Mensen even een vraagje mischien wel een hele domme ik heb 2 kuip stoeltje uit een 21 of 19 dat weet ik niet precies maar passen deze in mijn 5je. ik ben ook van plan om er een ander luchttfilter op te zetten maar welke past? en welke is de moeite waard ? het is voor een simpel 5je met een 1400cc moter uit 1990
[quote]
On 2001-09-04 09:34, Joost van der Hammen wrote:
ik heb nog een fase 1 int. uit een gttt
Je moet me even helpen ben maar een leek wat is dat in god's naam
Je moet me even helpen ben maar een leek wat is dat in god's naam
Ik denk dat je die 19 of 21 stoelen er ook wel in krijgt. ff kijken welke frames je moet gebruiken, van de 5 of die van de kuipstoelen. En anders geldt altijd nog: wat niet past wordt gelast.
K&N levert in ieder geval wel een filter voor deze motor, maar misschien Green of andere merken ook wel. 't levert een fractie meer vermogen op, maar zeker ook een sporty geluidje
K&N levert in ieder geval wel een filter voor deze motor, maar misschien Green of andere merken ook wel. 't levert een fractie meer vermogen op, maar zeker ook een sporty geluidje
rev it like a rental
[quote]
Joost wat moet die fase 1int. gaan kosten en wat is het allemaal en past het ook wel in mijn wagentje want ik heb zo'n idee met al die gtt's en gtxjes hier dat ik buiten de boot val voor al de leuke spullen
Niels.
Joost wat moet die fase 1int. gaan kosten en wat is het allemaal en past het ook wel in mijn wagentje want ik heb zo'n idee met al die gtt's en gtxjes hier dat ik buiten de boot val voor al de leuke spullen
Niels.
ik heb er 2 int. liggen je moet dan de beste onderdelen bij elkaar zoeken maar het is goed te doen en er is 1 goed int. van te maken !! doe maar een bod zit zelf te denken aan F150,- ik hoor het wel intresse zet het maar op de E-Mail <jhammen@telfort.nl>