Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Wie kan mij wat tips geven over de aanschaf van een r5gtt ?
Waar moet ik het meeste op letten ?

Ow ja, ik heb hier een bleed-valve en dump-valve liggen. Maar tot hoeveel druk mag ik gaan met de bleed valve ?? moet ik de de sproeiers aanpassen (mager lopen voorkomen) ??
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 4 sep 2001 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Rudo

Hoi Ddv, welkom op de site.

Vertel eerste even wie je bent, wat je doet etc. in de topic "naam, leeftijd, en wat voor 5 jes enz" en doe vervolgens een search naar de vragen die je wilt weten, want hierover is al veel op de site geschreven.

Als je daarna nog vragen hebt is iedereen hier behulpzaam om ze te beantwoorden!:smile:
Anonymous

Ow ja, wel handig.
Ik ben 21 jaar, en heb als beroep netwerkbeheerder (unix/linux).

Ik ben al jaren gek van auto's met een turbo. Ik heb al flink op jullie site rondgekeken (vooral forum) om eens flink wat te weten te komen over de renault 5 gt turbo.
Inmiddels is al veel duidelijk. Ook over die dump-valve/bleed-valve :smile:
Ik heb ook op andere sites rondgekeken om nog meer te weten te komen. Ik heb zelfs een site gevonden waar keurig netjes omschreven stond waar je op moest letten tijdens de aanschaf (r5gtturbo.nl) Er zijn zelfs sites bij die wat de modificaties aan de r5gtt prachtig met foto's op hun site zetten.

Ik zou zeggen, houden zo !!!!
Rudo

On 2001-09-04 18:18, Rudeboy wrote:
Hoi Ddv, welkom op de site.

Vertel eerste even wie je bent, wat je doet etc. in de topic "naam, leeftijd, en wat voor 5 jes enz"
Eeuuh, ik bedoelde dus in de topic "naam, leeftijd, en wat voor 5 jes enz". Zoals jij nu de nieuwe topic "aanschaf" hebt aangemaakt, zo bestaat er al eentje waar iedereen zich in voor kan stellen, dan blijft het lekker overzichtelijk.:smile:
Plaats reactie