ik heb mijn clio 16c pas helemaal laten revieseren en is nu helemaal ingelopen want dat mogt niet met syntetische olie is te sterk loopt hij niet in maar welke olie moet ik er nu in odne ze zeiden met iest van
valvoline tts en 10w40 of zoiets vol synteet kan dat kloppen war raden jullie allemaal aan omdat die cliotjes het meest lijden bij het starten als de olie nog te dik is dus raden ze vrij dunnen olie aan klopt dat
Ga er nou eens rustig voor zitten als je een posting doet, in plaats van een gooi naar het WK lange-zinnen-zonder-adempauze.On 2001-09-01 20:52, michel21 wrote:
ik heb mijn clio 16<strike>c</strike><font color="#FF0000">V</font> pas helemaal laten revi<strike>e</strike>seren en is nu helemaal ingelopen want dat mo<strike>g</strike><font color="#ff0000">ch</font>t niet met syntetische olie <font color="#ff0000">dat</font> is te sterk loopt hij niet in maar welke olie moet ik er nu in <strike>odne</strike><font color="#ff0000">doen</font> ze zeiden met <strike>iest</strike><font color="#ff0000">iets</font> van
valvoline tts en 10w40 of zoiets vol synteet kan dat kloppen wa<strike>r</strike><font color="#ff0000">t</font> raden jullie allemaal aan omdat die cliotjes het meest lijden bij het starten als de olie nog te dik is dus raden ze vrij dunne<strike>n</strike> olie aan klopt dat <font color="#ff0000">?</font>
Als je praat in hele zinnen komt het geheel wat sympathieker over. no offense
-
Volgens mij loopt de database vol van de olievragen.
maar voor de clio 16V is het ELF Competition 10W40. Deze olie is half syntetisch.
Doe even een search en je ziet meerdere topics over olie.
maar voor de clio 16V is het ELF Competition 10W40. Deze olie is half syntetisch.
Doe even een search en je ziet meerdere topics over olie.
Yep, alweer een olie vraagje:
Weet iemand waar men Elf-olie verkoopt ?
Natuurlijk voor te veel geld bij de dealer.
Vroeger had men het ook bij Ferwerda. (Een soort nep-Brezan in het Noorden des Lands).
Zijn er bijvoorbeeld benzinestations die Elf-olie in hun assortiment hebben ?
Weet iemand waar men Elf-olie verkoopt ?
Natuurlijk voor te veel geld bij de dealer.
Vroeger had men het ook bij Ferwerda. (Een soort nep-Brezan in het Noorden des Lands).
Zijn er bijvoorbeeld benzinestations die Elf-olie in hun assortiment hebben ?
de elf competition kan je gewoon bij de renault garage halen. zit bij ze in de pomp/tank.
dus neem een 6 literkannetje mee ga erheen en voor een paar tientjes. (in mijn geval) ben je klaar. als je dat los moet kopen betaal je je inderdaad scheel.
ferweda in meppel had het niet trouwens
dus neem een 6 literkannetje mee ga erheen en voor een paar tientjes. (in mijn geval) ben je klaar. als je dat los moet kopen betaal je je inderdaad scheel.
ferweda in meppel had het niet trouwens