-----------------
groetjes en veel 5 plezier , jochem
witte knippers voor heb ik wel een adres voor, kostte mij toen 60 piek en ziet er goed uit vind ik.On 2001-08-19 01:21, Chris wrote:
Velgen en een spoiler heeft ie al, eerst even nieuwe nummerplaten met opgelegde letters bestellen voor haar, en uiteraard witte knippers in de voor kant en de zijkant!!!
Nee, inverband met G.A.I.K., Gekontroleerde Afgifte en Iname Kentekenplaten, dus de Europlaat in het kort is het wat lastiger dan vroeger, je moet de oude platen inleveren als je de nieuwe krijgt,inweze is het dus wel eenvoudig, maar lastiger als vroeger. In het geval van de Twingo, ik haal woensdagochtend de platen eraf, neem ze mee naar mijn werk, bestel de nieuwe met opgelegde letters en zet die er s'avonds op.On 2001-08-19 02:05, Jeffrey Clio16V wrote:
Zijn die platen zo te bestellen dan?
On 2001-08-19 10:02, Tijn wrote:Tijn, is dat voor de voorkant of de zijnkant?On 2001-08-19 01:21, Chris wrote:
Velgen en een spoiler heeft ie al, eerst even nieuwe nummerplaten met opgelegde letters bestellen voor haar, en uiteraard witte knippers in de voor kant en de zijkant!!!
Ik heb gister opgezocht dat de voorkant 100,- kostte en de zijkant 60,-.
witte knippers voor heb ik wel een adres voor, kostte mij toen 60 piek en ziet er goed uit vind ik.
maar de twingo start altijd als je aan de sleutel draait gerda.On 2001-09-02 19:30, Gerda wrote:
Ik ben er inderdaad super blij mee. Ik heb nu twee vriendjes, m'n twingo en Chris.En die witte knippers komen er inderaad ook nog een keertje in!!!!! Groetjes