Je bedoelt een soort "nep"-belg ? Ik weet trouwens nog niet of de radiateur al binnen is. Moest "klootschieten" met het werk. Nog geen tijd gehad om te bellen. Ik hoop dat je gelijk hebt met "al het goede...", want dan zou morgen de juiste radiateur voor me klaar liggen.
Radiateurenservice Blaauw op de Baanstee in Purmerend lost al je koel-problemen op, ze maken je radiateur desnoods op maat...
Gewoon goed,zoals het moet...
Vandaag ff naar Hoogeveen geweest voor de radiateur. Maar i.p.v. de radiateur met het nummer rt2068 hadden ze de rt2058 binnen gekregen. Alsof ik met de radiateur van een traffic rond zou willen rijden. Maar als het goed is komt morgen de juiste binnen. Hij scheen nog wel in voorraad te liggen. Duim ff voor me. Heb nu al 2 weken niet in de 11 kunnen rijden.
Marcel?
Marcel Hazelof??
Marcel Hazelof uit Purmerend?!
Jij bent net vers lid geworden van de CRS?
En rijdt in een GTT?
(je ziet het, ik krijg ook de nieuwsbrief!)
Welkom hier! Ik dacht dat ik de enige GTT-rijder was hier in Purmereutel, maar dus niet. We komen elkaar vast nog wel eens tegen, op welke kleur moet ik letten? (ikzelf: wit, phase 2, omgeving Pumer Noord)
He, he, eindelijk. Ik ben vanochtend weer naar Ferwerda in Hoogeveen geweest. En ze hadden nu de GOEDE radiateur binnengekregen. Deze komt bij Otodimex vandaan. Toch vreemd dat de Brezan hem niet kon leveren. Die halen ze ook bij Otodimex vandaan. En die man van de Brezan had er zelfs nog heen gebeld. Ik heb hem nu gewoon op nummer besteld en bleek hij er toch te zijn. Ik kan in ieder geval weer rijden.
De auto is nu ook een stuk lichter; dit komt door mijn, nu, lege portemonee.
Ziet ge nu wel Arie , dat het de goeie is!!!!!!!
En jot, ik ben een soort reserve-belug, als ze daar op geraken dan bellen ze mij
Ik tank er altijd, ik ga er uit, en ik spreek de taal redelijk goe!!!
Yep, je hebt gelijk !!!!!
Toch blijft het vreemd dat verschillende bedrijven hem niet bij Otodimex konden bestellen (niet leverbaar). Omdat ik bij Ferwerda in (een wat ouder) boek kon kijken en gewoon dat nummer opgegeven heb, konden ze hem wel leveren. Blijven toch Belgen he! (lol).