Ikke ook mee!!!
Als ik kan dan.
Maar als je van de autobaan afgaat, die weg is ook al super mooi.
Als ik kan dan.
Maar als je van de autobaan afgaat, die weg is ook al super mooi.
-
Ja bijvoorbeeld een tankstelle. En die route kan ik dan hier wel neerzetten!
9 uur in Heerlen??? beetje vroeg misschien?? 10 uur??
Maakt me niet veel uit!!!!!!
WIE GAAT ER MEE?????????????? roep maar, je zit er echt niet aan vast!
En hoe laat in Heerlen afspreken, of in de buurt daarvan???????
9 uur in Heerlen??? beetje vroeg misschien?? 10 uur??
Maakt me niet veel uit!!!!!!
WIE GAAT ER MEE?????????????? roep maar, je zit er echt niet aan vast!
En hoe laat in Heerlen afspreken, of in de buurt daarvan???????
-
2 weken NA 30 september, 14 oktober, als het weer goed is
Daar heb ik wel zin in.
FF kijken of er nog vrienden van mij mee willen. Het hoeven toch niet alleen maar Renaults te zijn???
Mzzl...
FF kijken of er nog vrienden van mij mee willen. Het hoeven toch niet alleen maar Renaults te zijn???
Mzzl...
Hey maar komt dat even goed uit, want de 20e ben ik jarig...... dat houdt natuurlijk een tractatie in!! En voor de oude rotten (?) van RTC kan dat natuurlijk maar 1 ding betekenen :
GRONINGER KOEK !!
Maaruh, dan wel graag een tankstelle met een imbiss!
14 oktober heb ik nu in mijn agenda genoteerd, zullen we daar dan niet teveel meer aan rommelen want dan kan ik ook afspraken maken met anderen.
GRONINGER KOEK !!
Maaruh, dan wel graag een tankstelle met een imbiss!
14 oktober heb ik nu in mijn agenda genoteerd, zullen we daar dan niet teveel meer aan rommelen want dan kan ik ook afspraken maken met anderen.
-
Dus 14 oktober, dan maar om 9 uur, in Heerlen??????????
Weet er iemand een tankstation of andere meeting plaats in de buurt van Heerlen??????
Weet er iemand een tankstation of andere meeting plaats in de buurt van Heerlen??????
Ok, dus 14 oktober wordt het.
Canonball, jij regelt routebeschrijvingen vanaf heerlen? De kans bestaat natuurlijk dat je elkaar kwijt raakt en zo te tellen komen we uit het noorden sowiso met 4 a 5 auto's, wie weet wel meer.
Ik denk dat dat aatal nog gaat groeiien komende weken, dus een goede organisatie is wel vereist.
Canonball, jij regelt routebeschrijvingen vanaf heerlen? De kans bestaat natuurlijk dat je elkaar kwijt raakt en zo te tellen komen we uit het noorden sowiso met 4 a 5 auto's, wie weet wel meer.
Ik denk dat dat aatal nog gaat groeiien komende weken, dus een goede organisatie is wel vereist.
Laatst gewijzigd door Marius op zo 9 sep 2001 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja is goed, 9 uur McDonalds in Heerlen op 14 oktober. De routebeschrijving post ik hier 1 dezer dagen alvast.
-
Ja morgen Marius, dan mail ik je, ben nou moe
-
Hee tof, Chris en Haas! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
De routebeschrijving:
Vanuit Heerlen de snelweg op richting Aken (Aachen). Bij Aken houdt men de snelweg naar Luik (Liege) dus Belgie aan. Enkele kilometers voor dat men in Belgie is, gaat men van de snelweg af bij een afslag waarbij een bord staat `richtung Monschau` (richting Monschau). Dit is geloof ik de afslag NA Aachen-Brand.
Onderaan de snelweg gaat men links richting Monschau, staat aangegeven.
Monschau blijven volgen...... eigenlijk is dit gewoon de weg volgen, nergens links of rechts. Men komt ondertussen door Roetgen.
In Monschau ga je verder richting Schleiden.
Na Schleiden ga je verder richting Blankenheim. In Blankenheim blijf je de weg volgen en ga je richting de Nurburgring. En de borden Nurburgring blijf je volgen tot je er bent. Eerst kom je langs de nieuwe Nurburgring, met de grote tribunes, een km verder is de Nurburgring Nordschleife. Mochten we elkaar kwijtraken dan stel ik voor om elkaar te ontmoeten bij de ingang op het lange rechte stuk. Deze staat aangegeven met een bord Zufahrt Nordschleife (ingang Nordschleife)
Mocht het fout gaan, gewoon ergens vragen naar Nurburgring, iedereen kent dat daar.
O ja, GASEROP, maar in de bebouwde kom gewoon 50 rijden, anders misschien FLITS. Buiten de bebouwde kom kun je echt GAAAAAN met die banaan of GTT
Vragen????????
De routebeschrijving:
Vanuit Heerlen de snelweg op richting Aken (Aachen). Bij Aken houdt men de snelweg naar Luik (Liege) dus Belgie aan. Enkele kilometers voor dat men in Belgie is, gaat men van de snelweg af bij een afslag waarbij een bord staat `richtung Monschau` (richting Monschau). Dit is geloof ik de afslag NA Aachen-Brand.
Onderaan de snelweg gaat men links richting Monschau, staat aangegeven.
Monschau blijven volgen...... eigenlijk is dit gewoon de weg volgen, nergens links of rechts. Men komt ondertussen door Roetgen.
In Monschau ga je verder richting Schleiden.
Na Schleiden ga je verder richting Blankenheim. In Blankenheim blijf je de weg volgen en ga je richting de Nurburgring. En de borden Nurburgring blijf je volgen tot je er bent. Eerst kom je langs de nieuwe Nurburgring, met de grote tribunes, een km verder is de Nurburgring Nordschleife. Mochten we elkaar kwijtraken dan stel ik voor om elkaar te ontmoeten bij de ingang op het lange rechte stuk. Deze staat aangegeven met een bord Zufahrt Nordschleife (ingang Nordschleife)
Mocht het fout gaan, gewoon ergens vragen naar Nurburgring, iedereen kent dat daar.
O ja, GASEROP, maar in de bebouwde kom gewoon 50 rijden, anders misschien FLITS. Buiten de bebouwde kom kun je echt GAAAAAN met die banaan of GTT
Vragen????????
-
Zeg over die snackbars........ die zijn er daar niet echt. Het is meer van Fruhstuck von Hannes en dergelijke. Dus voor de echte snack die hards: Goed eten bij macdo. Ik persoonlijk vind dat je er toch goed kunt eten.
Oja Marius, ik heb de routebeschrijving proberen te posten bij die page van jou, maar lukt me niet!
groeten canonballman
En de Ring is die dag geopend van 8.00 tot 19.00 uur!
Oja Marius, ik heb de routebeschrijving proberen te posten bij die page van jou, maar lukt me niet!
groeten canonballman
En de Ring is die dag geopend van 8.00 tot 19.00 uur!
-
Ja ik heb wel een kaart, maar geen scanner. Ik leef nl. nog in het scannerloze tijdperk.........