Nee Chris, ik heb je SMSje gelezen. Ik ben het niet vergeten. om 9:00 bij de mac.
Heb een druk weekend,
Vrijdag in Hellendoorn, tot 1:00 s'nachts rally kijken, zaterdag de hele dag Golden Tulip ally, s'avonds skien in Rucphen en zondag meeting. Nou dat kan wat worden.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 17 sep 2001 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt ja, ik had hem nog willen brengen, maar ik ben een weekendje weggeweest.
Je kan hem ook even ophalen, en als ik in de buurt ben breng ik hem wel even.
9 uur dat ga ik niet redden chris. Want ik heb zaterdagnacht belangrijke dingen te doen. En zondagmorgen wil ik waarschijnlijk wel uitslapen anders trek ik het helemaal niet. Remember Ruchpen?!?!?!? Dus bij mijn staat het nog op losse schroeven.
Wat was er dan op ruchpen? Nou er had 's morgens geen alcoholcontrole moeten zijn want dat had ik zwaar de pineut geweest. Vraag maar aan grossie. Fuck wat had ik het toen zwaar zeg.
Pfff wat voor tijd spreken we af. Ja jullie willen om 9:00 uur en ik weet het nog niet. Moet het ook nog even met het meissie er over hebben (helaas vandaag gezakt voor haar rijbewijs ) Dus zodoende..
Maar het probleem is, dat als je laat gaat adt je dan weinig plekken meer hebt, en als je eerder gaat dan kan ja eltid wat vroeger naar huis gaan, dan heb je ook nog wat aan de rest van je dag.
Ik kom 99.9 % zeker weten zondag ook naar Terwolde! En ik heb nog 2 onderdelen nodig en zou het heeeeel erg fijn vinden als iemand deze onderdelen heeft dat diegene deze zondag mee kan nemen naar Terwolde.
Het gaat om een middeconsole van een Renault 5 gtt met electrice ramen etc. en een rechts-achter (op het achter-spatbord gemonteerde) sideskirt! Van een phase 2
Dus als iemand een van deze (of beide) onderdelen heeft PLZ Sell m to me
I really need M!
Groeten......
-----------------
Happy 5GTTurbo Owner looking for a decent tuner!
Laatst gewijzigd door Zj*rZ op di 18 sep 2001 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.