Hebben jullie net ook Blik op de weg gezien?
Er werd een Renault 5 GTE van de weg gehaald, een Alpine blauwe, hij reed met een vriend van hem met een Astra, 150 waar ze 80 mochten, alletwee rijbewijs kwijt.
Bij 30 KM/u of harder, terplekke je rijbewijs inleveren.
Wel lullig, maar eigen schuld....
Toch?
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ja beetje wel eigen schuld toch..?
Snelweg is voor hardrijden, dat soort wegen niet echt...
Btw Chris, die schade aan die Clio was fl3000,-
Nu denk ik dat ik hem wel goedkoper kan maken, dus ik dacht dat richtprijs fl 3000,- moet zijn voor de auto, max fl 3500,-. Ik laat hem dan denk ik bij Mirjam op het werk strakmaken (meteen embleemloos enzo). Even afwachten wat hij er voor wil hebben.
Nu denk ik dat ik hem wel goedkoper kan maken, dus ik dacht dat richtprijs fl 3000,- moet zijn voor de auto, max fl 3500,-. Ik laat hem dan denk ik bij Mirjam op het werk strakmaken (meteen embleemloos enzo). Even afwachten wat hij er voor wil hebben.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
???????On 2001-09-21 21:54, Bas wrote:
Ja beetje wel eigen schuld toch..?
Clio Bas?? Nieuwe auto voor Mirjam ofzo?? Vertel, vertel, vertel, ik weet nog van niets.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Pieter,
Is clio 1.4RT van 1992, willen we als prive auto gaan gebruiken. Die dTi doen we dan alleen zakelijk (geen bijtelling...)
Hij is van een collega, die wil een MX5 gaan kopen in februari. Maandag hoor ik wat ie er voor wil hebben...
Is clio 1.4RT van 1992, willen we als prive auto gaan gebruiken. Die dTi doen we dan alleen zakelijk (geen bijtelling...)
Hij is van een collega, die wil een MX5 gaan kopen in februari. Maandag hoor ik wat ie er voor wil hebben...
????????????????????????????On 2001-09-22 11:51, turbo_arie wrote:
En dat is de Club Paprika ?????
Waar slaat dat nou op?
Grossie, wat staat er onder je naam ?
???????
Clio Bas?? Nieuwe auto voor Mirjam ofzo?? Vertel, vertel, vertel, ik weet nog van niets.
Juist, Club paperazzi !!!!!
Dan moet jij toch juist al dit soort dingen weten (lol)
jazeker,
ik controleerde alleen even of jullie wel scherp waren.
Maar dat maakt me nog geen paprika!!!
ik controleerde alleen even of jullie wel scherp waren.
Maar dat maakt me nog geen paprika!!!
Bas, de prijs zal denk ik wel redelijk zijn, ik zou hem dan even met eigen ogen moeten zien om een goed oordeel te geven.
Maar dat is nu niet nodig denk ik.
Je weet wat ik heb gezegd wat redelijk is.
Gaaf dat je hem gedeeltelijk gaat spuiten, mooi strak gelijk, en ja Borbet C past!!
Maar dat is nu niet nodig denk ik.
Je weet wat ik heb gezegd wat redelijk is.
Gaaf dat je hem gedeeltelijk gaat spuiten, mooi strak gelijk, en ja Borbet C past!!
-
He hoe zien die er nou uit ik hoor/zie iedereen over die Borbet C praten/typen. Plaats anders ff een pic of zo. Heb ook Borbet velgen eronder zitten 6spaaks??On 2001-09-22 18:21, Chris wrote:
, en ja Borbet C past!!![]()
-
Die zitten erbij mij ook onder. Weet ik dat ook weer. Bedankt