Wie kan mij het verschil(als deze er is) vertellen. Op mijn Clio staat 16s maar dit is er zelf opgeplakt door de vorige eigenaar.
Maar nou zag ik het net ook op het i-net staan, dus ik dacht ik vraag het ff??
-
Er is geen verschil.
Die S staat voor kleppen, maar dan in het Frans. Je spreekt het zo uit, Soepaps ongeveer dan. Heb geen Frans gehad dus weet niet hoe je het schrijft
Die S staat voor kleppen, maar dan in het Frans. Je spreekt het zo uit, Soepaps ongeveer dan. Heb geen Frans gehad dus weet niet hoe je het schrijft
-
Oke dank je
Weet ook niet hoe je dat schrijft ook geen vrans(FRANS weet het) gehad.
Weet ook niet hoe je dat schrijft ook geen vrans(FRANS weet het) gehad.
-
He werkse ik ga een paar uurtjes slapen mzzl
-
Dank
seize soupapes ....
Er bestaat natuurlijk ook nog een clio "s" , zonder 16 ertussen. Wellicht heb je die op internet gezien?
Er bestaat natuurlijk ook nog een clio "s" , zonder 16 ertussen. Wellicht heb je die op internet gezien?
-
Nee het was echt 16S heb er ook 1 op mallorca gezien en vroeg me toen ook al af wat nou het verschil was/is.
-
Kijk weer wat wijzer geworden dank
De eerste serie 16 V werd aangeduid met 16 S.
Clio S heb ik ook gehad,lichtblauw metallic met parelmoer witte stalen velgen,1.4 energy motor 80 pk andere versnellingsbak met kortere verhoudingen topsnelheid ongeveer 175km/h,en stuurt wel strak.
Clio S heb ik ook gehad,lichtblauw metallic met parelmoer witte stalen velgen,1.4 energy motor 80 pk andere versnellingsbak met kortere verhoudingen topsnelheid ongeveer 175km/h,en stuurt wel strak.