-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Kijk vanuit bodegraven is het een piseindje rijden maar vanuit ouddorp een pokke eind. Daar komt nog eens bij dat ik op zaterdag avond zwaar wil gaan stappen dus op het moment dat jullie bij bodegraven wegrijden, val ik net in slaap denk ik of ben ik nog ergens een biertje aan het doen.
En daar komt nog eens bij dat mijn turbo'tje de laatste maand geen onderhoud heeft gehad en dat moet hij hebben. Dit komt omdat ik net een nieuw huis heb en dat ging effe voor.
En daar komt nog eens bij dat mijn turbo'tje de laatste maand geen onderhoud heeft gehad en dat moet hij hebben. Dit komt omdat ik net een nieuw huis heb en dat ging effe voor.
Laatst gewijzigd door Tino op wo 19 sep 2001 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ouddorp is inderdaad een flink eind rijden, en vergeet niet dat het eerste stuk helemaal ellende is omdat er geen dubbele rijbanen liggen. Wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens Tino.
Chris, er staat al een hele tijd in het forum dat we om 09:00 verzamelen in Bodegraven. Wat mij betreft blijft dit 09:00.
Martijn, kachelen we samen vanuit Pape-city richting Bodegraven, net zoals bij VLF ?
-----------------
André ter Velde (opa)
Renault Mégane break 1.4i 16V RXE
Chris, er staat al een hele tijd in het forum dat we om 09:00 verzamelen in Bodegraven. Wat mij betreft blijft dit 09:00.
Martijn, kachelen we samen vanuit Pape-city richting Bodegraven, net zoals bij VLF ?
-----------------
André ter Velde (opa)
Renault Mégane break 1.4i 16V RXE
Laatst gewijzigd door André ter Velde op wo 19 sep 2001 12:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Zijn er ook nog mensen uit de omgeving Nijmegen die Zondag de 23ste naar Terwolde gaan??? Dan kunnen we misschien samen rijden.

Vanuit Bodegraven is Terwolde nog een "leuk" stukkie rijden.
Ik vind Ouddorp ook een mooi stukkie karren, maar ik kan het me wel voorstellen, jij rijdt het tenslotte elke dag, Ouddorp <--> Gouda.
Jammer dat je niet meekan, zoveel meetings zijn er nou ook weer niet en ik denk dat dit een van de laatste van het jaar gaat worden.
Volgend jaar nieuwe kansen.
Maar denk er nog even goed over na.....
Ik vind Ouddorp ook een mooi stukkie karren, maar ik kan het me wel voorstellen, jij rijdt het tenslotte elke dag, Ouddorp <--> Gouda.
Jammer dat je niet meekan, zoveel meetings zijn er nou ook weer niet en ik denk dat dit een van de laatste van het jaar gaat worden.
Volgend jaar nieuwe kansen.
Maar denk er nog even goed over na.....

Chris, weet je zekere dat dit de laatste meeting van het jaar word?
Ik hoop trouwens wel dat het zondag beter weer is dan dit ........ KLOTe weer!:evil:mzzl Uit breda
Ik hoop trouwens wel dat het zondag beter weer is dan dit ........ KLOTe weer!:evil:mzzl Uit breda
In de herfs en de wintermaanden liggen zoals je begrijpt door het weer, zulk soort evenementen als de grasveldmeetings eigenlijk stil.
Er zijn nog wel een aantal behendigheidswedstrijden van Club Renault Sportives. En nog een circuitdag in Assen als het goed is.
Ik weet niet of de Renault-Tuning club nog wat gaat organiseren, maar dat horen jullie dan spoedig genoeg.
Ik hoop echt dat het weer zondag beter is want hier blijft het maar regenen.
Er zijn nog wel een aantal behendigheidswedstrijden van Club Renault Sportives. En nog een circuitdag in Assen als het goed is.
Ik weet niet of de Renault-Tuning club nog wat gaat organiseren, maar dat horen jullie dan spoedig genoeg.
Ik hoop echt dat het weer zondag beter is want hier blijft het maar regenen.

-
- Erelid - RvT
Volgend jaar nieuwe kansen. Ik ben van mening dat de RTC echt nog wel een meeting organiseerd dit jaar.Volgend jaar nieuwe kansen.
Maar denk er nog even goed over na.....![]()
Ik denk er zeker nog wel effe over na...
Ik hoop ook zeker dat RTC nog een meeting houdt dit jaar, alleen hoe lang moeten we dan nog wachten?
Het weer zal er niet beter op gaan worden?
Tenzij je van sneeuw en Pekel houdt.....
Maar we kijken wel even hoe&wat.

Maar we kijken wel even hoe&wat.

-
Misschien een slip- en driftmeeting op een heel groot parkeerterrein zonder obstakels. Lijkt me ook wel heftig. Kijken of je zo'n break ook een 360-je kunt laten maken.On 2001-09-19 15:45, Chris wrote:
Ik hoop ook zeker dat RTC nog een meeting houdt dit jaar, alleen hoe lang moeten we dan nog wachten?
Maar we kijken wel even hoe&wat.![]()
He Opa...
Met een handrem kom je een heel eind richting 360
Weet alleen niet of het makkelijk te corrigeren is zo'n lange bak.
Mzzl...
Met een handrem kom je een heel eind richting 360
Weet alleen niet of het makkelijk te corrigeren is zo'n lange bak.
Mzzl...
Een onehundredandeightie moet wel lukken, maar een 360 wordt wel lastig, zeker met zo'n lange auto, tenzij je met een snelheid van boven de honderd aan komt rijden!
En dan moet je toch wel een heel groot vrij parkeerterrein hebben.
Andre, hoe was de Ford dag?
Van helemaal niemand een verlag gelezen.
Chris, er is op zondag 28 oktober nog een toertocht door Noord-Holland gepland door de CRS!On 2001-09-19 13:32, Chris wrote:
Zo veel gebeurd er hier niet op Renault-gebied, dus ik hoop dat er wellicht ook een zware delegatie van RTC op komt dagen!
-
- Erelid - RvT
[Misschien een slip- en driftmeeting op een heel groot parkeerterrein zonder obstakels. Lijkt me ook wel heftig. Kijken of je zo'n break ook een 360-je kunt laten maken.
[/quote]
Volgende week zaterdag (29 sept) gaat deze jongeman met zijn 5 GT TURBO de slip cursus doen. Bij ons op het dorp wordt die georganiseerd. kosten 25 piek. Halve dag eerst theorie en daarna lekker slippen.
Natuurlijk ga ik aan de mensen vragen wat het kost om voor de RTC zo'n meeting te houden. Is hier intresse voor?? Wacht ik maak wel een nieuwe topic en reageer daar effe in.
[/quote]
Volgende week zaterdag (29 sept) gaat deze jongeman met zijn 5 GT TURBO de slip cursus doen. Bij ons op het dorp wordt die georganiseerd. kosten 25 piek. Halve dag eerst theorie en daarna lekker slippen.
Natuurlijk ga ik aan de mensen vragen wat het kost om voor de RTC zo'n meeting te houden. Is hier intresse voor?? Wacht ik maak wel een nieuwe topic en reageer daar effe in.
-
Ik schrijf wel ff een stukje in de betreffende topic.On 2001-09-19 16:22, Chris wrote:
Een onehundredandeightie moet wel lukken, maar een 360 wordt wel lastig, zeker met zo'n lange auto, tenzij je met een snelheid van boven de honderd aan komt rijden!
JA JA JA JA JA JA JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is SUPERRRRRRRRRRR.
Echt een goed plan 10o!
Mzzl..
Dat is SUPERRRRRRRRRRR.
Echt een goed plan 10o!
Mzzl..
-
Volgende week zaterdag (29 sept) gaat deze jongeman met zijn 5 GT TURBO de slip cursus doen. Bij ons op het dorp wordt die georganiseerd. kosten 25 piek. Halve dag eerst theorie en daarna lekker slippen.On 2001-09-19 17:13, 10o wrote:
[Misschien een slip- en driftmeeting op een heel groot parkeerterrein zonder obstakels. Lijkt me ook wel heftig. Kijken of je zo'n break ook een 360-je kunt laten maken.
[/quote]
Tuurlijk is daar interesse voor!! Zeker deze jongen. 25 piek is geen geld. Kijk maar eens wat zo iets bij de ANWB of bij Slotemaker kost.
Rudeboy, ik heb me 2 maandel geleden ingeschreven voor zo'n tocht in Zuid Holland, die werd afgelast omdat er te weinig animo was. Leuke club heb je danOn 2001-09-19 16:55, Rudeboy wrote:Chris, er is op zondag 28 oktober nog een toertocht door Noord-Holland gepland door de CRS!On 2001-09-19 13:32, Chris wrote:
Zo veel gebeurd er hier niet op Renault-gebied, dus ik hoop dat er wellicht ook een zware delegatie van RTC op komt dagen!![]()
Jij vindt dat er hier weinig gebeurd?
Pas VLF gehad, en wekelijks meetings in Friesland en Zuid Holland.
En heb je weleens op de site van CRS gekeken?
Dan zie je dat er hier juist wel veel op Renault gebied gebeurt.
En het is een feit dat je niet elke maand meetings hoeft te houden, anders komt er op een gegeven moment ook niemand meer.
Heb je weleens foto's bekeken van de RTC meetings? En ik zie aankomende zondag ook een beetje als RTC-meeting.

Nee, nee, nee!!!
Ik vind helemaal niet dat er hier weinig gebeurd, integendeel!!!
Begrijp me niet verkeerd!
Met "hier" bedoel ik de provincie Noord-Holland! Feit is nu eenmaal dat er een grote groep RTCŽers in het zuiden/zuidwesten zit en een grote groep in het noorden, maar hier in het noordwesten is het aantal nou eenmaal wat kleiner waardoor het logisch is dat er hier bijv. geen Mac-meeting is. (weinig animo). Verder ben ik er ook bij a.s. zondag in Terwolde, en dat beschouw ik dan ook als een RTC-meeting. (voor mij tevens kennismaking, ben nog niet eerder bij een meeting van RTC geweest).
Ik ben gewoon verheugd dat er binnenkort dus ook iets in deze contrijen plaats vindt, dus ik stel voor dat iedereen zich inschrijft bij de CRS waardoor die toertocht zeker doorgaat!
Amen
Ik vind helemaal niet dat er hier weinig gebeurd, integendeel!!!
Begrijp me niet verkeerd!
Met "hier" bedoel ik de provincie Noord-Holland! Feit is nu eenmaal dat er een grote groep RTCŽers in het zuiden/zuidwesten zit en een grote groep in het noorden, maar hier in het noordwesten is het aantal nou eenmaal wat kleiner waardoor het logisch is dat er hier bijv. geen Mac-meeting is. (weinig animo). Verder ben ik er ook bij a.s. zondag in Terwolde, en dat beschouw ik dan ook als een RTC-meeting. (voor mij tevens kennismaking, ben nog niet eerder bij een meeting van RTC geweest).
Ik ben gewoon verheugd dat er binnenkort dus ook iets in deze contrijen plaats vindt, dus ik stel voor dat iedereen zich inschrijft bij de CRS waardoor die toertocht zeker doorgaat!
Amen
Ik kom waarschijnlijk wel naar die toertocht, ligt alleen even aan het weer.
Ik dacht dat je met "hier" RTC bedoelde, vandaar, het feit dat er in de Randstad wat vaker kleine meetings zijn, komt ook omdat er hier veel vriende van elkaar zijn met GeeTees, Tjabel, Haas, Ik, Roy, enzovoorts, kennen elkaar al best lang vandaar.
Wij zaten vrijdags eigenlijk altijd al bij de Mac.
Ik zie je zondag, kom je nog naar Bodegraven?
Of rij je naar Terwolde?
Ik dacht dat je met "hier" RTC bedoelde, vandaar, het feit dat er in de Randstad wat vaker kleine meetings zijn, komt ook omdat er hier veel vriende van elkaar zijn met GeeTees, Tjabel, Haas, Ik, Roy, enzovoorts, kennen elkaar al best lang vandaar.
Wij zaten vrijdags eigenlijk altijd al bij de Mac.
Ik zie je zondag, kom je nog naar Bodegraven?
Of rij je naar Terwolde?
<a href="http://www.knmi.nl/voorl/weer/reindex.h ... e.html">de weerberichten</a>
ziet er goed uit....
ziet er goed uit....
-
Zonnebrandcrème mee, zonnebril op en de korte broek aan.
Ja Elmo Wijchen is dicht bij Nijmegen, kom jij daar ook vandaan dan???
Ook wij van de Mégane Coupé Club proberen zoveel mogelijk samen te rijden naar Terwolde.
Voor degene die uit de buurt van Waalwijk of Den Bosch komen.
Om 9 uur verzamelen we in Waalwijk (MacDonald)en om 9.30 in Rosmalen (MacDonald).
Rond 10.30 verzamelen we allemaal bij MacDonald Heerde.
Dus als één van jullie met ons wil meerijden dan kan dat.
Be on time en laat het maar effe weten op ons forum (http://www.megane-coupe.nl, algemeen forum)
grtz,
Jeroen
Ik heb per ongeluk een new topic aangemaakt, mag verwijderd worden.
Sorry
Voor degene die uit de buurt van Waalwijk of Den Bosch komen.
Om 9 uur verzamelen we in Waalwijk (MacDonald)en om 9.30 in Rosmalen (MacDonald).
Rond 10.30 verzamelen we allemaal bij MacDonald Heerde.
Dus als één van jullie met ons wil meerijden dan kan dat.
Be on time en laat het maar effe weten op ons forum (http://www.megane-coupe.nl, algemeen forum)
grtz,
Jeroen
Ik heb per ongeluk een new topic aangemaakt, mag verwijderd worden.
Sorry
Ik woon in breda .. nijmegen is iets verder weg....

ga je naar Terwolde of niet?
En zonnebrand creme neem ik zeker mee....:lol:lol:lol:lol:

ga je naar Terwolde of niet?
En zonnebrand creme neem ik zeker mee....:lol:lol:lol:lol: