Ik heb nu al een tijdje last van dat in bochten de auto soms zijn eigen weg zoekt..
Toen heb ik hem vorige week laten balanceren en uitlijnen maar dat heeft voor het zoeken niet geholpen...weet iemand wat dit kan zijn.... meestal corrigeert ie zichzelf...klein rukje naar links, en dan weer naar rechts.....
Iemand?
Toen heb ik hem vorige week laten balanceren en uitlijnen maar dat heeft voor het zoeken niet geholpen...weet iemand wat dit kan zijn.... meestal corrigeert ie zichzelf...klein rukje naar links, en dan weer naar rechts.....
Iemand?
Laatst gewijzigd door che op do 27 sep 2001 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
He che !!!
Alles goed ? check ff het zandvoort topiccie.
(volgens mij komt het gewoon omdat jij niet kan rijden
)
Alles goed ? check ff het zandvoort topiccie.
(volgens mij komt het gewoon omdat jij niet kan rijden
Misschien is het makkelijk als je iemand anders ( ook een eigenaar van een 5 GTT) in je auto laat rijden, of mee laat rijden. De weten wel hoe hij normaal aan voelt. Misschien dat je daar wat wijzer van wordt.
-
He Nils,
Meestal als je in de bocht het stuur loslaat wil de auto rechtdoor, dat is normaal. Mocht hij dan nog verder willen in de bocht dan zit het stuurslot erop en heb je grote problemen.
Neehh, even zonder dolle,
Loopt er misschien 1 van de 4 remschijven aan op de blokken?
Hoe is het met de APK gegaan.
M.v.g. Bas
Meestal als je in de bocht het stuur loslaat wil de auto rechtdoor, dat is normaal. Mocht hij dan nog verder willen in de bocht dan zit het stuurslot erop en heb je grote problemen.
Neehh, even zonder dolle,
Loopt er misschien 1 van de 4 remschijven aan op de blokken?
Hoe is het met de APK gegaan.
M.v.g. Bas
Misschien wel een domme vraag hoor.
Maar heb je er niet te ''brede'' banden onder zitten. Dan willen kleine auto's ook wel vaak gaan ''zoeken''.
Suc6...
Maar heb je er niet te ''brede'' banden onder zitten. Dan willen kleine auto's ook wel vaak gaan ''zoeken''.
Suc6...
-
Arjan, als het goed is zitten er phase II velgen onder met bijbehorende banden, dus dat zal het probleem niet zijn.
-
[quote]
On 2001-09-27 18:17, che wrote:
Ik heb nu al een tijdje last van dat in bochten de auto soms zijn eigen weg zoekt..
Iemand?
On 2001-09-27 18:17, che wrote:
Iemand?
Laatst gewijzigd door Stefijn op do 27 sep 2001 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ik heb ook wel eens zoiets gehad,toen bleek het een van de veerpoot lagers te zijn die af en toe heel stroef ging .Daardoor kwam je stuur niet goed terug als je uit de bocht ging .
Tjeezus...
Denk kijk even of er al een reactie is....
He Ploegah!! ja..kijk zo even..
Zitten 13 185/60 onder dus te breed lijkt me niet...
Ik dacht eerst dat het lag aan de weg...(groeven..) maar heb het meer dan normaal...eerder..dus heel gek...
Tack..ja..hehe
misschien niet zo'n gek idee... al iemand in gedachte?? 
APK ging goed, maar viel iets hoger uit dan verwacht..... maar ja...heb je wel wat!

Denk kijk even of er al een reactie is....
He Ploegah!! ja..kijk zo even..
Zitten 13 185/60 onder dus te breed lijkt me niet...
Ik dacht eerst dat het lag aan de weg...(groeven..) maar heb het meer dan normaal...eerder..dus heel gek...
Tack..ja..hehe

APK ging goed, maar viel iets hoger uit dan verwacht..... maar ja...heb je wel wat!

Geintje natuurlijk 
binnenkort, binnekort. Ben nu hard aan het werk aan die 5. Vanavond anndrijfashoesje vervangen. Ik denk een a twee weken. Als er nieuws is dan post ik het hier natuurlijk gelijk !
Che, ga je mee morgen naar zandvoort ? 10:00 bij de ikea in delft

binnenkort, binnekort. Ben nu hard aan het werk aan die 5. Vanavond anndrijfashoesje vervangen. Ik denk een a twee weken. Als er nieuws is dan post ik het hier natuurlijk gelijk !
Che, ga je mee morgen naar zandvoort ? 10:00 bij de ikea in delft
Ik heb ook zo iets gehad met bochten maken dat hij de bocht opeens scherp instuurt en bij mij waren me fusee-kogels een beetje rot.
Weet niet hoe dat bij een 5 zit maar je zou even kunnen kijken op spelling (stuur-kogels of fusee-kogels)
Weet niet hoe dat bij een 5 zit maar je zou even kunnen kijken op spelling (stuur-kogels of fusee-kogels)
De stuurkogels zijn vervangen bij de APK en ervoor had ik er ook al een beetje last van....
In een bocht voel je hem naar links (of rechts) trekken en daarna stuurt ie weer terug... (een beetje alsof ie zichzelf corrigeert...) maar toch niet echt relaxt....
In een bocht voel je hem naar links (of rechts) trekken en daarna stuurt ie weer terug... (een beetje alsof ie zichzelf corrigeert...) maar toch niet echt relaxt....
BMW's hebben dat ook, alleen niet in een bocht. Ze hebben dat alleeen als je langs de Shell rijdt

-

Heel gek, maar heb het gevoel dat mijn banden tegen de binnenkant aan komen als ik mijn stuur helemaal naar links omgooi.. hoor aanlopend geluid en zag een schaaf plek in mijn wielkast...
Ik heb originele phase II velgen met 185 60.. (13 inch..dus) dat mag toch helemaal niet kunnen...
Misschien iets te maken met het vreemde sturen.... kan het iets te maken hebben met de stuurkogels die vervangen zijn bij de APK????
Ik heb originele phase II velgen met 185 60.. (13 inch..dus) dat mag toch helemaal niet kunnen...
Misschien iets te maken met het vreemde sturen.... kan het iets te maken hebben met de stuurkogels die vervangen zijn bij de APK????
-
Zou kunnen als ze niet zijn uitgelijnd/afgesteld dan ....zie boven.
-
Het is gelukt, bleek vlotter te wezen die uitmekaar in de tank lag(On 2001-10-03 15:03, che wrote:
Jeoffrey...Hoe gaat het met de jouwe?? is het al gelukt met de benzinetoevoer?

Verders is alles ok, met jouw ook??
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
Laatst gewijzigd door jnjansen_r5gtturbo op wo 3 okt 2001 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Prima...
Alleen dus 1150 piek kwijt voor de APK..
Nieuwe remschijven, blokken etc voor..
Handrem moest opnieuw worden afgesteld..
Koelslang ingekort, en nieuwe stuurkogels..
Ja...maar dan heb je wel wat..
Nee gaat prima... heb op langer termijn alleen een nieuwe koelslang nodig...... maar ja da's op langer termijn.... waar kan ik dat het beste halen...nieuw lijkt me wel toch???
en dan alleen het sturen... maar voor de rest Prima....
Ben blij te horen dat het gelukt is en dat je weer rijdt!!!
Alleen dus 1150 piek kwijt voor de APK..
Nieuwe remschijven, blokken etc voor..
Handrem moest opnieuw worden afgesteld..
Koelslang ingekort, en nieuwe stuurkogels..
Ja...maar dan heb je wel wat..
Nee gaat prima... heb op langer termijn alleen een nieuwe koelslang nodig...... maar ja da's op langer termijn.... waar kan ik dat het beste halen...nieuw lijkt me wel toch???
en dan alleen het sturen... maar voor de rest Prima....
Ben blij te horen dat het gelukt is en dat je weer rijdt!!!
-
Zou wel een nieuwe koelslang halen, als je hem moet vervangen. Ik las net je andere post, over die dumpvalve, ik heb er nog een liggen(van een Saab), die kan je eventueel ophalen als je denkt er een op te zetten.
Ik hoor het wel.
p.s. gelukkig kan je weer een tijd vooruit met de auto, alleen dat gevoel bij het sturen is wel vervelend, ben je al bij de dealer geweest(als laatste redmiddel)
Ik hoor het wel.
p.s. gelukkig kan je weer een tijd vooruit met de auto, alleen dat gevoel bij het sturen is wel vervelend, ben je al bij de dealer geweest(als laatste redmiddel)