Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
jnjansen_r5gtturbo

Mijn volgende probleem is dit: de brandstofpomp pompt geen benzine meer op, hoewel deze wel goed werkt, want dat heb ik getest. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:

- slang gecontoleerd die van de vlotter naar de pomp gaat, deze is nog goed, dus geen "valse-lucht"

- benzinedop eraf gedraait en weer gepobeerd de benzine op te pompen, er gebeurde niks

- benzinedop er weer op gezet en toen eens op het slangetje van de benzine slang geblazen, overdruk en die moet ergens heen, dus komt er een klein beetje benzine uit de slang en spuit in je b*k, werkte ook niet

weten jullie hoe ik dus gewoon, heel simpel, benzine uit mijn tank kan op pompen? ik wordt er langzamerhand een beetje simpel van :sad:

Nog ff een vraagje, er zitten drie aansluitingen op de vlotter:

1) benzine toevoer(midden)
2) benzine retour
3) ...... welke is dit??
jnjansen_r5gtturbo

Dat heb ik dus allemaal al gecontroleerd. Ik heb de pomp nu los boven mijn tank liggen en probeer zo te kijken of hij de benzine oppompt, maar tevergeefs. De leidingen heb ik allemaal al nagelopen en deze zijn niet verstopt/kapot.

Het probleem zit hem hierin, de pomp krijgt geen benzine uit de tank gepompt, wat onder "normale" omstandigheden wel het geval zou moeten zijn, nu heb ik volgens mij zo'n beetje alles gecontroleerd en kan het euvel maar niet vinden, maar nu heb ik nog een optie(denk ik) en dat is dat er in/onder de vlotter iets "fout" zit, wie weet??
jnjansen_r5gtturbo

IK heb het gevonden. Het was de vlotter, die in tweeen lag, daardoor pompte die geen benzine op. Ff opnieuw afstellen en gaan met die banaan :lol:
jnjansen_r5gtturbo

Tijdens het "controle" ritje, kwam ik toevallig een G*lf GTI 16V tegen en die vroeg of ik ff tegen hem wilde racen, zo gezegd zo gedaan, helaas heb ik die golf niet meer gezien. Hoop dat tie me achterkant mooi vond. :lol:
jnjansen_r5gtturbo

:lol::lol::lol::lol:

p.s. ik rij nu met ca. 0,9 bar overdruk+dumpvalve+Magnex RVS uitlaatsysteem en greenAirfilter.
Plaats reactie