Hey luitjes , ik ben vanmiddag ff druk bezig geweest me een witte spuitbus op de sprintlocatie...heb een startlijn gespoten en 350 meter later een finishlijn!!,,, wou eerst 400 ( 1/4 Mile ) doen, maar dan kunnen we de volgende keer de autos uit de greppel vissen..misschien is die 350 zelfs nog te lang.. maar dat moeten jullie zelf maar ff zien...
Dus dan kun je nu eindelijk zien wanneer je in de remmen kunt...
lekkere bandensporen allemaal daar,.,,, hehehe
Goed man.
Verder lijkt het mij ook verstandig dat er iemand op het zijweggetje (halverwege) gaat staan en daar met zijn auto de weg blokkeert.
We kunnen er natuurlijk een keer op wachten dat er iemand uit komt rijden.
Verder kan deze persoon, als er geen goede duidelijkheid bestaat over de winnaar, vanaf daar misschien beter zien wie er gewonnen heeft.
Verder lijkt het mij ook verstandig dat er iemand op het zijweggetje (halverwege) gaat staan en daar met zijn auto de weg blokkeert.
We kunnen er natuurlijk een keer op wachten dat er iemand uit komt rijden.
Verder kan deze persoon, als er geen goede duidelijkheid bestaat over de winnaar, vanaf daar misschien beter zien wie er gewonnen heeft.
Hmm klinkt goed,, misschien moet ik de finishlijn maar een 50 meter terughalen... want sommigen blijken toch niet zulke goede remmen te hebben.
Dus dan wordt de het de DRACHTEN 300.
hehehehe.. klinkt goed.
Dus dan wordt de het de DRACHTEN 300.
hehehehe.. klinkt goed.
ohja en nog wat, de eerste de beste aap die terug richting finishlijn gaat sprinten...kan meteen opzouten...
Hebben jullie Vrijdag zelf gezien met die Opel tegen Civic, dat kan echt niet hoor...1 foutje of een iemand let niet goed op en je hebt 30 doden.....beetje heel erg gevaarlijk
Hebben jullie Vrijdag zelf gezien met die Opel tegen Civic, dat kan echt niet hoor...1 foutje of een iemand let niet goed op en je hebt 30 doden.....beetje heel erg gevaarlijk
Ow trouwens, JOB, als je dit nog leest.
Ik zag je zaterdagmiddag rond een uur of 16:45 nog rijden bij drachten aan de andere kant van de snelweg richting groningen.
Ik zwaaide nog maar ja, kreed natuurlijk weer in de polo zoals altijd als ik een gtturbo tegenkom.
Ik zag je zaterdagmiddag rond een uur of 16:45 nog rijden bij drachten aan de andere kant van de snelweg richting groningen.
Ik zwaaide nog maar ja, kreed natuurlijk weer in de polo zoals altijd als ik een gtturbo tegenkom.
JA kan kloppen was even met Zjorz naar de sprint locatie wezen kijken.
-
- Contacteer:
Joepie,nog maar 1 nachie slapen !!
hmmm al om 7:00 uur..??? haahahah is wel ERRUG VROEG!!! 19:00 staat wat beter!!!
Tot morgen

Tot morgen
Hij heeft wel gelijk 
goeie aktie paul
ik zie jullie vanavond wel ben mischien iets later maar kom wel
hopelijk nu net zoveel als vorige week
ik zie jullie vanavond wel ben mischien iets later maar kom wel
hopelijk nu net zoveel als vorige week
-
- Contacteer:
Ga jij ook Marius? Waarschijnlijk ben ik er WEER niet.....
-snik- Misschien dat ik later op de avond nog kom. Kan iemand mij even mailen hoe je moet rijden vanaf de Mac? Ik zou het nl niet meer weten.

-
- Contacteer:
Oke!