Hallo allemaal,
Ik kan van een collega een Clio van 1992 overnemen. Het is een 1.4i (ik meen een RT of RN), met elek. ramen en c.v. De kleur is lichtgroen metallic en de auto heeft mistlampen.
Mijn collega heeft laatst geen voorrang gekregen en heeft met de rechter voorkant een andere auto geraakt. Knipperlicht kapot, koplamp nog heel (zat gedraaid in het afstelmechanisme zegmaar) en de bumper is beschadigd, die moet opnieuw gespoten worden.
Verder zit er wat inbraakschade aan het rechterportier geloof ik.
kmstand was dacht ik 120.000 ofzo, maar dat is een gok (is ook iets dat mij niet boeit tenzij het extreem laag of hoog is).
Wat ik van jullie graag wil weten:
wat is de auto zonder schade normaal gesproken waard?
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</A><!-- BBCode End --> ...
Zoek eens op autotrader ofzo..
suc6
edit: zelf gedaan
ongeveer tussen 6000,-- en 8000,--
RENAULT CLIO RN 1.4, 1993, Rood, 99000 km, 5 Deurs. Eerste eigenaar, Onderhoudsboekje aanwezig, Stereo. Getinte Glas f 7950,--
suc6

edit: zelf gedaan
ongeveer tussen 6000,-- en 8000,--
RENAULT CLIO RN 1.4, 1993, Rood, 99000 km, 5 Deurs. Eerste eigenaar, Onderhoudsboekje aanwezig, Stereo. Getinte Glas f 7950,--
Laatst gewijzigd door Abel op ma 17 sep 2001 9:21, 1 keer totaal gewijzigd.