Het Renault register.
Type: 5 GT Turbo phase II
Bouwjaar: 1988
Land:Italie
Kenteken:R*-**-**
Km.stand:164.000
Kleur:wit
Tuning:Remus uitlaatsysteem
K&N luchtfilter
Turbo-druk 0,3 bar omhoog.
Sproeiers uitgeboord.
ICE: Pioneer DEH-2100R
Crossfire TEK 50.4 amp.
Crossfire TEK 50.2 amp.
Crossfire CX-233L cross-over.
Crossfire P-110D DVC Woofer
Rainbow Extreme compo-set.
20 mm2 plus en minkabel
triple-shielded RCA kabels
Basic silver-line speakerkabel
0,5 fahrad condensator.
Bouwjaar: 1988
Land:Italie
Kenteken:R*-**-**
Km.stand:164.000
Kleur:wit
Tuning:Remus uitlaatsysteem
K&N luchtfilter
Turbo-druk 0,3 bar omhoog.
Sproeiers uitgeboord.
ICE: Pioneer DEH-2100R
Crossfire TEK 50.4 amp.
Crossfire TEK 50.2 amp.
Crossfire CX-233L cross-over.
Crossfire P-110D DVC Woofer
Rainbow Extreme compo-set.
20 mm2 plus en minkabel
triple-shielded RCA kabels
Basic silver-line speakerkabel
0,5 fahrad condensator.
Gezien in Bodegraven :
- Type,Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, onbekend, ieder geval phase 2.
- Kenteken,HX-VB-87.
- Kleur, Alpine blauw/smurfenblauw metaallic.
- Staat, redelijk.
- Tuning, volledig standaard van buiten, van binnen onbekend.
- Type,Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, onbekend, ieder geval phase 2.
- Kenteken,HX-VB-87.
- Kleur, Alpine blauw/smurfenblauw metaallic.
- Staat, redelijk.
- Tuning, volledig standaard van buiten, van binnen onbekend.
Gezien in Bodegraven :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1990.
- Kenteken, YL-52-BK.
- Blauw metallic, Bleu Sport.
- Staat, zeer netjes, recentelijk compleet gespoten.
- Tuning, verlaagd, Ansa einddemper.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1990.
- Kenteken, YL-52-BK.
- Blauw metallic, Bleu Sport.
- Staat, zeer netjes, recentelijk compleet gespoten.
- Tuning, verlaagd, Ansa einddemper.
Gezien in Alphen a/d Rijn :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1990.
- Kenteken, YD-??-??
- Kleur, Alpineblauw.
- Staat, Zeer netjes, 2 maanden geleden opnieuw gespoten.
- Tuning, verlaagd, Devil uitlaatsysteem.
Opmerking, deze 5 heeft origineel slechts 40.000 km gereden en is van Jan die deze site ook weleens bezoekt.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1990.
- Kenteken, YD-??-??
- Kleur, Alpineblauw.
- Staat, Zeer netjes, 2 maanden geleden opnieuw gespoten.
- Tuning, verlaagd, Devil uitlaatsysteem.
Opmerking, deze 5 heeft origineel slechts 40.000 km gereden en is van Jan die deze site ook weleens bezoekt.
Chris,
Als jij ook zo vrouwen spot, mag je wel uitkijken dat ze je niet oppakken voor
stalking!!
Als jij ook zo vrouwen spot, mag je wel uitkijken dat ze je niet oppakken voor
stalking!!
Gezien in Bodegraven :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1988.
- Kenteken, BY-63-VT.
- Kleur, Zwart metallic met een blauw pareleffect.
- Staat, zeer netjes, recentelijk opnieuw gespoten.
- Tuning, doorgelaste motorkap, TDI luchthappers in het zijscherm, Peco uitlaat, verlaagd, OZ wielen. Onder de motorkap is ook het een en ander veranderd.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1988.
- Kenteken, BY-63-VT.
- Kleur, Zwart metallic met een blauw pareleffect.
- Staat, zeer netjes, recentelijk opnieuw gespoten.
- Tuning, doorgelaste motorkap, TDI luchthappers in het zijscherm, Peco uitlaat, verlaagd, OZ wielen. Onder de motorkap is ook het een en ander veranderd.
Gezien in Gouda :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1989.
- Kenteken, XS-42-JG.
- Kleur, zwart.
- Staat, redelijk.
- Tuning, Remus einddemper, 15" wielen, volledig embleemloos.
Bijzonderheden, dit is de oude 5 van Haas, deze ree hem kort, is toen in de handel geraakt en weer opgeknapt, toen met motorschade verkocht aan een collega van mij, en toen weer aan een maat van ons, Ivo en nu rijdt die in Gouda.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1989.
- Kenteken, XS-42-JG.
- Kleur, zwart.
- Staat, redelijk.
- Tuning, Remus einddemper, 15" wielen, volledig embleemloos.
Bijzonderheden, dit is de oude 5 van Haas, deze ree hem kort, is toen in de handel geraakt en weer opgeknapt, toen met motorschade verkocht aan een collega van mij, en toen weer aan een maat van ons, Ivo en nu rijdt die in Gouda.
Gezien in Bodegraven :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1987.
- Kenteken, RT-??-??.
- Kleur, rood.
- Staat, netjes, recentelijk volledig gespoten.
- Tuning, 15" wielen etc.
Bijzonderheden, originele NL phase 1, volledig pahse 2 gespoten.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1987.
- Kenteken, RT-??-??.
- Kleur, rood.
- Staat, netjes, recentelijk volledig gespoten.
- Tuning, 15" wielen etc.
Bijzonderheden, originele NL phase 1, volledig pahse 2 gespoten.
Gezien in Apeldoorn :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1985.*
- Kenteken, HH-ZF-27.
- Kleur, geel, met groen skirts.
- Staat, niet goed kunnen zien, op eerste oog netjes.
- Tuning, zeer grote achterspoiler, 15" zwarte wielen etc.
De zwarte wielen zitten er tegenwoordig niet meer onder, ik kreeg namelijk een mailtje van Frank, de broer van de oude eigenaar van deze 5.
Ik had deze 5 namelijk ook in mijn eigen verzasmeling op foto staan, vandaar dat ik die info overgenomen had.
Frank, bedankt voor de juiste info.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1985.*
- Kenteken, HH-ZF-27.
- Kleur, geel, met groen skirts.
- Staat, niet goed kunnen zien, op eerste oog netjes.
- Tuning, zeer grote achterspoiler, 15" zwarte wielen etc.
De zwarte wielen zitten er tegenwoordig niet meer onder, ik kreeg namelijk een mailtje van Frank, de broer van de oude eigenaar van deze 5.
Ik had deze 5 namelijk ook in mijn eigen verzasmeling op foto staan, vandaar dat ik die info overgenomen had.
Frank, bedankt voor de juiste info.
Laatst gewijzigd door Chris op di 18 sep 2001 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gezien in Gouda :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1988.
- Kenteken, TJ-34-YS.
- Kleur, wit.
- Staat, tja, zonde.
- Tuning, origineel.
Dit is de oude 5 van Ibanezrg 7620.
René, weet je zeker dat jouw naam al bezet is?
Wat een $##% nickname!
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1988.
- Kenteken, TJ-34-YS.
- Kleur, wit.
- Staat, tja, zonde.
- Tuning, origineel.
Dit is de oude 5 van Ibanezrg 7620.
René, weet je zeker dat jouw naam al bezet is?
Wat een $##% nickname!
Type: GT Turbo Phase I
Bouwjaar: 1985
Kleur: Bananengeel
Kenteken: JB-TZ-39
Eigenaar: SnK
Plaats: Maastricht
Staat: in wederopbouw
Tuning: 15" velgen
Bijzonderheden: is momenteel geschorst, origineel Duitse auto, ingevoerd in 1994, uitsluitend voor rallygebruik
-------------------------------------------
Type: GT Turbo Phase II
Kleur: Donkerblauw
Kenteken: TG-XP-59
Plaats: gezien in lanaken
bij maastricht
Staat: redelijk/goed
Tuning: Flink verlaagd
Bouwjaar: 1985
Kleur: Bananengeel
Kenteken: JB-TZ-39
Eigenaar: SnK
Plaats: Maastricht
Staat: in wederopbouw
Tuning: 15" velgen
Bijzonderheden: is momenteel geschorst, origineel Duitse auto, ingevoerd in 1994, uitsluitend voor rallygebruik
-------------------------------------------
Type: GT Turbo Phase II
Kleur: Donkerblauw
Kenteken: TG-XP-59
Plaats: gezien in lanaken

Staat: redelijk/goed
Tuning: Flink verlaagd
Gezien in Woerden :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1988.
- Kenteken, JG-RR-15.
- Kleur, zwart.
- Staat, netjes.
- Tuning, 15" Borber C wielen, Remus einddemper.
In de tijd dat deze 5 van een bekende was, reed deze 5 op 1.3 bar, dus zeer snel.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1988.
- Kenteken, JG-RR-15.
- Kleur, zwart.
- Staat, netjes.
- Tuning, 15" Borber C wielen, Remus einddemper.
In de tijd dat deze 5 van een bekende was, reed deze 5 op 1.3 bar, dus zeer snel.
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 18 sep 2001 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gezien in Papekop :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1985.
- Kenteken, NT-59-LX.
- Kleur, zwart.
- Staat, verkeerd momenteel in ontbinding.
- Tuning, volledig standaard.
Bijzonderheden, dit is de "nieuwe" 5 van Joost v/d Hammen, en wordt medio volgend jaar voledig gerstaureerd.
Toch Joost?
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1985.
- Kenteken, NT-59-LX.
- Kleur, zwart.
- Staat, verkeerd momenteel in ontbinding.
- Tuning, volledig standaard.
Bijzonderheden, dit is de "nieuwe" 5 van Joost v/d Hammen, en wordt medio volgend jaar voledig gerstaureerd.
Toch Joost?

Gezien in Oudewater :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1990.
- Kenteken, 92-DN-??
- Kleur, blauw metallic, Bleu Sport.
- Staat, goed gebruikt.
- Tuning, standaard.
Bijzonderheden, voorheen grijs kenteken, VH-99-VK, dus omgekeurd net als vele 5jes.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1990.
- Kenteken, 92-DN-??
- Kleur, blauw metallic, Bleu Sport.
- Staat, goed gebruikt.
- Tuning, standaard.
Bijzonderheden, voorheen grijs kenteken, VH-99-VK, dus omgekeurd net als vele 5jes.
Gezien in Oudewater :
- Type : Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar : 1988.
- Kleur, Alpine blauw/ Smurfenblauwmetallic.
- Kenteken : HR-TV-88.
- Staat, zeer slecht, voorschade.
- Tuning, Remus ATS goude velgen.
Bijzonderheden maximale turbo druk.
Waarschijnlijk nu gesloopt.
- Type : Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar : 1988.
- Kleur, Alpine blauw/ Smurfenblauwmetallic.
- Kenteken : HR-TV-88.
- Staat, zeer slecht, voorschade.
- Tuning, Remus ATS goude velgen.
Bijzonderheden maximale turbo druk.
Waarschijnlijk nu gesloopt.
Ik geloof dat ik er ook maar aan moet beginnen:
Type: GT Turbo Phase II
Bouwjaar: 1988
Kleur: Porsche maritiem blauw
Kenteken: JS-RJ-65
Eigenaar: Mclain
Plaats: Euverem(gemeente Gulpen)
Staat: In restauratie.
Tuning Optisch:
-GT Tuning Evo bumper
-R21 Spiegels(electrisch)
-Maxi Spoiler
-Subaru Luchthapper & 2 GSI luchthappers
-Sloten weg gewerkt
-Laguna Style Grill
-16 of 17 inch velgen(TSW Imola waarschijnlijk)
-Ramen donkerder getint(nog mee bezig)
-GT Turbo instap lijsten
-Achter bumper iets gemodificeerd(nog mee bezig)
-boos kijkers(nog mee bezig)
Motorische Tuning:
-Hybride Stage 4 Turbo(MD28R)
-Compleet bewerkte Kop(inc. verbrandingskamers, klepzetels en poorten)
-Piper Snelle nokken-as erin
-alle draaiende delen uit laten balanceren
-vliegwiel verlicht
-EPS 3" iuitlaat van voor tot achter(nog mee bezig)
-Grote intercooleer in de bumper(nog mee bezig)
-Cup intercooler of chargekoeler i.p.v. standard intercooler.
-uprated oliepomp
-Onder zuiger olie spray(nog mee bezig)
-nieuwe zuigers(LC) en nieuwe bussen
-kop en inlaat spruitstuk gepolijst(betere flow)
-Sterkere koppeling
-Speciale lagers op krukas en drijfstangen
-Oper air luchtfiler
-Onsteking aangepast
-Aangepaste Carburateur zonder choke klep
-Dumpvalve(of 2)
-N.O.S. systeem(nog mee bezig
-Mocal 13 rij's olie koeler
- 5-bak met sper differentiel
-versterkt subframe
-versterkte aandrijfassen
Veiligheid en wegligging:
-Devil Rolkooi uit een rally 5.
-Clio schijven, klauwen en rem-cyllinder erop
-kuipstoelen(vast)
- 5-punts gordel erin
-strutbar voor en achter(nog mee bezig)
-verlaagd 50 mm
-bilstein(compleet verstelbaar) rondom(achter met hulpveren)
-Hydrolische handrem(nog mee bezig)
-raid sport stuur(blauw)
-verlengd console met electrische ramen
fritsen en fratsen:
-PC erin voor het recorden van alle motor gegevens, MP3 speler, navigatie, Div-x speler, game console enz enz(ligt bijna helemaal klaar)
-Panasonic radio erin met 7" display en DVD-speler.
-Zelf ontworpen digitaal dashboard(nog mee bezig)
-Alarm met C.V.
- en nog vanalles
nog op het programma:
-Injectie erop bouwen
-eventueel water injectie erop
Bijzonderheden: snel???
-------------------------------------------
Type: GT Turbo Phase II
Kleur: wit
Kenteken: GV-RT-81
Plaats: Gulpem
Staat: Goed(behalve de buitenkant(hagelschade))
Tuning: open air, voor de rest standard
---------------------------------------------
Type: GT Turbo Phase II
Bouwjaar: 1988
Kleur: Porsche maritiem blauw
Kenteken: JS-RJ-65
Eigenaar: Mclain
Plaats: Euverem(gemeente Gulpen)
Staat: In restauratie.
Tuning Optisch:
-GT Tuning Evo bumper
-R21 Spiegels(electrisch)
-Maxi Spoiler
-Subaru Luchthapper & 2 GSI luchthappers
-Sloten weg gewerkt
-Laguna Style Grill
-16 of 17 inch velgen(TSW Imola waarschijnlijk)
-Ramen donkerder getint(nog mee bezig)
-GT Turbo instap lijsten
-Achter bumper iets gemodificeerd(nog mee bezig)
-boos kijkers(nog mee bezig)
Motorische Tuning:
-Hybride Stage 4 Turbo(MD28R)
-Compleet bewerkte Kop(inc. verbrandingskamers, klepzetels en poorten)
-Piper Snelle nokken-as erin
-alle draaiende delen uit laten balanceren
-vliegwiel verlicht
-EPS 3" iuitlaat van voor tot achter(nog mee bezig)
-Grote intercooleer in de bumper(nog mee bezig)
-Cup intercooler of chargekoeler i.p.v. standard intercooler.
-uprated oliepomp
-Onder zuiger olie spray(nog mee bezig)
-nieuwe zuigers(LC) en nieuwe bussen
-kop en inlaat spruitstuk gepolijst(betere flow)
-Sterkere koppeling
-Speciale lagers op krukas en drijfstangen
-Oper air luchtfiler
-Onsteking aangepast
-Aangepaste Carburateur zonder choke klep
-Dumpvalve(of 2)
-N.O.S. systeem(nog mee bezig
-Mocal 13 rij's olie koeler
- 5-bak met sper differentiel
-versterkt subframe
-versterkte aandrijfassen
Veiligheid en wegligging:
-Devil Rolkooi uit een rally 5.
-Clio schijven, klauwen en rem-cyllinder erop
-kuipstoelen(vast)
- 5-punts gordel erin
-strutbar voor en achter(nog mee bezig)
-verlaagd 50 mm
-bilstein(compleet verstelbaar) rondom(achter met hulpveren)
-Hydrolische handrem(nog mee bezig)
-raid sport stuur(blauw)
-verlengd console met electrische ramen
fritsen en fratsen:
-PC erin voor het recorden van alle motor gegevens, MP3 speler, navigatie, Div-x speler, game console enz enz(ligt bijna helemaal klaar)
-Panasonic radio erin met 7" display en DVD-speler.
-Zelf ontworpen digitaal dashboard(nog mee bezig)
-Alarm met C.V.
- en nog vanalles
nog op het programma:
-Injectie erop bouwen
-eventueel water injectie erop
Bijzonderheden: snel???
-------------------------------------------
Type: GT Turbo Phase II
Kleur: wit
Kenteken: GV-RT-81
Plaats: Gulpem
Staat: Goed(behalve de buitenkant(hagelschade))
Tuning: open air, voor de rest standard
---------------------------------------------
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: di 31 jul 2001 0:00
- Locatie: leiden
Gezien bij de IKEA te Delft:
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 90
- Kenteken, H?-GP-46.
- Kleur, Blue sport
- Staat, goed.
- Tuning, Devil uitlaat
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 90
- Kenteken, H?-GP-46.
- Kleur, Blue sport
- Staat, goed.
- Tuning, Devil uitlaat
Clio 16V Coupe
bwjr. : 02-1991
Kleur : zilver
Tuning
* Achterberg motor met:
*snelle nokkenassen
*uitgebalanceerde en uitgewogen krukas
* " en " drijfstangen
*grotere kleppen
*aangepaste electronica
* k&n dicht met luchtinlaten in
mistlamp openingen
*Devil spruitstuk
*Devil complete lijn
*benzinedrukregelaar
*Williams voortrein met Bilstein dempers
(camber stelbaar).
*Speedlines (zwart)
*Sparco veerpootbrug
*Stuggere motorsteunen
*Geen ABS, geen stuurbekr.
*Hoge druk staalommantelde benzineleidingen
*Staalomantelde remleidingen
Interieur:
* Sparco EVO kuipstoel
* Sparco stuur
* Devil rolkooi
* Sparco sportpedalen
* Sparco pookknoppie
bwjr. : 02-1991
Kleur : zilver
Tuning
* Achterberg motor met:
*snelle nokkenassen
*uitgebalanceerde en uitgewogen krukas
* " en " drijfstangen
*grotere kleppen
*aangepaste electronica
* k&n dicht met luchtinlaten in
mistlamp openingen
*Devil spruitstuk
*Devil complete lijn
*benzinedrukregelaar
*Williams voortrein met Bilstein dempers
(camber stelbaar).
*Speedlines (zwart)
*Sparco veerpootbrug
*Stuggere motorsteunen
*Geen ABS, geen stuurbekr.
*Hoge druk staalommantelde benzineleidingen
*Staalomantelde remleidingen
Interieur:
* Sparco EVO kuipstoel
* Sparco stuur
* Devil rolkooi
* Sparco sportpedalen
* Sparco pookknoppie
Gezien in Alphen a/d Rijn :
- Type, Renault Clio 16V.
- Bouwjaar, 1991.
- Kenteken, ZS-28-HK.
- Kleur, rood.
- Staat, wielkasten achter moeten nodig behandeld worden.
- Tuning, 15" Speedline spaak wielen.
- Type, Renault Clio 16V.
- Bouwjaar, 1991.
- Kenteken, ZS-28-HK.
- Kleur, rood.
- Staat, wielkasten achter moeten nodig behandeld worden.
- Tuning, 15" Speedline spaak wielen.
Gezien in Scheveningen :
- Type, Renault Clio 16V.
- Kenteken, XX-TJ-75.
- Bouwjaar,..
- Kleur, Oranje (Jägermeifter) metallic.
- Staat, netjes.
- Tuning, volledig embleemloos, 15" zwarte wielen.
Bijzonderheden, de vorrige eigenaar kwam uit Alphen a/d Rijn en heeft hem zelf opgebouwd.
- Type, Renault Clio 16V.
- Kenteken, XX-TJ-75.
- Bouwjaar,..
- Kleur, Oranje (Jägermeifter) metallic.
- Staat, netjes.
- Tuning, volledig embleemloos, 15" zwarte wielen.
Bijzonderheden, de vorrige eigenaar kwam uit Alphen a/d Rijn en heeft hem zelf opgebouwd.
* Ex renault 5 gt turbo phase 1
* kenteken LX-RP-97
* Gekocht als gt turbo, maar bezit nu een 1721cc multipoint injectie uit een renault 19 txe
* Geheel overgespoten, zowel binnen als buitenkant in Volvo brons metalic.
* Esquisse skirt set
* M3 spiegels
* opgelaste booskijkers en gsi luchthappers in de motorkap
* weggewerkte sloten
* weggewerkte ruitenwisser
* Devil rolkooi
* zelfaangebrachte nieuwe blauwe vloerbedekking
* Geen achterbank meer, maar traanplaat
* Gepolijst stuur en gepolijste brandblusser.
* Green openlucht filter en eigengemaakte grille
* verder nog 15" brock cup velgen en een Peco dtm einddemper
* en achter 4 cm verbreed met spoorverbreders en een stukje verlaagd.
Dit was het wel weer
* kenteken LX-RP-97
* Gekocht als gt turbo, maar bezit nu een 1721cc multipoint injectie uit een renault 19 txe
* Geheel overgespoten, zowel binnen als buitenkant in Volvo brons metalic.
* Esquisse skirt set
* M3 spiegels
* opgelaste booskijkers en gsi luchthappers in de motorkap
* weggewerkte sloten
* weggewerkte ruitenwisser
* Devil rolkooi
* zelfaangebrachte nieuwe blauwe vloerbedekking
* Geen achterbank meer, maar traanplaat
* Gepolijst stuur en gepolijste brandblusser.
* Green openlucht filter en eigengemaakte grille
* verder nog 15" brock cup velgen en een Peco dtm einddemper
* en achter 4 cm verbreed met spoorverbreders en een stukje verlaagd.
Dit was het wel weer
type: Renault 5 gt turbo
van: vriend/collega
bouwjaar: 1987
kenteken: ??
kleur: zwart
staat: redelijk
TUNING
Optisch:
- OZ 15" Mito's met Toyo Proxis 195/45
- witte knipperlichten
- vette achterspoiler
Technisch:
- green luchtfilter
- stabilisatorstang
- Scorpion voor naar achter met 4" demper
- gele koni's as low as they go (volgens mij)
IJS:
-alpina radio/cas.
van: vriend/collega
bouwjaar: 1987
kenteken: ??
kleur: zwart
staat: redelijk
TUNING
Optisch:
- OZ 15" Mito's met Toyo Proxis 195/45
- witte knipperlichten
- vette achterspoiler
Technisch:
- green luchtfilter
- stabilisatorstang
- Scorpion voor naar achter met 4" demper
- gele koni's as low as they go (volgens mij)
IJS:
-alpina radio/cas.
Gezien in Bodegraven :
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1988.
- Kenteken, SX-42-HF.
- Kleur, alpine-blauw.
- Staat, netjes.
- Tuning, embleemloos, 15" TSW Evo, AX-Spoiler, Sebring, verlaagd, Smokey knippers.
- Type, Renault 5 GT Turbo.
- Bouwjaar, 1988.
- Kenteken, SX-42-HF.
- Kleur, alpine-blauw.
- Staat, netjes.
- Tuning, embleemloos, 15" TSW Evo, AX-Spoiler, Sebring, verlaagd, Smokey knippers.
In de buurt van Breda ... ik denk in Oostrhout rijdt een super mooie 5 turbo... een zwarte .. alleen heb hem gister weer gezien en heeft nu schade aan portier .. geen goed alarm ... denk ..ik .. was, is echt een mooie kar.. als je hem ziet rijden in het donker .. lijkt het net een UFO .. heel de onderkant van de auto is omringd door van die blacklight lampjes... en er zitten stickers van lucatuning op de zijkanten.. ik wist niet dat LUCA ook renaults tuned??
Mzzl ELMO
[/quote]
Mzzl ELMO

[/quote]
in oudewater
clio 3.0 v6
bouwjaar-2001
kenteken- ??-hk-??
kleur- silvergrijs metallic
staat- nieuw
tuning- standaard
bijzonderheden-van renault dealer woerden!
clio 3.0 v6
bouwjaar-2001
kenteken- ??-hk-??
kleur- silvergrijs metallic
staat- nieuw
tuning- standaard
bijzonderheden-van renault dealer woerden!