Zjorz ga je zaterdag mee??? Doet je mail het wel?? krijg steeds geen antwoord
Sorry dat ik er een aparte topic voor aan maak.
Groeten
Job
Sorry dat ik er een aparte topic voor aan maak.
Groeten
Job
Laatst gewijzigd door Job-turbo op wo 19 sep 2001 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk maar 
Job-turbo
[aCe]
From:
Posted: 2001-09-18 18:35
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
On 2001-09-18 18:20, ZjorZ wrote:
OI OI!
Ja heel graag Roy! Wat moet je er +- voor hebben? (kan ik er ff rekening mee houden )
GreetZ
He Zjorz.
Heb je mijn mail al gehad???
ZjorZ
[aCe]
From: Drachten
Posted: 2001-09-18 19:30
Shit Yah, ik zie het nu net Job-Turbo!
Ennuh...... Tuurlijk ga ik mee! Zeg maar een tijd ofzo!
BTW. we kunnen het er vrijdag ook wel ff over hebben (als je bij de macmeeting komt tenminste, zou anders de 1e keer zijn dat je niet komt trouwens).
Ga jij zondag ook nog naar Terwolde?

Job-turbo
[aCe]
From:
Posted: 2001-09-18 18:35
Quote:
On 2001-09-18 18:20, ZjorZ wrote:
OI OI!
Ja heel graag Roy! Wat moet je er +- voor hebben? (kan ik er ff rekening mee houden )
GreetZ
He Zjorz.
Heb je mijn mail al gehad???
ZjorZ
[aCe]
From: Drachten
Posted: 2001-09-18 19:30
Shit Yah, ik zie het nu net Job-Turbo!
Ennuh...... Tuurlijk ga ik mee! Zeg maar een tijd ofzo!
BTW. we kunnen het er vrijdag ook wel ff over hebben (als je bij de macmeeting komt tenminste, zou anders de 1e keer zijn dat je niet komt trouwens).
Ga jij zondag ook nog naar Terwolde?
-
- Contacteer:
Hebben jullie het over de CRS meeting?
OI OI,
BTW. Rene..... (of iemand anders)
Ik heb een soundstream rubicon 805 versterker, heeft die volgens jouw wel genoeg power (op het sub-kanaal) om 2 polk momo 10" ers aan te sturen. Ik lees namelijk net dat deze woofers 400 wat rms zijn en mijn versterker is aan 1 ohm pas <400 rms.
GreetZ!
BTW. Rene..... (of iemand anders)
Ik heb een soundstream rubicon 805 versterker, heeft die volgens jouw wel genoeg power (op het sub-kanaal) om 2 polk momo 10" ers aan te sturen. Ik lees namelijk net dat deze woofers 400 wat rms zijn en mijn versterker is aan 1 ohm pas <400 rms.
GreetZ!
Hallo,
die woofers gaan wel spelen hoor...
Je kan bijv. ook van 2 woofers 1 dvc woofer
maken.(door ze parallel te schakelen.)
Als je versterker GEBRUGD 1 ohm stabiel kan spelen (ERG BELANGRIJK!!!anders frituur je
de versterker!!!)dan kan je vast een nieuwe
achterruit gaan bestellen, want je woofers gaan dan echt klappen geven....

die woofers gaan wel spelen hoor...
Je kan bijv. ook van 2 woofers 1 dvc woofer
maken.(door ze parallel te schakelen.)
Als je versterker GEBRUGD 1 ohm stabiel kan spelen (ERG BELANGRIJK!!!anders frituur je
de versterker!!!)dan kan je vast een nieuwe
achterruit gaan bestellen, want je woofers gaan dan echt klappen geven....

wow... dan moeten we wel errug vroeg weg....On 2001-09-20 07:33, Job-turbo wrote:
Oh oke sorry niet gelezen ik wil er eigenlijk 9.30 zijn heb jij enig idee hoelaat we dan moeten vertrekken??
Het is namelijk +/- 2 uur rijden!
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://anwb.tensingsks.com/anwb/scripts ... y1=2044381" TARGET="_blank">anwb.tensingsks.com/anwb/scripts/tgigw.dll?APP=ANWBMS&CMD=ROUTE&OUTPUT=HTML&RMODE=FAST&resseltype0=2&rescountryid0=0&resplaats0=Berlicum+(Noord-brabant)&resplaatsid0=197&resdescr0=Berlicum+(Noord-brabant)&resx0=1527734&resy0=1886057&resseltype1=2&rescountryid1=0&resplaats1=Drachten+(Friesland)&resplaatsid1=464&resdescr1=Drachten+(Friesland)&resx1=1573028&resy1=2044381</A><!-- BBCode End -->
L0lliG z0'N UrL

Volgens de ANWB iig...
GreetZ!
-----------------
Happy 5GTTurbo Owner looking for a decent tuner!
Laatst gewijzigd door Zj*rZ op vr 21 sep 2001 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Zjorz je had het over vrij nemen van je werk. Ik neem denk ik aankomende maandag en dinsdag vrij dus.....
Wanneer maandag of dinsdag?
Oke
Zouden we het redden in 1 dag spruitstuk en de deuren??
Heb je ze al??? Ben benieuwd. Pies bijna in mijn broek!! Ok dat ook weer niet maar ik wil ze wel zien..
Zullen we ze vanavond even uitwisselen??
<font size=1>[ This message was edited by: Job-turbo on 2001-10-11 18:22 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: Job-turbo on 2001-10-11 18:22 ]</font>
Das minder
Maar ik dacht dan FIETS ik vanavond even lang je woning moet toch nog naar het centrum.

Probeer net Jan te bellen
Hoeveel was het in totaal???
Xedrah!! JE ben in gesprek!!