Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
André ter Velde

Eeuuhh, Tijn....... een DC 10 ??? Da's in mijn beleving een groot verkeersvliegtuig. Dat zijn nou net die dingen waar je in deze tijd niet mee moet stunten. :wink: Het zalw el iets digitaals zijn. Tackinardie is beter in dat soort dingen.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Naar mijn weten is een DC10 inderdaad een verkeersvliegtuig gebouwd door Fokker.

Ik heb de ballen verstand van banden kopieren dus dat laat ik aan de echte pro's over (tackie dus).

Maar Andre Wanneer gaan we dit doen dan? Want dan moet de turbo wel gewassen worden en kom ik naar jouw toe gevlogen.
André ter Velde

Nou, dat wordt in ieder geval niet meer deze week. Vandaag heb ik mijn laatste werkdag voor de gemeente Gorinchem. Vrijdag en zaterdag ben ik niet aanwezig. Zondag zou een optie zijn, maar dan moet ik het wel snel weten. Volgende week is mijn eerste week bij mijn nieuwe werkgever, dus dat wordt ook lastig. En wat gaan we doen? Gaan we echt een clubband maken? Gaan we leuke stukjes nog opnemen? Natuurlijk stel ik mijn camera daarvoor ter beschikking. Een presentatrice of presentator hebben we nog niet, althans deze heeft zich hier nog niet aangemeld. Het wordt aankomende zondag wel lekker weer om het één en ander op te nemen. Wie wil eigenlijk aankomende zondag wat opnemen? Wie heeft er tijd en zin? Als er genoeg reacties zijn, moeten we het natuurlijk zondag doen. Waar gaan we heen? Ik weet bij ons in de omgeving hele leuke lokaties. Wat dacht je van de Oceanco-scheepswerf. daar ligt nu weer een jacht van rond de 200 miljoen. Leuke achtergrond. In het botlekgebied zijn ook vast leuke lokaties te vinden. Sprintjes trekken op de maasvlakte. Kom eens met voorstellen.
Anonymous

Je kan in mijn loods komen filmen..

Daar staat nu een boot van een kratje bier. :smile:
André ter Velde

Kijk, da's de tweede filmlokatie. Heeft iemand nog een regiseursstoeltje? En de catering, wie doet dat? :lol:
Anonymous

Snackbar cockie :smile:

Nee serieus, als je wil komen filmen (gezellig) kom je maar langs dan zorg ik voor eten en drinken
Anonymous

Tervelde, zondag gaan we naar zandvoort om de R 5 GTT van dirk-jan hofmans te zien winnen !!! (met RTC stickers :cool: )

Dat is natuurlijk ideaal om te filmen. Volgens mij zou ik met Tacki gaan, maar hoe meer RTC hoe beter natuurlijk !!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ploegah, van hoe laat tot hoe laat is dat racen zondag op Zandvoort?
Misschien,(heel misschien), kom ik dan zondag ook even kijken! :smile:
Anonymous

Om een uur geloof ik. kijk ff op <a href="http://www.circuit-zandvoort.nl">circuit-zandvoort.nl</a> (ligt er nu uit)
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 27 sep 2001 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
André ter Velde

Da's natuurlijk een heel leuk idee. En dan filmen aan het strand, in het bos, op het circuit, onderweg, boenke boenke boenke (dat was Roy), lekkere racegeluiden door de tunnel (raampje open terwijl jullie allemaal effe terugschakelen)............. Ideeën geboeg.
Jesper16v
Contacteer:

Zeg Chris, had jij bij de meeting in Terwolde niet een witte trui met gele strepen aan? Ik wil gewoon ff weten of ik je nou gezien heb of niet, ik hoorde namenlijk iemand Chris roepen naar een GTT en jij riep "JA"!! dus.......:smile:
Jesper16v
Contacteer:

En wat is er Zondag op Zandvoort te doen?
Anonymous

daar gaat dir jan hofmans racen in zijn 5 GTT met RTC stickers erop !!!!

(de laatste race van de dutchsupercars, hij is al kampioen)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mijn trui was niet wit, wel gele strepen.
Zou goed kunnen dat ik het was.
Vond je het wel leuk Master?
En waar stond jou auto?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ploegah, hoe laat ge jij erheen dan?
De kans in nu al ZEER groot dat ik meega! :grin:

Ga je trouwens met de 5 dan of is die nog niet APK klaar? :smile:
Tino
Erelid - RvT

Ja laat effe weten dat want mijn vriendin die is aan het werk op zandvoort van het weekend (gran dorado) dus dan is het misschien wel heel tof als ik haar dan ophaal en tegelijkertijd met mijn RTC vriendjes op stap ben KICKE...
Anonymous

Jo Tijn,

Neem die DC10 maar mee vrijdag, dan ga ik mij daar wel fff over inspannen.
Anonymous

Chris en 10o kickuh !!! Gaan we lekker met z'n allen !! Ik heb nog geen idee over hoe laat en kaartjes enz enz. In mijn 5 ga ik zeker niet want APK klaar is t'ie nog niet.
Ik weet niet wat er allemaal los gaat op zandvoort, ik weet alleen dat Dirk-jan om een uur raced. Ik heb met hem afgesproken dat ik hem bel na de race, dan kunnen we foto's maken (en filmen) van de RTC stickers op zijn auto. ik kan nu ff niet uitgebreid met zandvoort gaan bellen op m'n werk en hun internet pagina doet het niet. Kan iemand anders ff bellen ?
Volgens mij kunnen we gewoon daar kaartjes kopen op de dag zelf. Vol zit het zeker niet tis geen speciaal event maar gewoon diverse nationale klasses.
Anonymous

het tel.nr. is 071-5410542. Kan iemand ff bellen ?

(de <a href="http://www.circuit-zandvoort.nl">site</a> doet het weer alleen er staat geen info)
Tino
Erelid - RvT

oke maar hoe laat rijdt hij dan en waar ontmoeten we elkaar en wie rijdt er voor op ik ben twee weken geleden nog geweest maar ik vindt het zo bud daaro..
Anonymous

Zodra we weten hoe laat we er moeten zijn (0f kunne zijn) spreken we wat af op een parkeerterrein of bij een mac ofzo
Anonymous

Bij mij doet de site van zandvoort het gewoon, wat willen we weten?
Anonymous

ja ik ben er ook weer op geweest. Ik kan alleen niets vinden over het programma van zondag.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Volgens mij kun je gewoon aan de kassa kaartjes kopen bij zulk soort evenementen.
Anonymous

denk ik ook maar als we met z'n allen gaan wil ik het wel zeker weten
Tino
Erelid - RvT

Zou een beetje lullig zijn komen we daar aan met z'n alle en dan sorry geen plek voor zoveel mooie auto's
Anonymous

ik heb ze al een mailtje gestuurd. Heeft iemand al gebeld ? zeik, zeik, zeur, zeur :smile:
Rudo

Hé mensen, misschien kom ik óók wel effe kijken zondag, het is voor mij maar een klein stukkie! :smile:

En ja, je kunt normaal gesproken aan de kassa daar kaarten kopen
Anonymous

hoe meer zielen hoe meer vreugd !

ik maak er ff een topiccie voor aan.
catrinus

Ha een film avond. Als hij bij jouw thuis word gehouden opa dan kom ik zeker. Met de aanhang natuurlijk. Kunnen wij mooi grunnegers proaten. En voor de presentatrice kan gezorgt worden :wink:.

Groet van catrinus uut s`meer
-----------------
Eat my dust
Laatst gewijzigd door catrinus op vr 28 sep 2001 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Tino
Erelid - RvT

Kijk en dit vindt ik nou gaaf van de RTC. We hebben het ergens over en er wordt gelijk weer een nieuwe RTC dag in elkaar gezet met z'n alle filmavond kijken of met z'n alle naar zandvoort. Geen gezeik gewoon doen..

Kicke mensen.
Jesper16v
Contacteer:

Mijn Clio stond bijna naast die Megane Red Devil. Ik hoop nog wel een keer nader kennis te maken!!!:smile:
Jeroen
Contacteer:

De bedoeling is dat we ooit eens een gezamelijke meeting gaan houden.

Dus dat komt wel goed.
Jeroen
Contacteer:

Het verslag van de Mégane Coupé Club kun je <a href="http://www.leuke-dingen.com/crs2308/verslag.htm" target="_blank" target="_new">hier</a> vinden.

grtz,
Jeroen
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Leuk verslag met mooie foto' s, Jeroen!
En die gezamelijke meeting zie ik ook wel zitten!
En inderdaad, Master op een volgende meeting even iedereen aan elkaar voorstellen, je zou bijna naambordjes moeten gaan maken.....:lol:
Plaats reactie