Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
jnjansen_r5gtturbo

Nu loopt mijn 5 GT Turbo al een tijdje niet goed stationair of valt zelfs uit, nu komt dit hoogst waarschijnlijk door de benzinetoevoer en dan specifiek de drukregelaar. De vraag is, weten jullie of zo'n regelaar vaak kapot gaat en wat is de prijs van daarvan?

Heeft iemand nog een drukregelaar en/of brandstofpomp over en wil deze wel verkopen, ik wil hem wel overnemen.

Alvast bedankt,
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
Laatst gewijzigd door jnjansen_r5gtturbo op wo 29 aug 2001 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
jnjansen_r5gtturbo

Weet iemand of er op een ander model van Renault, dezelfde brandstofpomp zit en/of drukregelaar??, die op een 5GTT passen?
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Sorry maar ik heb er geen, maar ken je hem niet in spijkcity halen op de sloop achter het carlton zit toch die hele grote?
jnjansen_r5gtturbo

Spijkcity is niet zo groot en heeft ook de laatste tijd geen Turbootjes staan, maar ik had gehoopt dat iemand nog een sloop in de buurt wist waar er eentje stond/staat, anders wordt het Jetab ff bellen en kijken of hij nog wat heeft liggen, maar toch bedankt voor je reactie 10O.

p.s. is je huisie al een beetje af??
jnjansen_r5gtturbo

wat ik me dus ook afvroeg is of de electrische pomp van een 1,7 injectie motor van renault niet past/werkt, weet iemand dit??
Heino

Dat zou leuk zijn,
de GTT brandstofpomp levert 60 liter per uur bij 2,5 bar ,de GTX pomp 130 liter per uur bij 3 bar
Plaats reactie