Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
jean
Contacteer:

Mensen ff een vraag,
ik moet mijn kontactslot vervangen.
Nou heb ik een beetje gekeken hoe t zit, maare moet nou t hele dashboard eruit?
Iemand een tip!
groeten Jean.
Anonymous

Hoi
je moet de onderkant van het dashboard weghalen ,er dan moet je de breekbout uitboren om het contactslot in 2 delen uit elkaar te klappen ,een deel is het gedeelte met je richting aanwijzer en het andere deel is je contactslot , in elkaar zetten met een gewoone inbus bout, als je het heele zwikkie uit elkaar hebt gehaald moet je de achterkant van het slot-daar waar de kabels/stekker inzit uit elkaar halen, dit gaat doormiddel van het contactslot de sleutel erin en draaien
Bij mij ging dat niet zo goed in iedergeval
ik kreeg m,n sleutel er niet meer in, dus accuboor erbij en ruimen dat slot, maar PAS OP dat je niet uitschiet met de boor ,had ik dus wel -resultaat in m,n duim geboord tot op het bot.
maar ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen
-----------------
Greetings from Marcel <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.xs4all.nl/~maxxy/maxxy.jpg" TARGET="_blank">Picture of my GTT</A><!-- BBCode End -->
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 10 sep 2001 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Dashboard hoeft er dus niet uit!
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
jean
Contacteer:

goeie berichten!!!

thnx.
Job-turbo
Contacteer:

Ik heb ook een ander contact slot erin maar bij mij ging het wel wat makkelijker. Als jeje sleutel in een bepaalde stand hebt moet je een aantal pinnetjes met een priem of iets dergelijks indrukken en dan schuif je het contact slot zo uit de houder die aan je stuurpen vast zit en waardus ook de richtingaanwijzer in vast zit.
Plaats reactie