-
Ja, maar wat zou dat kosten? Daarvoor kun je dan 1000x super tanken.On 2001-09-04 13:05, Aiken Drum wrote:
Je blok is toch aan te passen? voor andere benzine.
Ik tank ALTIJD super MLV.
Wat maakt dat verschil nou uit? 45 liter tanken met een verschil van 7 ct per liter of zo, boeie
-
Een liefhebber zorgt goed voor zijn auto ..On 2001-09-04 13:54, Marius wrote:
Sterker nog, ik rijdt er zelfs speciaal voor naar de total hiero omdat ik weet dat ze het daar hebben, die 98mlvv.

Precies, geen risico lopen!
Dat motortje is jaren verwend geweest met lood, dan stap ik daar niet zomaar vanaf. (in ieder geval loodvervangende benzine dus)
Voor degene die naar Duitsland gaan: daar koop je een flesje met een toevoeging voor in de loodvrijde benzine omdat benzine met loodvervangende middelen daar echt niet te krijgen is.
(het prijsvoordeel wordt daarmee overigens wel weer mee teniet gedaan)
Dat motortje is jaren verwend geweest met lood, dan stap ik daar niet zomaar vanaf. (in ieder geval loodvervangende benzine dus)
Voor degene die naar Duitsland gaan: daar koop je een flesje met een toevoeging voor in de loodvrijde benzine omdat benzine met loodvervangende middelen daar echt niet te krijgen is.
(het prijsvoordeel wordt daarmee overigens wel weer mee teniet gedaan)
-
Dan moet je Zoeper Ploes Bleifrei tanken (de duurste jaOn 2001-09-04 14:39, Stefijn wrote:Een liefhebber zorgt goed voor zijn auto ..On 2001-09-04 13:54, Marius wrote:
Sterker nog, ik rijdt er zelfs speciaal voor naar de total hiero omdat ik weet dat ze het daar hebben, die 98mlvv.![]()
Dat doe ik ook zo af en toe aangezien mijn ouders ook maar 1km van duitsland wonen.
-
Jawohl, Zoeper Ploes Bleifrei ist das richtiges kraftstoff!!!!!! Zoeper geil, jah! 

Selwerd tegen Paddepoel. (Geen huur woning hoor, die zien er niet uit.)On 2001-09-04 20:45, ZjorZ wrote:
B.T.W. Aiken Drum... Waar in Groningen woon je?
Ribesstraat nogwat. Als je daar s'avonds kijkt staat daar meestal wel een rode r5 tr met een schuifdak. Das de mijne.
Greetz