het aanbod dus duidelijk. Ik heb de vlaggen op ibazar staan en misschien is het eerlijker als ik het via ibazar doe. Iedereen heeft zodoende evenenveel kans en afhankelijk van het aantal dat ik heb kijk ik wie er dan in aanmerking komen. Stel dat ik er 4 heb dan bereken ik het gemiddelde van de vier hoogste bieders en dat is dan de vraagprijs. Zo heeft iedereen evenveel kans en is de prijs uiteindelijk ook even hoog. Opbrengst voor mij is dus dan ook niet schrikbarend meer, tenzij iedereen als gekken gaat bieden. Zeg maar wat jullie er van denken.
-
Ik kan ff vragen aan een kennis van mijn ma die werkt bij een Renault garage.
Ga wel ff informeren wat dat moet kosten als ik er een paar moet hebben..
Ga wel ff informeren wat dat moet kosten als ik er een paar moet hebben..
Waarschijnlijk gratis meenemen.
Henk deelde ze in ieder geval uit op Vive La France.
En ze hebben ze bij een dealer of over, of een kleine wijziging in het model.
Ik mocht de oude ook altijd meenemen op mijn werk.
Henk deelde ze in ieder geval uit op Vive La France.
En ze hebben ze bij een dealer of over, of een kleine wijziging in het model.
Ik mocht de oude ook altijd meenemen op mijn werk.
-
Kijk dat bedoel ik..
-
Dat weet alleen Zeeuw..
Hohohohohoho, ik hoef helemaal niet meer te vangen, als het goed leest wil ik degene die er eentje wil de gelegenheid geven eentje te kopen. Maar goed dan dus wie het eerst komt wie het eerst maalt. Geen probleem.