Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Ik heb een vraagje over mijn bovenste slang die van de waterpomp naar de radiateur loopt. Deze is kappot maar waar kan ik deze het beste kopen ik dacht zelf de brezan kosten???
dennis16v

van welke auto
canonballman

GT TURBO????? Hebben ze die bij Brezan dan?????
Ik zou gewoon naar de dealer gaan, ik denk een 100 gulden ofzo???
dennis16v

preciessss ist voor een clio. dan ben je verder van huis.
Heino

Heb al eens gevraagd bij brezan ,deze moeten ze speciaal bestellen en zijn ook daar niet echt goedkoop.
Ook bij ome renault zal dit wel een duur geintje worden ,ik heb laatst een nieuwe slang gekocht die van het expansie vat naar de kachel loopt á 144,-pietermannen exclusief bijdrage aan kok
canonballman

Dan gooi die slang maar in de kliko, de ouwe dan hè, en de nieuwe in de andere kliko :smile:
canonballman

KOK?????? euhhh..... uitMelkert bedoel je zeker!!!
dennis16v

bovenste slang voor de clio: 165 guldentjes.
ff schrikken.
ed_pret

bij veban in rijswijk heb ik 59 excl. betaalt voor de slang en bijna 100 piek om hem erop te laten zetten!

Was namelijk op weg naar sollicitatiegesprek en vlak voor veban knalde die bovenste slang eraf! Heb ik de auto daar achtergelaten zonder te vragen hoeveel het zou kosten. naait die vent me direct!!

Onderdelen zijn bij veban goedkoper dan de dealer maar euh qua service en arbeidsloon vind ik ze verschrikkelijk.:evil:
mathijs

hear, hear ook niet zo'n goede ervaring met mister veban, ik had mijn williams daar verkocht met geluk voor een redelijke prijs, dat is het enige positieve aan die hele zaak.
vererrest valt er niet mee te handelen alles gaat niet of op zijn elf en dertigst!
:sad: :sad:
Plaats reactie