-
Hallo allemaal, vanuit een internetcafe in Bordeaux wil ik jullie de groetjes doen. Het is hier ongeveer 30 graden zowel binnen als buiten. Helaas ben ik niet in staat geweest eerder te internetten want het was of te warm of we hingen aan de voortent om te voorkomen dat deze weg zou waaien.
Ik blijf maar ff online, dus zie jullie reacties pas in Nederland. Oh ja, de achterspoiler is hier net zo duur als in Nederland dus laat ik die wel bij Van Wijngaarden er op zetten. Groetjes, Opa en Oma

-
Hé, bedankt. Ik zie jullie volgende week vrijdag weer. Trouwens, ze hebben hier klotetoetsenborden met alle letters door elkaar en sommige letters kun je niet meer lezen.
-
Hallo allemaal, bedankt voor het reageren. 't Is leuk om te lezen als je weer thuis bent. Opa is dus weer in de buurt. Vrijdagavond ben ik weer in Bodegraven. See you.
-
Het is weer eens bewezen dat die gasten van Renault puike motoren in elkaar kunnen sleutelen. Mijn 1.4 16v-tje trekt met gemak 1000 kilo aan sleurhut in zijn 5e versnelling bergje op. Echt geen centje pijn. Je moet wel uitkijken met parkeren naast Duitse Lastkraftwagens..... je neemt nogal snel een spiegeltje mee met zo'n sleurhut. En daar zijn Duitse LKW-chauffeurs niet echt van gecharmeerd. Als je daarna ook nog even een betonnen ezelsruggetje met je nieuwe velgjes probeert weg te duwen, is het feest helemaal compleet. Maar gelukkig geen schade.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zit je spoiler er op ? of was dat niet de bedoeling omdat te doen in france ?
-
Was wel de bedoeling. Ik ben daar naar een hele grote Renault-garage geweest. De man achter de balie natuurlijk helemaal geinteresseerd in het RTC-shirtje. Wij beetje kletsen over de spoiler, hij kijkt in de pc en daar stond 300 Ffr (100 piek)voor 't spoilertje. Dat was alleen het materiaal. In Nederland kost dat al dik 300 Gulden. Ik denken: Joepie dat wordt goedkoop. Helaas, inclusief spuiten en montage werd het ineens 2000 Ffr. Da's dus net zo duur als in Nederland. Dus heb ik 't maar niet gedaan.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
had je het spoilertje niet kenne kopen dan ?scheelt al 200 piekies . te laat zeker met deze tip 

-
Had ik kunnen doen, maar spuiten en monteren zou dan in Nederland moeten gebeuren en dat wordt dan weer duurder omdat ze de spoiler niet mogen leveren. Nee, ik denk dat ik het lekker allemaal bij Van Wijngaarden laat doen, dan weet ik zeker dat het goed komt.