he opa, dat filmpje over onze binnenkomst (rmcc) heb je dat ook digitaal? ik zou dat namelijk wel graag een keer willen zien!
<b>Yep, Opa, dat stukje wil ik ook graag zienOn 2001-09-25 19:24, tervelde wrote:
Je doelt waarschijnlijk op de binnenkomst van de Mégane-Coupé's Is wel leuk opgenomen, camera bij de grond en al die bakkies rijden voorbij.
grtz,
Jeroen
</b>
Laatst gewijzigd door Jeroen op di 25 sep 2001 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
dat zijn weer leuke foto's voor mijn verzameling
p.s.andre van der velde
hoe is het met de foto's uit je videocamera
je had er ook een paar van mijn auto
zou je ze willen mailen
groetjes mario

p.s.andre van der velde
hoe is het met de foto's uit je videocamera
je had er ook een paar van mijn auto
zou je ze willen mailen

groetjes mario
Never drive faster than your angels can fly
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het was weer een hele beste dag .
wat weining opkomst als rtc en mcc er niet waren geweest .
ik hoop dat we met zijn allen ZO met elkaar blijven omgaan en dat we ook ZO massaal naar meetings blijven komen , dan geniet ik echt . en nog heel wat meer mensen , denk ik
oja ik ben wel blij dat er geen foto is van mij dat ik aan't sleutelen ben , ik denk die zal er vast wel zijn maar niet .
zijn weer erug leuke foto's , ze gaan weer in het pc album .
wat weining opkomst als rtc en mcc er niet waren geweest .
ik hoop dat we met zijn allen ZO met elkaar blijven omgaan en dat we ook ZO massaal naar meetings blijven komen , dan geniet ik echt . en nog heel wat meer mensen , denk ik
oja ik ben wel blij dat er geen foto is van mij dat ik aan't sleutelen ben , ik denk die zal er vast wel zijn maar niet .
zijn weer erug leuke foto's , ze gaan weer in het pc album .
-
De digitale foto's zijn van mindere kwaliteit. Ik wist nog niet dat je dat ook kon instellen. De foto's die ik heb gemaakt zalik posten. De video is niet digitaal. Hij kan wel digitaal gemaakt worden, maar dan zou het zo'n 500 megabyte groot worden. dat doen we dus niet. Je mag altijd in papendrecht langskomen voor een bak koffie en een filmpje kijken. Verder kijk ik wel met Roy of we diverse video-films kunnen bundelen tot 1 grote band.
Andre,On 2001-09-26 07:44, tervelde wrote:
De digitale foto's zijn van mindere kwaliteit. Ik wist nog niet dat je dat ook kon instellen. De foto's die ik heb gemaakt zalik posten. De video is niet digitaal. Hij kan wel digitaal gemaakt worden, maar dan zou het zo'n 500 megabyte groot worden. dat doen we dus niet. Je mag altijd in papendrecht langskomen voor een bak koffie en een filmpje kijken. Verder kijk ik wel met Roy of we diverse video-films kunnen bundelen tot 1 grote band.
Zou je ook een kopie van je videoband kunnen maken en die naar mij kunnen sturen. Kijk wij hebben jullie wel laten genieten van onze aankomst, maar zelf hebben we het niet gezien

Kosten worden natuurlijk vergoed.
Ik stuur je nog wel een mailtje hier over.
grtz,
Jeroen
He andre, we moeten eens ff tijd maken om te kijken hoe we die video digitaal kunnen maken, is natuurlijk wel leuk voor op de site.
Ik heb nog ergens een miro DC 10 liggen. Daar kan je video mee opnemen...
-
Tackinardie en Tino, we moeten maar eens wat afspreken. Voor alle duidelijkheid, ik heb niet het stukje op de video waar de Mégane-Coupé club over de dijk komt aanrijden. In totaal heb ik maar zo'n 12 minuten video, maar wel superscherpe beelden. Ook onderweg het één en ander gefilmd.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
He andere ik vindt het best. Wanneer spreken we wat af? Ik kom wel effe langs bij je om een biertje en een filmpje te kijken.On 2001-09-26 09:50, tervelde wrote:
Tackinardie en Tino, we moeten maar eens wat afspreken. Voor alle duidelijkheid, ik heb niet het stukje op de video waar de Mégane-Coupé club over de dijk komt aanrijden. In totaal heb ik maar zo'n 12 minuten video, maar wel superscherpe beelden. Ook onderweg het één en ander gefilmd.
-
- Erelid - RvT
Ik heb nog een band liggen van Nijmegen, Bbq, en maasvlakte en duitsland (bedankt roy).
Donderdagavond ken ik niet want dan gaat ik naar youp van 't hek.
Maar volgende week heb ik nog wel wat avondjes vrij hoor
Maar volgende week heb ik nog wel wat avondjes vrij hoor

Als het dezelfde show is waar ik in mei naar toe ben geweest istie inderdaad erg goed!On 2001-09-26 10:41, 10o wrote:
Een tip: gooi wat centjes in het bakje van de accordeonnist die voor de deur zit te spelen!!
Dat was inderdaad erg leuk, maar dat bedoel ik niet! Ik bedoelde dat stukje op de snelweg vanaf de Mac in Bodegraven, dat je (en mijn vrouwtje) ons een voor een gefilmd heb!On 2001-09-25 19:24, tervelde wrote:
Je doelt waarschijnlijk op de binnenkomst van de Mégane-Coupé's Is wel leuk opgenomen, camera bij de grond en al die bakkies rijden voorbij.

-
- Erelid - RvT
snel een vraagje WHY???Een tip: gooi wat centjes in het bakje van de accordeonnist die voor de deur zit te spelen!!
Gaat hij daar over zeiken dan als je het niet doet.
Of is hij het zelf?
-
- Erelid - RvT
Hmmm klinkt dus heel erg intressant. Maar een collega van mij is in maart geweest en die vertelde mij dus net over dat potje met geld. (maar zou die zolang met 1 show doen)
Hij had het erover dat je dan wel een kaartje kon kopen en nog geen eens die "arme man" wat pieken kon geven..
Hij had het erover dat je dan wel een kaartje kon kopen en nog geen eens die "arme man" wat pieken kon geven..
On 2001-09-26 14:56, 10o wrote:
Hmmm klinkt dus heel erg intressant. Maar een collega van mij is in maart geweest en die vertelde mij dus net over dat potje met geld. (maar zou die zolang met 1 show doen)
Jammer, je collega heeft nu al de hele qluo (?) verklapt!
Heeft hij de show op video? Kun je 'm alvast bekijken!
P.s. hoe meer geld je in het bakje gooit, hoe rijker je KUNT worden (wel 1e rij zitten natuurlijk!)
OI,On 2001-09-26 09:38, Tackinardie wrote:
He andre, we moeten eens ff tijd maken om te kijken hoe we die video digitaal kunnen maken, is natuurlijk wel leuk voor op de site.
Stuur ze maar op (die video's), ik kan ze wel digitaal maken! Gewoon een s-video kabel op m'n video kaart aansluiten en recorden maar!
MzzL!
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Test
Hmm
werkt... Heeft iemand net een bericht verwijderd????
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</A><!-- BBCode End --> ...
Hmm
werkt... Heeft iemand net een bericht verwijderd????
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</A><!-- BBCode End --> ...
Laatst gewijzigd door Bas op wo 26 sep 2001 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nou, oma vindt het allemaal best. Dus we moeten maar eens een videoavond hier in Pape-city afspreken. Nogmaals: ik heb nog maar 12 minuten op de video staan. Gelukkig zijn er meer mensen met een video. Ik heb hier 2 videorecorders staan, beide gloedjenieuw, dus ik wil wel het één en ander overtapen op één band. Die dan weer tig keer copuleren... euuhh ik bedoel kopieëren. We kunnen tijdens de videoavond wel bekijken welke gedeelten het mooist zijn om op band te zetten. Ook kunnen we bespreken wat er nog opgenomen moet worden. Ennuh, we zoeken nog een leuke presentator of presentatrice.
Tack, Tino of Opa, moeten jullie mijn DC10 lenen om die filmpjes digitaal te maken voor op de site?
Ik kan hem wel eens meenemen naar een FNB ofzo....
Ik kan hem wel eens meenemen naar een FNB ofzo....