Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hoi,

Ik heb mijn fase 1te koop het is een perfecte parelmoer witte auto met een perfect interieur (stoelen als nieuw) nieuwe turbo!!
bergen rekeningen van de vorige eigenaar. banden als nieuw en natuurlijk met apk bij aflevering en originele folder.
de reden is dat ik een Rover P5 coupe v8 3.5 ltr gekocht heb zie <a href="http://ourworld.compuserve.com/homepage ... palace.htm" target="_blank" target="_new">http://ourworld.compuserve.com/homepage ... ace.htm</a> de prijs is 5000,- en hij gaat niet weg voor minder want het is gewoon een goede auto. Als ik hem niet verkoop houd ik hem er mischien nog wel naast maar mijn studenten bestaan laat het eigenlijk niet toe dus mocht je iemand weten.. dan hoor ik het graag
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Hummz, da's snel verkocht... net belde die jongen die 'm van jou gekocht had... (zocht een radiateur)

Wat moet je met die rover?!?! wat een boot!!! :smile:

JeTab
marco

tjonge jonge wie ruilt zijn gt turbo nou in tegen een rover, ik ben het helemaal eens met jetab dat doe je toch niet ,ik zie het de laatste tijd veel dat veel turbo rijders wisselen van merk , tot mijn grote ergenis,tja maybe it wasnt to be , geen echte die hards in mijn ogen , bij mij komt er geen ander meer in , vive la renault ,lol.
groetjes marc
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-09 20:11, marco wrote:
tjonge jonge wie ruilt zijn gt turbo nou in tegen een rover, ik ben het helemaal eens met jetab dat doe je toch niet ,ik zie het de laatste tijd veel dat veel turbo rijders wisselen van merk , tot mijn grote ergenis,tja maybe it wasnt to be , geen echte die hards in mijn ogen , bij mij komt er geen ander meer in , vive la renault ,lol.
groetjes marc
Ik sluit me aan bij Marc, een echt liefhebber verkoopt zijn 5 nooit meer.
Ik doe hem nooit meer weg.
Het was mijn eerste auto en het zal ook mijn laatste worden.
Zekers nu ik hem als tweede auto heb en hem dus puur voor de hobby rij.
Ik heb er nu twee, maar degene die ik ooit als eerste auto kocht toen ik 17 was, wordt hopelijk ouder dan ik zelf.
Groeten van een ECHTE liefhebber.:smile:
Net als Haas trouwens, maar die heeft er al twee vermoord.
GT Turbo XS-42-JG R.I.P
GT Turbo BX-51-GT Bijna R.I.P. morgen laatste rit.

En niet te vergeten Clio 16V R.I.P.
En dan blijft ie nog steeds beweren dat ik niet kan rijden, :smile: :smile: :smile:

Zie je morgen Haas.....
Mazzel.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hee maloot die clio is nog heel en die 5 krijgt een mooi leven als donor ,enne die andere 5 rijdt gewoon nog al is het met een kapotte motor maar dat is mijn schuld niet .oke ik geef toe ik heb met de eerste 2 schade gereden dat is al kut genoeg dus wrijf het er niet in met dat ex schades hok van je
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-09 23:17, HAAS wrote:
hee maloot die clio is nog heel en die 5 krijgt een mooi leven als donor ,enne die andere 5 rijdt gewoon nog al is het met een kapotte motor maar dat is mijn schuld niet .oke ik geef toe ik heb met de eerste 2 schade gereden dat is al kut genoeg dus wrijf het er niet in met dat ex schades hok van je
HAHAHA:smile::smile::smile:!!!!!!
Haas, je weet wie het zegt, ik heb ook wel eens een deukje gereden, ....
Maar ja ik moest leren rijden in die 5, dus ja je bent 18 en er gebeurt weleens wat.
Ps, ik heb toch niet TE hard gewrijfd?
Mazzel!
Menno

Gaaf man, zo'n oude rover, ga je vast veel plezier mee hebben. Heb zelf een RangeRover 3.9 V8. Alhoewel ik bijzonder graag in m'n Renaultje race, is zo'n v8 geluidje toch wel erg kickuh. Daar is iedereen 't toch wel mee eens?
rev it like a rental
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-04-10 00:52, Menno wrote:
Gaaf man, zo'n oude rover, ga je vast veel plezier mee hebben. Heb zelf een RangeRover 3.9 V8. Alhoewel ik bijzonder graag in m'n Renaultje race, is zo'n v8 geluidje toch wel erg kickuh. Daar is iedereen 't toch wel mee eens?
Daar sluit ik mij bij aan Menno, een v8 geluid is wel errug mooi.
Menno

Verder blijft 't wel een beetje techniek voor holbewoners, dat ding heeft bijna zoveel vermogen en koppel als m'n 21, maar heeft daarvoor wel een 2x zo grote motor.
(ik zeg verder nix over 't verbruik....................)
-----------------
R21 Turbo & R4 Alpine Turbo owner
Laatst gewijzigd door Menno op di 10 apr 2001 1:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Pieter
Contacteer:

Wanneer komt de eerste die een V8 twinturbo achter in een 5'je legt???:smile:
Anonymous

nee, hij is nog niet verkocht die jongen die belde had een andere vijf van mij gekocht dus ik ben nog steeds in het bezit van mijn renault. Ik vindt het ding ook hardstikke leuk maar soms wil je gewoon wat anders en de rover levert nog geld op met trouwerijen dus dat is ook een leuke bijkomstigheid.

Gelukkig heeft mijn broertje ook een GTT dus als ik wil bscheuern dan kan dat altijd nog en een V8 geeft een super geluid maar of het achter in een 5 past.........
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Bas,

Ohh, die jongen had het over een witte van jou. Je hebt/had toch geen 2 witte?
Die antraciet kleurige heb je al verkocht en je broertje heeft er ook een (antraciet)

Ik snap nu niet echt welke je hebt verkocht en welke niet?!

Maakt ook niet veel uit... als je wat gegevens hier plaats kan ik je wel helpen om 'm te verkopen.

JeTab
Plaats reactie